rss

Test Drive cu noul Mitsubishi Outlander PHEV Intense+ Facelift 2017! Singura masina electrica SUV 4x4 vanduta oficial in Romania

Masina din testul de astazi, este una revolutionara pentru simplul fapt ca este singurul SUV electric cu transmisie 4x4.

Test Drive cu noul Mitsubishi Outlander PHEV Intense+ Facelift 2017! Singura masina electrica SUV 4x4 vanduta oficial in Romania

Noi ne-am mai intalnit cu acest model in urma cu cativa ani, cand am realizat in premiera in Romania un test de consum prin toata tara, moment cand am descoperit cum functioneaza o masina PHEV in traficul de la noi.


Citeste primul test cu Outlander PHEV 2015 AICI



De atunci si pana acum, japonezii au trecut prin ample schimbari si au realizat si un facelift masinii care poarta numele de Outlander.


DE CE OUTLANDER PHEV 2017?


La aceasta intrebare, multi vor spune ca este mai bine sa-ti cumperi o Tesla X pentru ca are 600 CP si o transmisie integrala, insa realitatea crunta este ca modelul american are un pret de achizitie de peste 100.000 de euro, deci devine o masina irelevanta pentru cei care doresc sa treaca de la un automobil conventional spre unul electric, insa tot cu un pret conventional.



Japonezii de la Mitshibishi, ofera acest Outlander PHEV in Romania cu un pret care este de 33.434 eur cu TVA inclus, adica cam cat costa un VW Tiguan 2.0 TDI cu ceva dotari sau Nissan X-Trail diesel din aceeasi clasa.


Diferenta dintre un Outlander PHEV 2017 si acesta, este ca japonezii ofera o masina electrica la un pret de masina diesel cu ceva dotari, lucru incredibil daca tinem cont de trend-ul industriei auto care anunta o crestere a modelelor electrice.




Ei bine, daca Fiat, PSA, VW, Skoda sau chiar si marile companii germane premium incearca acum sa-si dezvolte o gama serioasa de masini electrice, Mitsubishi vine si spune ca masina de fata este PRIMA DIN EUROPA in segmentul SUV 4x4.


CUM FUNCTIONEAZA OUTLANDER PHEV? SI IN CAT TIMP SE INCARCA ACUMULATORII?


La aceasta intrebare avem nevioe de un raspuns amplu si extrem de tehnic, insa pe scurt, avem de fata un model ELECTRIC, NU UNUL HIBRID, pentru ca are doua motoare electrice care actioneaza cele patru roti si un motor pe benzina care functioneaza drept generator pentru a incarca acumulatorii.




In orice fel de situatie, puterea la roti este transmisa de unul sau doua motoare electrice, pentru ca doar acestea sunt eficiente.


Motorul pe benzina, este unul clasic Mitsubishi cu 4 cilindri in linie, de doi litri, cu injectie clasica multipunct si o distributie pe lant. Puterea sa este de 121 CP si  190 Nm.




Outlander PHEV are in mod real mai multe moduri de functionare, EV DIRVE, HYBRID MODE si PARALLEL DRIVE.


Acestea sunt acompaniate de comenzi date de sofer, precum Charge Model sau ECO Model, care ne permit sa alegem un anumit stil de conducere, in functie de nivelul acumulatorului sau de traficul rutier.


Inginerii japonezi s-au gandit chiar si la un mod de incarcare fortata in mers, prin intermediul energiei cinetice care se pierde la franare sau cand avem de coborat un versant, modul B3, devenind un adevarat ajutor cand vrem o incarcare fortata a acumulatorilor.



Ultimul si poate cel mai important mod in care ne putem controla fluxul de energie al lui Outlander PHEV, este incarcarea exterioara a bateriei prin cele doua prize de putere.


Noi am reusit o incarcare de 80% a bateriei la o priza 220V in doar 5 ore, insa daca optam pentru un charger de putere putem reduce acest timp chiar si pana la 30 de minute.


TREI MOTOARE SI UN CONSUM MEDIU DE 1.9 LITRI/100 DE KM




Outlander PHEV este creditat cu un consum in mediul aglomerat de 1.9 litri pentru fiecare 100 de km, cifra care este socanta cand este comparata cu cea a unui SUV diesel din aceasta clasa.


Noul Outlander PHEV, vine echipat standard cu doua motorizari electrice, ambele dezvoltand o puterere maxima de 163 CP si un moment motor de 332 Nm incepand cu o turatie de ZERO rpm. 


Unul este montat in partea din fata intre motor si transmisia CVT, iar cel de-al doilea face corp comun cu diferentialul spate.




Cand acumulatorul este consumat, masina functioneaza preponderent pe benzina, iar consumul este situat undeva in zona de 7-8 litri pentru fiecare 100 de km.


Acest consum poate parea mare la prima vedere, insa trebuie sa tinem cont de faptul ca un Outlander PHEV cantareste la gol 1.9 tone si aerodinamica este specifica unui SUV.



Pe scurt, vorbim de un adevarat tur de forta al celor de la Mitsubishi, primii din lume care au introdus in productia de masa o masina SUV electrica, care are o garantie reala, un pret bun de achizitie si care ofera performante de top chiar si in mediul off road, datorita sistemului electric Twin 4WD si S-AWC!






PRO


Primul SUV Plug-In din lume


Motor pe benzina clasic de doi litri cu distributie pe lant


Cel mai bun sistem electric pentru o masina 4x4


Putere maxima dezvoltata foarte mare 121+82+82 CP


Tractiune integrala Super All Wheel Drive Control extrem de eficienta ( gama Evo)


Valoare mare de revanzare 


Aplicatie Android si Ios pentru modul Charging


Rafinament general foarte bun, atat in oras cat si in mediul extraurban


Masina fara lista de optionale ( toate echipamentele sunt standard!)


Fiabilitate mult superiora unei motorizari diesel


Ecotichetului de 20.000 lei cu TVA si prima de casare de 6.500 lei cu TVA


 


CONTRA

Rezervor prea mic de benzina


Retea infima de chargere de putere in Romania


Autonomie redusa a acumulatorului




Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Mitsubishi Outlander PHEV Intense Facelift 2017, drive test Mitsubishi Outlander PHEV Intense Facelift 2017, autoaltest Mitsubishi Outlander PHEV Intense Facelift 2017, testeauto Mitsubishi Outlander PHEV Intense Facelift 2017, consum real Mitsubishi Outlander PHEV Intense Facelift 2017, timp incarcare Mitsubishi Outlander PHEV Intense Facelift 2017, consum motor benzina Mitsubishi Outlander PHEV Intense Facelift 2017, 0-100 km/h Mitsubishi Outlander PHEV Intense Facelift 2017, viteza maxima Mitsubishi Outlander PHEV Intense Facelift 2017, pret rabla si ecotichet, discount mitsubishi romania, suv 4x4 electric, garantie Mitsubishi Outlander PHEV Intense Facelift 2017, garda la sol, off road Mitsubishi Outlander PHEV Intense Facelift 2017, review autolatest Mitsubishi Outlander PHEV Intense Facelift 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 11.10.2017 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 11.10.2017 | 12:00 EEST

  Outlanderpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Benzina + E
CAPACITATE (cmc)1998
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)121+163
Moment motor (Nm/rpm)190+332
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4695
LATIME C(mm)1800
INALTIME(mm)1703
GREUTATE (kg)1950
PERFORMANTE V Max (km/h)180
0-100 km/h (secunde)11
Consum Mediu (litri)1.7
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)33.902
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 29.11.2017 | 12:00 EET