Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul pick-up Mitsubishi L200 Double Cab Instyle 4WD 2.4 MIVEC IC/TC DI-D AT High Power 178 CP 2018

De fapt, masina din acest test drive este una dintre cele mai performante in segmentul pick-up, pentru simplul fapt ca aceasta generatie, nu doar ca este mai buna decat precedenta, insa ofera si multe avantaje imposibil de gasit la masinile concurente.

DESIGN


Inca din primele momente, noua generatie L200 a celor de la Mitsubishi se prezinta drept un pick-up extrem de diferit fata de cele ale concurentei, design-ul caroseriei avand forme rotunjite, care ofera o imagine masinii in mare parte asemanatoare cu cea a unui full size SUV.

Aceasta linie optica, insa, este inselatoare, pentru ca atunci cand vorbim de L200, vorbim de unul dintre cele mai specializate masini din acest segment.

Asta se datoreaza mentalitatii japonezilor care, de aceasta data au dorit sa dea nastere unui pick-up cu cea mai mica greutate la gol din segment, adica o masina cu cea mai mare sarcina de transport.

Fanii Ford, Nissan sau Toyota vor spune ca L200 pare un pick-up extrem de mic, insa realitatea este dura pentru ei, pentru simplul fapt ca L200 a fost gandit in jurul noii motorizari 4N15, care este de fapt una dintre cele mai bune motorizari diesel din lume, in acest moment.

MITSUBISHI RAMANE MITSUBISHI, ADICA ARE CEL MAI BUN MOTOR DIESEL DIN SEGMENT

Este vorba de noua motorizare diesel MIVEC de 2.4 litri, care poarta numele de 4N15, adica vorbim de o motorizare extrem de puternica si in egala masura extrem de economica.

Versiunea de fata este cea denumita High Power, adica puterea maxima dezvoltata este de 133 Kw sau 178 CP, fata de versiunea de baza care dezvolta doar 114 KW.


Motorul lui Mitsubishi are ce arata, pentru ca este vorba de un propulsor 100% japonez, realizat special pentru acest L200, adica nu vorbim de un motor provenit de la un SUV sau de la o masina utilitara.

Momentul motor dezvoltat este de 430 Nm incepand cu o turatie de 2.500 rpm, iar putere sa maxima este de 178 CP la o turatie maxima de 3.500 rpm. Fanii motorizarilor diesel vor observa faptul ca, momentul motor nu este oferit la o turatie extrem de mica, iar zona rosie a turometrului nu sare de 4.000 rpm, configuratie atipica pentru un diesel de volum.

Realitatea este ca L200 se comporta extrem de eficient la o turatie de peste 2.000 rpm, adica zona unde un sofer parcurge peste 90% din viata motorului.

Reprizele de la 80-130 de km/h sunt fulminante, lipsa unui turbo lag fiind o surpriza pentru toti fanii acestor motoare diesel.

CONSUM RECORD PENTRU L200 AT5 2018


Un alt criteriu greu de inteles pentru un sofer de SUV diesel, cand vorbim de masina de fata, este consumul real al noii masini.

Motorizarea  este cuplata la o transmisie extrem de eficienta, semnata de japonezii de la Aisin, cutia lui L200 avand doar 5 trepte.

Intr-un oras extrem de aglomerat precum Bucurestiul, consumul real al lui L200 a fost in medie doar 10 litri pentru fiecare 100 de km, record pentru o asemenea masina cu transmisie automata fara un sistem Stop&Start.

Cutia Aisin, chiar daca nu are 6 trepte cum vedem la modelele concurente, ofera un randament extrem de ridicat in special in oras unde turatia medie nu depaseste 1.400 rpm.

Atunci cand iesim in afara orasului, consumul scade undeva in zona de 6 litri, cifra foarte buna de asemenea.

TREN DE RULARE

In segmentul pick-up, majoritatea constructorilor incearca sa dea nastere unor modele cat mai confortabile, pentru ca exista soferi de pick-up care nu vor utiliza masina in afara soselei.

Japonezii de la Mitsubishi, au ales sa treaca cu vederea acest segment de soferi de sosea, pentru ca noul L200 dispune de un tren de rulare care nu primeste note maxime la categoria confort, insa exceleaza atunci cand mergem in sarcina sau in afara soselei.

De fapt, noul L200 ramane impreuna cu Isuzu D-Max, printre putinele masini pick-up veritabile, adica inca sunt capabile sa tracteze in siguranta 3.5 tone pe un drum nepavat cu o viteza considerabila.

COCLUZIILE NOASTRE

Noul L200 ramane o masina demna de luat in seama in segmentul pick-up, pentru ca are cel mai economic motor diesel din segment, cea mai mica greutate la gol si cea mai mare sarcina.

Cutia de viteze automata, in ciuda faptului ca nu are 6 sau 7 trepte, ofera un raspuns asemanator cu cel al vechilor modele Land Cruiser care aveau aceeasi cutie Aisin.

In final, vorbim de o transmisie automata extrem de fiabila, cuplata la cel mai performant sistem 4×4 dintre toate masinile pick-up 2018!

Cel mai usor pick-up din segment

Sarcina mare si capacitate tractare 3.tone 

Cel mai silentios motor diesel din clasa

Motor diesel puternic si extrem de economic

Cutie de viteze Aisin rafinata si extrem de fiabila

Protectie caroserie si garda la sol mare

Protectie caroserie Asfir

Capacitate de tractare mare

 

Pret relativ mare pentru versiuna de top 

Sistem de navigatie costisitor

Lipsa cutie AT6 sau AT8 Aisin

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente