rss

Test Drive cu noul Nissan Qashqai facelift Tekna+ 1.6 dCI 130 CP si cutie X Tronic 2018

De fiecare data cand vorbim de un model Qashqai, cei de la Nissan stau cu fruntea sus si admira problemele concurentei.

Test Drive cu noul Nissan Qashqai facelift Tekna+ 1.6 dCI 130 CP si cutie X Tronic 2018

Acest lucru este spus de catre statistici care ne arata an de an ca, cel putin in Europa, Qashqai a devenit in sine un brand, clientii cumparand intr-un numar din ce in ce mai mare un Qashqai in detrimentul modelelor concurente.



In prezent Qashqai a fost cumparat in Europa de mai bine de 247.000 de clienti, iar in luna ianuarie a anului 2018 au fost vandute peste 20.000 de exemplare, anul acesta urmand sa fie unul record pentru Nissan.


Vanzarile celor de la Nissan sunt completate pe Batranul Continent de catre SUV-ul mai mare X-Trail, care pur si simplu invinge la toate capitolele modele precum VW Tiguan sau Honda CR-V.



Pentru a pastra acest avant considerabil, japonezii au decis in urma cu cateva luni ca acest best seller sa primeasca cateva modificari de substanta.


MODIFICARI PENTRU QASHQAI 2018




In urma cu ceva vreme testam in premiera modelul Qashqai facelift, echipat cu motorizarea pe benzina 1.6 DIG-T de 163 CP si relatam in urma unui test de peste 1.200 de km, cum japonezii au reusit sa dea nastere unui SUV de clasa compacta cu un motor pe benzina puternic insa si extrem de economic.


Acum a venit timpul ca fanii Nissan sa vada cum se comporta noul Qashqai in versiunea 1.6 dCI si transmisie automata X-Tronic.


 


DESIGN


Asemenea modelului DIG-T si acest dCI are un nivel de echipare de top, care aduce in premiera pentru gama Qashqai noile blocuri optice LED directionale, noi scaune mult mai bine gandite ergonomic si in general o calitate de fabricatie mult peste media segmentului SUV.



 


De fapt, noul Qashqai facelift devine fara doar si poate cel mai bun SUV din clasa lui, pentru ca are cea mai buna gama de motorizari, are o calitate de fabricatie de top, o garantie reala de 5 ani si un pret de achizitie comparativ cu cel al unui VW Tiguan, mult mai mic.



Aceste detalii sunt principalele caracteristici care permit celor de la Nissan Europe sa fie pe prima pozitie la capitolul vanzari si in acest an 2018.


MOTORIZARE DIESEL Euro 6 b FARA ADBLUE


Sub capota lui Qashqai se ascunde un motor diesel cunoscut de fanii Renault, insa si Mercedes pentru ca este vorba de motorizarea 1.6 dCI in versiunea sa de baza, care ofera o putere maxima de 130 CP.



Acest diesel dCI corespunde acum normelor de poluare Euro6 b, fara a avea nevoie de AdBlue, care are un sistem de injectie costisitor si un rezervor special.


Motorul de fata, in ciuda faptului ca are doar 130 CP, ofera un cuplu de 320 Nm incepand cu o turatie de 1.750 rpm si o greutate la gol de 1385 kg ( adica o greutate in mare parte identica cu cea a unui VW Golf 7 intr-o echipare medie).


NISSAN OFERA NOUA CUTIE X-TRONIC 2018




Noua motorizare Renault este cuplata la o transmisie revolutionara pe numele sau X-Tronic, care este de fapt una CVT cu rapoarte prestabilite insa si doua viteze tipice unei transmsiii manuale integrate in acest CVT.


Rezultatul este unul suprinzator, respectiv pana la o viteza de 40 km/h feeling-ul transmisiei este unul tipic unei masini cu transmisie automata clasica cu convertizor de cuplu, dupa care intra in modul CVT, adica viteze de croaziera foarte mari cu turatii mici.



Aceasta transmisie nu mai reprezinta in acest moment un compromis pe gama Qashqai sau X-Trail, japonezii armonizand foarte bine aceasta cutie CVT X Tronic cu cerintele publicului din Europa.



Pe scurt, vorbim de un consum real in Bucuresti in conditii de iarna de 8.5 litri pentru fiecare 100 de km, si doar 4.5 litri in mediul extraurban. Pe autostrada, la o viteza constanta de 130 km/h consumul este de 6 litri, iar daca tinem cont de faptul ca un Qashqai are un rezervor de combustibil de 55 litri avem fara probleme o autonomie de 1000 de km cu o singura alimentare.



PRO


Imagine de marca


Cel mai bine vandut SUV din Europa


Cel mai bun motor diesel din segmentul sau


Cutie X-Tronic mult mai rafinata decat una DSG sau PowerShift


Valoare mare de revanzare


Calitate de fabricatie imbunatatita


 


CONTRA


Lipsa versiune 1.6 dCI 160 CP Twin Turbo


Lipsa transmisie 4WD pentru versiunea X-Tronic


Sistem multimedia cu un display prea mic





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Nissan Qashqai facelift Tekna 1.6 dCI X Tronic 2018, drive test test drive Nissan Qashqai facelift Tekna 1.6 dCI X Tronic 2018, consum test drive Nissan Qashqai facelift Tekna 1.6 dCI X Tronic 2018, pret test drive Nissan Qashqai facelift Tekna 1.6 dCI X Tronic 2018, review test drive Nissan Qashqai facelift Tekna 1.6 dCI X Tronic 2018, essai test drive Nissan Qashqai facelift Tekna 1.6 dCI X Tronic 2018, nouveaux test drive Nissan Qashqai facelift Tekna 1.6 dCI X Tronic 2018, garda la sol, autolatest, testeauto, consum bucuresti, probleme xtronic, revizii nissan xtronic, dealeri nissan romania, best suv test drive Nissan Qashqai facelift Tekna 1.6 dCI X Tronic 2018, vanzari test drive Nissan Qashqai facelift Tekna 1.6 dCI X Tronic 2018

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 12.03.2018 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 12.03.2018 | 12:00 EET

  Qashqaipct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1598
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)130/4000
Moment motor (Nm/rpm)320/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4394
LATIME C(mm)1806
INALTIME(mm)1590
GREUTATE (kg)1385
PERFORMANTE V Max (km/h)183
0-100 km/h (secunde)11.1
Consum Mediu (litri)4.4
PRET fara TVA (euro)
cu TVA (euro)
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize8
Consum10
Tractiune9
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 19.06.2018 | 12:00 EEST