rss

Test Drive cu noul Isuzu D-Max RT85 1.9 DSL Double Cab Premium AT6 2019

Isuzu ramane si in acest an, cel mai mare producator de motoare diesel din lume, iar modelul sau D-Max, primeste unul care NU ARE NEVOIE DE AD BLUE, nici cand vorbim de cele mai aprige norme Euro6 Temp B.

Test Drive cu noul Isuzu D-Max RT85 1.9 DSL Double Cab Premium AT6 2019

CAROSERIE


De fiecare data cand vorbim de gama D-Max, vorbim, de fapt, de o masina 100% japoneza, care a fost gandita pentru cei care merg zilnic in afara soselelor.



Rezistenta lui D-Max a devenit legendara in ultimele trei decenii, iar actuala generatie RT85 se prezinta drept o masina pick-up completa si extrem de fiabila, pentru orice munca posibila.


Daca Jandarmeria sau ISU au ales versiuni de baza ale lui D-Max, noi testam acum, de fapt, versiunea de top, care se numeste Premium si care ofera totul inca din echiparea standard.


DOTARI DE TOP


Inca din primele momente observam faptul ca, Isuzu ofera gamei Premium un nivel de echipare de top, adica avem o tapiterie de piele extrem de rezistenta in timp, un display multifunctional care poate acum sa se conecteze la Android Auto sau Apple Car Play, pentru Google Maps sa Waze gratuit.



Nivelul de confort la interiorul lui D-Max este peste media segmentului, adica avem acum ca dotari scaune electrice fata, aer conditionat automat si mult apreciata trasnsmisie automata clasica AT6, semnata de japonezii de la Aisin.


Cu aceste elemente, cine conduce un asemenea D-Max, nu poate sa uite de confortul dat de un SUV de clasa mare, care, din pacate este mult mai firav in afara soselei si mult mai costisitor in utilizare.


Cine alege sa-si echipeze un D-Max cu acest nivel de echipare, are automat cea mai mare valoare de revanzare, chiar si atunci cand masina are mai mult de 10 ani sau 300.000 de km la bord!




MOTORIZARE DIESEL FARA ADBLUE


Isuzu ramane unul dintre putinele marci din Europa care nu foloeste AdBlue pentru motoarele sale diesel, principalul motiv fiind acela ca motorizarea de fata de 1.9 litri RZ4E-TC are doar cativa ani din momentul realizarii sale de la zero.


CITESTE TESTUL COMPLET AICI!


 






Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest & Whattruck

Tags:
Isuzu D-Max RT85 1.9 DSL Double Cab Premium AT6 2019, test drive Isuzu D-Max RT85 1.9 DSL Double Cab Premium AT6 2019, drive test Isuzu D-Max RT85 1.9 DSL Double Cab Premium AT6 2019, consum real Isuzu D-Max RT85 1.9 DSL Double Cab Premium AT6 2019, test romania Isuzu D-Max RT85 1.9 DSL Double Cab Premium AT6 2019, whattruck Isuzu D-Max RT85 1.9 DSL Double Cab Premium AT6 2019, garda la sol Isuzu D-Max RT85 1.9 DSL Double Cab Premium AT6 2019, motor distributie Isuzu D-Max RT85 1.9 DSL Double Cab Premium AT6 2019, cutie automata dmax aisin at6. pret oferta Isuzu D-Max RT85 1.9 DSL Double Cab Premium AT6 2019, discoint Isuzu D-Max RT85 1.9 DSL Double Cab Premium AT6 2019

CAUTA IN TESTDRIVE