rss

Test Drive cu noul Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017! Made in America for Europe

Masina din acest test drive este una relativ putin cunoscuta de catre clientii Ford in Europa pentru ca este un Ford Made in America.

Test Drive cu noul Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017! Made in America for Europe

Ford Edge este un prim SUV al celor de la Ford care vine pe piata din Europa nu doar pentru a concura modele din acelasi segment precum Renault Koleos sau VW Touareg, ci pentru a concura chiar si masini din clasele imediat superioare.




Aici putem spune, fara menajamente, modele precum BMW X3, noul Audi Q5 sau gama SUV a celor de la Mercedes Benz.


Aceasta comparatie poate parea fortata la inceput, insa pentru aceasta trebuie sa parcurgi cateva sute de km la bordul noului SUV full size al celor de la Ford.


CAROSERIE




Noul Edge este un SUV cu dimensiuni considerabile ale caroserie, pentru ca masina este construita in Canada de catre Ford, pentru toti clientii sai din America de Nord.


In viata de zi cu zi din Europa, aceasta caroserie poate parea mare la capitolul latime, insa dimensiunile sale sunt la nivelul unui BMW X5 sau Kia Sorento.



La interior vedem pentru prima data cum Ford nu mai incearca sa dezvolte o masina dedicata pietei din Europa, pentru simplul fapt ca noul Edge construit pentru SUA este o masina fara probleme de habitabilitate sau calitate de fabricatie.


Pozitia la volan este una de top, pentru ca acest model a fost conceput sa fie unul extrem de spatios, iar aranjarea instrumentelor pe plansa de bord sunt foarte bine gandite pentru a creste eficienta in utilizare.



In afara de cele prea multe butoane aflate pe volan, plansa de bord a lui Edge este structurata fara cusur, adica soferul poate accesa comenzile sistemului audio Sony atat din meniul digital cat si cu ajutorul unor butoane intuitive.


Chiar si sistemul de aer conditionat automat este facil de utilizat in comparatie cu anumite modele concurente, care te forteaza sa intri in meniu pentru a schimba temperatura.


GADGET CAR 2017


Spunem gadget car pentru ca aceasta generatie de Edge este un model top of the line al lui Ford, masina oferind toate sistemele de siguranta activa si pasiva inca de la un nivel de echipare standard.



Surpriza cea mare este sistemul de prevenire al coliziunilor care aprinde o serie de LED-uri pe parbriz in functie de gravitatea situatiei. Acest sistem a fost lansat pentru prima data pe gama premium Lincoln si si-a dovedit eficienta in timp.


Fanii masinilor premium se mandresc acum cu cele mai confortabile scaune din segmentul SUV, scaune care sunt acum ventilate si care au si functia de masaj pentru cei care parcurg distante mari.


Poate singura problema a lui Edge este sistemul audio Sony, care inca nu se ridica la nivelul unui sistem premium precum Infiniti ( KIA Sorentio) sau Bose ( Nissan X-Trtail).



Alte caracteristici premium, sunt noile geamuri laminate Carlite SoundScreeen, care pur si simplu claseaza acest Ford intr-un segment premium asemenea noilor faruri directionale cu functia Auto.



MOTORIZARE DIESEL TDCI EURO 6 TWIN-TURBO

Motorul diesel aflat sub capota, este in prezent cea mai buna motorizare Ford din Europa pentru ca este de factura noua si dispune si de o supraalimentare dubla.


In viata de zi cu zi, masina lui Ford cu o greutate la gol de doua tone nu se prezinta un SUV sportiv, ci unul extrem de confortabil care iubeste parcurgerea unor distante mari.



Motorizarea nu are un raspuns la fel de rapid precum motorul 2.0 diesel al lui BMW, insa fata de acesta este mult mai rafinat in utilizare. Cei 450 Nm sunt disponibili pe o plaja de turatii mari, iar transmisia automata clasica cu 6 trepte ofera la randul sau o eleganta in utilizare foarte buna.


La capitolul consum de motorina, noi am reusit sa "plafonam" in oras consumul lui Edge undeva in zona de 10 litri, insa daca am merge intr-un Bucuresti extrem de aglomerat pecum cel din septembrie, trebuie sa ne asteptam la un consum mediu de 12 litri pentru fiecare 100 de km.



In mediul extraurban, consumul mediu a fost de 6 litri, cifra de asemenea buna daca tinem cont de greutatea mare a masinii la gol.


Un mare avantaj al lui Edge, in detrimentul concurentei din Europa, este faptul ca americanii nu reduc capacitatea rezevorului pentru ca ofera o motorizare diesel, Edge avand 72 de litri cu care poate parcurge chiar si 1.000 de km in mediul extraurban.


 




PRO


Imagine de marca


Masina extrem de confortabila si sigura


Motor diesel de 210 CP rafinat si relativ economic


Cutie automata clasica cu 6 trepte foarte buna


Cel mai bun tren de rulare din clasa cu jante pe 20 inch


Habitabilitate de top si o calitate buna de fabricatie


Valoare mare de revanzare in Europa


 



CONTRA


Lipsa unei motorizari mai puternice pentru a concura gama SUV premium


Vizibilitate precara fata din cauza montantului A masiv


Pret foarte mare de achizitie


 





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017, drive test Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017, test ro Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017, autolatest Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017, testeauto Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017, consum Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017, pret oferta Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017, 0-100 km/h Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017, consum bucuresti Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017, autonomie Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017, pret lista Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017, kia sorento vs Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017, vw toureg vs Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017, bmw x3 vs Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo 210 CP 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 9.08.2017 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 9.08.2017 | 12:00 EEST

  Edgepct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 diesel TwinTurbo
CAPACITATE (cmc)1997
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)210/3750
Moment motor (Nm/rpm)450/2000
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4808
LATIME C(mm)1928
INALTIME(mm)1692
GREUTATE (kg)1999
PERFORMANTE V Max (km/h)211
0-100 km/h (secunde)9.4
Consum Mediu (litri)5.9
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro) 47.250
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/8
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize8
Consum8
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 20.11.2017 | 12:00 EET