rss

Test Drive cu noul Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017-Lux si rafinament tipic unul Lincoln

Cand vorbim de gama premium a celor de la Ford foarte multi vor spune ca aceasta este fie Titanium fie Ghia.

Test Drive cu noul Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017-Lux si rafinament tipic unul Lincoln

Ambele raspunsuri sunt corecte, daca ne gandim ca in anii 80 si anii 90 cele mai luxoase masini Ford in Europa purtau sigla carosierului Ghia, iar in anii 2000 cele mai bine echipate masini Ford Europe erau cele care aveau nivelul de echipare Titanium.




Acum, in anul 2017, Ford are o gama completa de masini premium vandute in Europa intr-o retea de showroom-uri specializate, care poarta numele de Vignale.


CE REPREZINTA VIGNALE PENTRU UN FORD 2017?


In primul rand, cand Ford vinde un Vignale, acesta comercializeaza o experienta de top, bine stiuta de catre americani prin intermediul marcii sale de top Lincoln.



Daca in Europa clientii de Ford nu au sansa de a achizitiona un Lincoln veritabil, Ford a decis ca este timpul sa afiseze o serie de masini realmente premium pentru cei care vor doar ceea ce este mai bun.


Masina de fata este un cunoscut Ford S-Max testat de echipa Autolatest in urma cu mai bine de un an AICI, insa acest S-Max este cu totul special pentru ca este un S-Max Vignale.


Adica este cel mai puternic, cel mai luxos si cel mai bun S-Max pe care poti sa-l cumperi in Europa.


CARE SUNT MODIFICARILE ADUSE LUI S-MAX VIGNALE?




Cand vorbeam de faptul ca Vignale este o experienta de top, nu ne-am referit la faptul ca avem sub capota peste 400 de CP sau cine stie ce stabilitate in viraje, ne-am referit la faptul ca Ford ofera pur si simplu cea mai luxoasa masina din segmentul SUV din Europa.


Chiar si un BMW Seria 2 ActivTourer sau un VW Multivan se vad depasiti de nivelul luxului gasit la interiorul acesteia.


Inca din primele momente, vedem ca Vignale inseamna, de fapt, cele mai bune tapiterii de piele realizate de Ford, adica aceeleasi materiale gasite si pe gama Lincoln MKZ sau Continental.




Scaunele sunt incredibil de confortabile pentru ca nu sunt doar ventilate pe mai multe trepte, ci si pentru faptul ca au unul dintre cele mai complexe sisteme de masaj gasite pe o masina cu un pret de achizitie sub 100.000 euro din Europa.


CONFORT DE RULARE DEPLIN IN ORICE SITUATIE


Echipa Autolatest a parcurs cu noul S-Max Vignale peste 600 de km si, putem spune fara menajamente ca acest MPV de mari dimensiuni, are cel mai confortabil tren de rulare, un zgomot extrem de mic chiar si pe autostrada la viteze mari.



Antifonarea caroseriei, geamurile dublulaminate si asamblarea fara cusur a interiorului, te fac repede sa uiti ca esti la volanul unui Ford Made in Europa. Senzatia oferita de aceasta masina este realmente premium, in ciuda faptului ca foarte multi spun totusi ca vorbim de un Ford mai bine echipat.


MOTORIZAREA 2.0 TWINTURBO si CUTIE SECVENTIALA GETRAG


Sub capota masinii din acest test drive, se ascunde un motor diesel de ultima generatie Ford, adica noul 2.0 TDCi care are un sistem de supraalimentare dublu.



Rezultatul este dezvoltarea unei puteri maxime de 210 CP si a unui moment motor de 450 Nm incepand cu o turatie de 1750 rpm. Pe sosea, motorizarea lui Ford este una extrem de calma, detaliu tehnic care permite parcurgerea in confort a unor distante foarte mari.


Cand este necesar, motorul activeaza cele doua turbine pentru a afisa cei 210 CP, moment cand foarte multi participanti la trafic sunt surprinsi de performantele masinii.



Un alt mare avantaj al lui Vignale este echiparea sa in versiunea de 210 CP, doar cu transmisia semiautomata PowerShift cu 6 rapoarte, transmsie realizata de catre germanii de la Getrag, care functioneaza fara probleme.


Noua transmisie, permite masinii sa afiseze un consum mediu doar de 9 litri in mediul urban putin aglomerat din Bucuresti, si un consum real de 6.5 litri cand mergem pe autostrada la o viteza medie de 135 km/h.




PRO


Imagine de marca


Cel mai bun interior din clasa 


Motor TwinTurbo extrem de rafinat si realmente economic


Cutie Getrag cu doua ambreiaje, eleganta in functionare


Spatiu interior foarte bun si o modulabilitate mare a habitaclului


Calitate de fabricatie premium




CONTRA


Lipsa transmisie integrala pentru versiunea de 210 CP


Pret mare de achizitie 


Valoare mica de revanzare in comparatie cu brand-urie premium





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017, drive test Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017, test ro Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017, autolatest Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017, testeauto Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017, automarket Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017, promotor Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017, motor diesel Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017, consum Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017, 0-100 km/h Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017, pret achizitie Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017, interior Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017, tapiterie piele Ford S-Max Vignale 2.0 TDCI 210 CP Powershift 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 13.08.2017 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 13.08.2017 | 12:00 EEST

  S-Maxpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1997
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)210/3750
Moment motor (Nm/rpm)450/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4768
LATIME C(mm)1884
INALTIME(mm)1658
GREUTATE (kg)1850
PERFORMANTE V Max (km/h)220
0-100 km/h (secunde)8.8
Consum Mediu (litri)5.5
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/10
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize9
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 24.09.2017 | 12:00 EEST