
Test drive cu noul Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 102 CP 2016-Modificari de substanta
Peugeot are incepand cu aceasta primavara un model 208 care a primit un amplu facelift.

Noua masina a francezilor este testata de noi in premiera, versiunea de fata fiind cea echipata cu motorizarea 1.6 Blue HDI Euro 6.
DESIGN
Noul Peugeot 208 facelift este o masina care a ajuns la maturiate pentru ca acum putem sa vorbim de un model care se afla pe piata de cativa ani, francezii fiind lideri in segmentul masinilor de oras atat in Franta cat si in Europa de Vest.
Schimbarile oferite modelului 208 sunt de ordin tehnic pentru ca toate problemele masinii lansate in urma cu cativa ani au fost remediate, iar electronica lui 208 este acum de ultima generatie.
La exterior noul 208 are cateva schimbari de optica, masina din acest test fiind un 208 in echiparea Allure care vine cu multe elemente cromate inca din echiparea de serie.
Acum oglinzile laterale si trimurile caroseriei sunt cromate ostentativ, lucru care afiseaza un look premium daca alegem si o culoare a caroseriei precum cea de fata.
INTERIOR
Asa cum ne-am obisnuit actuala generatie de Peugeot 208 ramane cea mai revolutionara masina din segmentul sau pentru ca francezii sunt singurii care au aplicat conceptul cab-farward inca din momentul conceperii lui 208.
Cine conduce un Renault Clio IV sau un VW Polo 2016 trebuie sa fie "socati" cand conduc aceasta masina, lucru normal pentru ca interiorul masinii este extrem de bine gandit cu cel mai mic voolan din segment si o plansa de bord mult impinsa sub linia parbrizului.
In locul din dreapta pasagerul are un spatiu la nivelul genunchilor best in class datorita unei console centrala ergonomic realizate care ofera un habitaclu mult mai mare si un volum al torpedoului foarte mare.
Calitativ interiorul lui 208 facelift a fost imbunatati prin utilizarea de materiale de buna calitate, insa aici nu trebuie sa ne asteptam la o masina premium pentru ca francezii inca folosesc un plastic dur pe fetele de usi.
Chiar si asa, noul 208 facelift reprezinta in acest moment una dintre cele mai bune masini din segmentul sau pentru ca are un interior foarte bine gandit si o platforma tehnica care are un tren de rulare extrem de silentios.
MOTORIZARE Blue HDI Euro 6
Una dintre principalele schimbari care au fost operate modelului de fata este inlocuirea motorului 1.6 e-HDI de 114 CP cu noul 1.6 Blue HDI de 100 CP, motor care are in premiera solutii de reducere a noxelor best in class.
Francezii spun ca noul Blue HDI este un motor care elimina in atmosfera doar 79 g/km.
Fata de vechiul e-HDI noua motorizare are un comportament rutier mult mai rafinat pe sosea si in special in mediul urban unde consumul real afisat de masina din acest test a fost de 6.8 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.
Cand iesim in afara orasului motorizarea afiseaza un consum incredibil de 3.5 litri pentru 100 de km cu conditia de a merge in limitele legale pe soselele nationale.
In regim de autostrada cu o viteza de 130 km/h si aerul conditionat pornit motorul consuma in medie doar 5.5 litri de motorina, detaliu care permite proprietarului sa parcurga lejer peste 900 de km cu un singur plin de motorina.
PRO
Imagine de marca
Sistem de navigatie eficient si ieftin la achizitie
Calitate de fabricatie foarte buna
Tren de rulare setat comfortabil
Echipamente optionale cu preturi de achizitie destul de mici
Lipsa transmisie automata
Valoare de revanzare mai mare decat cea a unui Clio sau Fiesta
CONTRA
Suspensie comfortabila insa mai putin dinamica decat cea a unui Clio sau Fiesta
Pret de achizitie destul de ridicat
Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest
Tags:
test drive Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, drive test Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, test in ro Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, test prim contact Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, review Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, consum Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, pret Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, clio 4 vs fiesta 2016 vs Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, sistem navigatie Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, lista preturi Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, suspensie Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, portbagaj Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, garda la sol Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, test comparativ Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, oferta pret Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016, test autolatest, review autolatest, autolatest romania Peugeot 208 Facelift 1.6 BlueHDi 2016
CAUTA IN TESTDRIVE
GALERIE FOTO TESTDRIVE
Test efectuat la: 19.04.2016 | 12:00 EEST
SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE
Test efectuat la: 19.04.2016 | 12:00 EEST
208 | pct | |
MOTOR/ENGINE | MOTOR | L4 Diesel |
CAPACITATE (cmc) | 1560 | |
PUTERE MAXIMA (cp/rpm) | 102/3750 | |
Moment motor (Nm/rpm) | 254/1750 | |
DIMENSIUNI | LUNGIME (mm) | 3965 |
LATIME C(mm) | 1739 | |
INALTIME(mm) | 1460 | |
GREUTATE (kg) | 1065 | |
PERFORMANTE | V Max (km/h) | 187 |
0-100 km/h (secunde) | 10.7 | |
Consum Mediu (litri) | 3.0 | |
PRET | fara TVA (euro) | - |
cu TVA (euro) | - | |
CAROSERIE | Habitaclu | 10 |
Calitate de Fabricatie | 9 | |
Echipare Standard | 9 | |
Portbagaj | 10 | |
CONFORT | Confort Rulare | 10 |
Scaune fata/spate | 10/8 | |
Climatizare | 10 | |
Zgomote | 10 | |
DINAMICA | Rafinament Motor | 10 |
Reprize | 9 | |
Consum | 10 | |
Tractiune | 9 | |
Franare | 8 |
Alte teste
Ultimul test efectuat la: 2.12.2019 | 12:00 EET



