rss

Test Drive cu noul Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP AT8 fara Mild Hybrid 2019

Hyundai Tucson este una dintre cele mai importante masini ale marcii, in Europa.

Test Drive cu noul Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP AT8 fara Mild Hybrid 2019

In ciuda faptului ca tota lumea considera ca modele precum i20 sau i30 sunt recunoscute ca fiind de succes, putini stiu ca pentru Hyundai, modelul Tucson este realmente un model important.


De fiecare data cand vorbim de volumele masinilor moderne, uitam sa amintim faptul ca, pentru cativa constructori, cele mai importante modele sunt cele SUV, pentru ca au vanzari de top.



 


DE CE TUCSON 2019?


Despre gama Tucson spunem ca este o masina extrem de importanta in Romania, pentru ca avem deja doua generatii de clienti de modele Tucson care au devenit fideli marcii, indiferent de ce ofera concurenta germana sau cea franceza.


Masina de fata este fara doar si poate, cel mai bun Tucson din istorie, pentru ca ofera cea mai buna calitate de fabricatie, cele mai bune motorizari si cel mai bun pret de achizitie din segmentul din care face parte.




Tinand cont de aceste criterii, aceasta masina vine in fata concurentei sale directe cu fruntea sus, pentru ca are ce sa arate, indiferent cu ce model este comparat direct.


CAROSERIE TUCSON 2019




Un alt criteriu important pentru care gama Tucson are mari sanse sa-si pastreze pozitia pe piata din Romania, este acela ca masina are de acum un design complet schimbat, care ofera multe elemente intalnite la fratiorul sau mai mare, Santa Fe 2019.


La exterior, noul Tucson ofera in partea din fata o grila a radiatorului extrem de mare, care, ofera un rafinament imposibil de atins de generatiile precedente, in mare design-ul caroseriei fiiind unul reusit, pentru ca nu are linii agresive greu de digerat.


 



 


La interior, Hyundai Tucson se prezinta drept un baby Santa Fe, pentru ca are aceeasi linie a design-ului, adica un sistem de navigatie montat pe consola centrala si o ergonomie fara cusur.




Calitativ, noul Tucson este la nivelul lui SantaFe, adica o masina de top, care poate concura fara probleme modele precum VW Tiguan sau Audi Q2.


MOTORIZARE DIESEL CLASICA


Una dintre cele mai mari surprize intalnite la noul Tucosn, este faptul ca masina de fata, in versiunea de top, nu are sistemul Mild Hybrid, gasit la fratiorul KIA Sportage.


Hyundai spune ca motorul de fata 2.0 CRDI de 185 CP, este suficient de puternic pentru gama Tucson, mai ales ca acum avem acest propulsor conectat la cutia automata de viteze AT8.



Comportamentul rutier al masinii este mult peste ceea ce ofera un VW Tiguan 2.0 TDI sau Opel Grandland X, pentru ca Hyundai a ales sa echipeze aceasta masina cu o transmisie clasica cu convertizor, care functioneaza fara cursur chiar si cand alegem modul Sport.


In ciuda faptului ca noua masina are o greutate la gol de peste 1.7 tone, motorizarea CRDI cu 400 de Nm face fata cu brio chiar si celei mai grele sarcini.


TRANSMISIE INTEGRALA HTRAC EXTREM DE EFICIENTA




Versiunea de top a lui Tucosn primeste standard o noua transmisie integrala HTRAC, care a fost testat de noi in premiera anul trecut pe zapada si gheata, in cadrul testului cu gama SantaFe.


Aceasta functioneaza exemplar pe sosea, iar cand alegem modul Sport avem un comportament mult mai dinamic al tractiunii, chiar daca mergem pe sosea.


Comportamentul transmisiei este complet schimbat fata de cel al modelului mai vechi ix35, masina avand un comportament mult mai elegant, atat pe sosea, cat si in modul Lock cand iesim in afara sa.



CONCLUZIILE AUTOLATEST


Inca din primii km petrecuti la bordul noului Tucson, am descoperit faptul ca masina celor de la Hyundai este un salt imens fata de generatia precedenta, pentru ca este mult mai silentioasa, are un motor mult mai rafinat, cuplat la una dintre cele mai bune transmisii automat de pe piata.



Garantia de 5 ani fara limita de km bumper-to-bumper reprezinta o noua dovada ca cei din Coreea nu se joaca si ca au atins un nivel tehnologic aproape imposibil de inchipuit in urma cu 10 ani! 


Acum, vom spune ca cine vrea un Peugeot 3008 sau un VW Tiguan trebuie sa mearga si la Hyundai pentru a testa aceasta masina, pentru ca sunt mari sanse sa fie surprinsi!



PRO


Imagine de marca


Calitate de fabricatie


Motor diesel CRDI rafinat si extrem de economic


Cutie automata clasica cu 8 trepte


Transmisie HTRAC eficienta


Valoare mare de revanzare


5 ani garantie Bumper-to-Bumper


 


CONTRA


Pret de achizitie al versiunii de top


Vizibilitate precara fata din cauza montantilor masivi






Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP AT8 Mild Hybrid 2019, test drive Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP AT8 Mild Hybrid 2019, drive test Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP AT8 Mild Hybrid 2019, consum Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP AT8 Mild Hybrid 2019, review Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP AT8 Mild Hybrid 2019, interior Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP AT8 Mild Hybrid 2019, pret discount Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP AT8 Mild Hybrid 2019, off road Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP AT8 Mild Hybrid 2019, 0-100 km/h Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP AT8 Mild Hybrid 2019, viteza maxim aHyundai Tucson 2.0 CRDI 185 CP AT8 Mild Hybrid 2019

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 7.04.2019 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 7.04.2019 | 12:00 EEST

  TUCSONpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1995
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)185/4000
Moment motor (Nm/rpm)400/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4480
LATIME C(mm)1850
INALTIME(mm)1650
GREUTATE (kg)1648
PERFORMANTE V Max (km/h)201
0-100 km/h (secunde)9.5
Consum Mediu (litri)5.7
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard9
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize8
Consum10
Tractiune10
Franare9

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 10.10.2019 | 12:00 EEST