rss

Test Drive cu noul Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Cleartec 150 CP si cutie automata 2016

In ciuda faptului ca japonezii de la Mitsubishi trec prin schimbari majore masina de fata ramane una dintre cele mai bune din segmentul SUV compact.

Test Drive cu noul Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Cleartec 150 CP si cutie automata 2016

Aceasta se numeste Mitsubishi Outlander si a ajuns in prezent la un nou facelift menit a improspata imaginea sa intr-un segment auto in care aproape toti marii constructori au masini in oferta.




Diferenta dintre un Mitsubishi Outlander si modelele sale concurente este ca japonezii au o istorie bogata in realizarea de masini SUV cu tractiune integrala, adica Mitsubishi are o cultura importanta in dezvoltarea si vanzarea acestor masini.


OUTALNDER FACELIFT DIESEL 2016


 


Noul Mitsubishi Outlander 2016 a primit recent un amplu facelift care aduce in premiera o noua parte frontala, mult mai dinamica care ne aduce aminte de modele de top comercializate in Japonia.


Design-ul sau este bine pus la punct, look-ul general al caroseriei oferind de fapt o imagine masinii de segment premium.



La interior lucrurile sunt in mare parte indentice pentru simplu fapt ca Outlander este bine realizat din punct de vedere ergonomic, iar gadget-urile precum sistemul multimedia cu GPS sau sistemul audio Rockford Fosgate care afiseaza o putere reala de 710 W sunt elemente gasite la modelele SUV din clasa premium.




MOTORIZARE DIESEL EURO 6


Sub capota noului Outlander 2016 se ascunde un motor de generatie mai veche care ofera o putere maxima de 150 CP si un moment motor de 360 Nm incepand cu o turatie de 1.500 rpm.


Motorul de fata are o cilindree de 2.3 litri si ramane una dintre cele mai buna motorizari pentru un SUV din clasa compacta pentru simplu fapt ca are o putere reala mult peste oferta concurentei.




De fapt cu acest motor cei de la Mitsubishi declara ca nu vor sa intre in regula downsizing pentru ca un motor diesel de cilindree mica pe o masina cu o greutate la gol in medie de peste 1.7 tone nu are cum sa ofere performante sconate sau un consum real bun de motorina.


Japonezii spun ca acest diesel DI-D este suficient si noi nu putem decat sa-i felicitam pentru alegerea facuta, masina de fata fiind un cruiser al soselelor cand se merge la drum intins, insa si un SUV dinamic cand soferul o cere.



O alta componenta care face viata frumoasa la interiorul lui Outlander este cutia de viteze automata clasica cu 6 trepte, transmisie realizata de catre specialisul Aisin si care ofera un rafinament demn de o masina din clasele superioare.


Rafinamentul si puterea motorului 2.3 DI-D cand sunt corelate cu precizia si eleganta transmisiei automate cu 6 trepte te fac repede sa uiti de micile deficiente ale lui Outlander.



CONCLUZIA AUTOLATEST


Pe scurt japonezii au dorit sa realizeze un SUV de clasa compacta care sa ofere prformante de top, un rafinament demn de o masina premium si un pret de achizitie corect din toate punctele de vedere, detalii care face din Mitsubishi un specialist in realizarea de masini SUV.


Chiar daca nu mai este la prima tinerete noul Outlander facelift 2016 ramane o masina bine gandita tehnologic, adica nu exista suprize la capitolul fiabilitate.



Transmisia masinii este de asemenea un punct forte pentru ca este cea mai complexa transmisie din segmentul SUV compactc numele sau fiind S-AWC (SUPER ALL WHEEL CONTROL).


Aceasta este atat de performanta incat modelele concurente nu prea sunt in stare sa ofere in mod real o tractiune 4x4 permanenta sau o transmitere a tractiunii alternativ intre punti.



PRO

Imagine de marca


Siguranta de 5 stele


Design exterior elegant


Motor diesel puternic si relativ economic


Cutie automata clasica cu 6 trepte extrem de confortabila


Pret de achizitie interesant


Transmisie 4WD best in class


Sistem audio Rockford Fosgate 710 W


 


CONTRA


Unghi de atac si Unghi de degajare caroserie


Anumite materiale din interior





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Cleartec 150, drive test Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Cleartec 150, test ro Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Cleartec 150, consum Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Cleartec 150, 0-100 km/h Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Cleartec 150, autolatest Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Cleartec 150, whattruck Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Cleartec 150, testeauto Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Cleartec 150, viteza maxima Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Cleartec 150, garda la sol Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Cleartec 150, review Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Cleartec 150, lista preturi Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Cleartec 150 2016

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 22.08.2016 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 22.08.2016 | 12:00 EEST

  Outlanderpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)2268
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)150/3500
Moment motor (Nm/rpm)360/1500
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4655
LATIME C(mm)1800
INALTIME(mm)1680
GREUTATE (kg)1585
PERFORMANTE V Max (km/h)190
0-100 km/h (secunde)11.6
Consum Mediu (litri)5.8
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/9
Climatizare8
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum9
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 7.09.2020 | 12:00 EEST