rss

Test Drive in premiera cu noul Opel Combo 2012-1.3 CDTI 90 CP

Opel a lansat in premiera nationala noua generatie a modelului Cambo II.

Test Drive in premiera cu noul Opel Combo 2012-1.3 CDTI 90 CP

Acesta este bazat in exclusivitate pe baza tehnica a modelului Fiat Doblo III testat de echipa Autolatest AICI!


Noua masina nu se mai bazeaza pe modelul de clasa mica Corsa ci pe o platforma tehnica conceputa in exclusivitate pentru acest model. Fata de generatie precedenta noul Combo II are o caroserie mult mai spatioasa si un tren de rulare mult mai eficinent atunci cand masina este in sarcina.


Modelul de fata este un Opel Combo 2012 care este echipat cu 7 locuri pentru pasageri, respectiv un model dedicat vacantei.Asemenea versiunii cargo si acest Combo 2012 reprezinta in prezent una dintre cele mai spatioase masini din acest segment din lume.


Inaltimea foarte mare a plafonului si latimea respectabila a caroserie fac viata din interior foarte comfortabila. Pana si cei doi pasageri de pe ultimul rand au o pozitie comfortabila in ciuda unui acces destul de stangaci pentru ultima bancheta.


Motorizare


Sub capota noua masina renuntat la vechiul diesel CDTI de 1.7 litri realizat de catre compania japoneza Isuzu. Noul motor este realizat de catre italienii de la Fiat si are o cilindree de 1.6 litri. Putere maxima dezvoltata de acest propulsor este de 105 CP, iar momentul motor este de 290 Nm incepand cu o turatie de 1.500 rpm. Acest cuplu motor permite soferului un condus relaxant in mediul urban chiar si atunci cand masina este incarcata.


Modelul din acest test este echipat cu motorizare diesel CDTI de 1.3 litri care dezvolta o putere maxima de 90 CP si care ofera un moment motor de 200 Nm incepand cu o turatie de 1.500 rpm.


Cutia de viteze este de tipul manuala cu 5 rapoarte, ultima treapta fiind demultiplicata lung pentru a permite o viteza de croaziere cat mai mare in regim de atostrada.


In mediul urban masina de comporta admirabil insa asa cum este si normal daca vreti sa efectuati transporturi extraurbane echipa Autolatest recomanda achizitionarea motorului diesel de 1.6 litri sau chiar a celui de doi litri.


Cea mai buna motorizare pentru acest model ramane propulsorul de doi litri care dezvolta o putere maxima de 135 CP si un moment motor de peste 320 Nm.


Motoarele mici de 1.3 litri CDTI sunt recomandate doar pentru cei care utilizeaza masina in mediul urban.


Consum de combustibil


Noul motor Fiat are un consum de combustibil foarte mic daca tinem cont de greutate la gol a masinii peste media clasei. Astfel, in oras cu 5 pasageri noul Opel Combo 2012 afiseaza un consum mediu de 8.5 litri pentru 100 de km. Cand autovehicului merge in afara orasului consumul de combustibil scade pana la o valoare de 5.5 litri.


Concluzii


Noul Opel Combo II este un automobil de factura noua care aduce mari avantaje la capitolul habitabilitate si tren de rulare.


Motorul diesel CDTI de 1.6 litri este unul dintre cele mai bune din segment fiind la aceelasi nivelul cu motorul 1.6 TDI al celor de la Volkswagen. In ciuda unei economii evidente motorul mic de 1.3 litri trebuie sa se lupte cu o greutate la gol destul de mare a noii generatii de Combo II fiind recomandat dar pentru versiunea Cargo.


PRO


Pret de achizitei foarte bun, motor diesel puternic si economic, spatiu interior foarte mare, tren de rulare comfortabil. Pentru o economie mai mare masina poate sa fie echipata cu sistemul Start&Stop.


CONTRA


Caroserie mare in mediul urban, pret mare al versiunii de top 2.0 CDTI, dotarile importante sunt optionale.


VEZI CAT COSTA NOUL OPEL COMBO 2012 AICI!



Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Autolatest

Tags:
Opel Combo 1.3 CDTI, test drive Opel Combo 1.3 CDTI, test ro Opel Combo 1.3 CDTI, review Opel Combo 1.3 CDTI, motor fiat Opel Combo 1.3 CDTI, probleme Opel Combo 1.3 CDTI, consum Opel Combo 1.3 CDTI, 0-100 Opel Combo 1.3 CDTI, valoare vanzare Opel Combo 1.3 CDTI

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 18.03.2012 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 18.03.2012 | 12:00 EET

  Combo 2012pct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1589
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)105/4000
Moment motor (Nm/rpm)290/1500
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4390
LATIME C(mm)2119
INALTIME(mm)1845
GREUTATE (kg)1415
PERFORMANTE V Max (km/h)163
0-100 km/h (secunde)13.4
Consum Mediu (litri)5.2
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie6
Echipare Standard8
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate9/10
Climatizare9
Zgomote8
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize8
Consum10
Tractiune8
Franare9

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 8.12.2019 | 12:00 EET