rss

Test Drive cu noul Renault Captur 1.2 TCe 120 CP EDC6 2018! Regele segmentului revine

Si cand spunem Rege, ne referim la faptul ca de fiecare data cand francezii au dat nastere unei masini noi, acestia au dezvoltat de fapt un segment nou unde au devenit in scurt timp numarul unu.

Test Drive cu noul Renault Captur 1.2 TCe 120 CP EDC6 2018! Regele segmentului revine

Acest lucru se poate spune despre cateva modele icon Renault, precum Espace sau Scenic care nu doar ca au fost primele pe piata, ci care au dat nastere unor clase auto noi, unde evident au devenit cele mai bine comercializate.




Si de aceasta data francezii de la Renault au ales sa dea nastere unui model complet revolutionar in Europa, un crossover care se bazeaza tehnic pe un model de clasa mica, insa care nu este o citadina pur-sange sau un suv mini in adevaratul sens al cuvantului.


Masina de fata este un automobil care a venit pe piata in urma cu cativa ani, pentru a da nastere unui nou segment care in prezent are extrem de multi concurenti, insa originaul ramane original!


CAROSERIE




Renault Captur este un model deja cunoscut de sute de mii de clienti din Europa, insa de aceasta data vorbim in premiera de primul facelift amplu aplicat modelului.


Noua masina a fost cizelata in asa fel incat chiar si concurenta sa directa chiar daca este mult mai tanara are de ce sa se teama.



In primul rand, caroseria lui Captur ramane si in acest moment una dintre cele mai bine gandite din Europa pentru ca are un spatiu interior foarte bun, o vizibilitate de top si nu in ultimul rand un design extrem de atragator.


CARE SUNT PRINCIPALELE SCHIMBARI?


Acum, cu ocazia facelift-ului din acest an, noul Captur vine pe piata si remediaza intr-o oarecare masura vechile probleme ale masinii din momentul lansarii sale din anul 2013.


Fanii Renault vor sesiza ca francezii au crescut calitatea materialelor intalnite la interior, mutare extrem de importanta pentru ca toti concurentii sai inca ofera materiale de o calitate mediocra.



Spuma poliuretanica se regaseste acum atat in partea superioara a plansei de bord cat si a fetelor de usi, detalii care duc acest Captur facelift intr-un segment calitativ superior.


Comenzile geamurilor electice sunt acum imprumutate de la gama Megane, asemenea sistemului de navigatie R Link II care nu mai are celebrele probleme cu rafinamentul in utilizare.



Chiar si scaunele au fost regandite pentru a da masinii un aer premium, in ciuda pretului de achizitie inca printre cele mai competitive din segmentul sau.


Un plus de eficienta sunt si farurile cu Bi LED, care ofera o vizibilitate de top chiar si in cele mai precare conditii atmosferice! Acum fanii pot alege chiar si o versiune premium Initiale Paris care ofera toate dotarile posibile inca de la un nivel de echipare de baza.


MOTORIZARE NISSAN TCE DE 120 CP




Sub capota masinii se acunde cea mai buna motorizare pe care o primeste noul Captur, respectiv unitatea cu 4 cilindri in linie de 1.2 litri de origine Nissan.


Acest motor este in mare parte identic cu cel testat de echipa Autolatest AICI, insa de aceasta data vorbim de o transmisie EDC cu 6 trepte extrem de buna in comparatie cu precedenta transmisie.


Noua cutie EDC6 este semnata de germanii de la Getrag si este complet revizuita pentru a avea un timp de raspuns mult mai bun decat in trecut. Aceste schimbari aduc in premiera si un consum mediu de benzina, mai mic cu pana la 3 litri fata de cel afisat de precedentul model.



Chiar si asa, versiunea 1.2 TCe de 130 CP inca nu se regaseste pe acest Captur in versiunea EDC7. Cand vom avea acel motor pe aceasta caroserie cu transmisia secventiala cu 7 trepte, vom putem discuta fara probleme de cel mai bun crossover pe benzina din Europa.


CONCLUZII


Pe scurt, avem de fata una dintre cele mai bune masini din acest segment, care a primit modificarile necesare pentru a rezista cu brio "invaziei" din partea concurentei.



Motorul Nissan si cutie secventiala germana ofera performantele scontate, atat la capitolul dinamism, cat si la capitolul fiabilitate.


Regele segmentului crossover compact, ramane o masina de top.



PRO


Imagine de marca


Calitate de fabricatie superioara precedentului model


Cutie EDC6 mult imbunatatita


Pret foarte bun de achizitie


Versatilitate de top


Motor Nissan cu distributie pe lant


 


CONTRA


Lipsa motor 1.2 TCe de 130 CP


Tren de rulare usor zgomotos peste denivelarile scurte


Valoare de revanzare pe o piata dominata de masinile germane





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Renault Captur 1.2 TCe 120 CP EDC6 2018, drive test Renault Captur 1.2 TCe 120 CP EDC6 2018, test ro Renault Captur 1.2 TCe 120 CP EDC6 2018, autolatest Renault Captur 1.2 TCe 120 CP EDC6 2018, testeauto Renault Captur 1.2 TCe 120 CP EDC6 2018, facelift Renault Captur 1.2 TCe 120 CP EDC6 2018, garda la sol, 0-100 km/h, consum benzina Renault Captur 1.2 TCe 120 CP EDC6 2018, vw t-roc vs Renault Captur 1.2 TCe 120 CP EDC6 2018, peugeot 2008 vs Renault Captur 1.2 TCe 120 CP EDC6 2018, kia stonic vs Renault Captur 1.2 TCe 120 CP EDC6 2018, skoda vs Renault Captur 1.2 TCe 120 CP EDC6 2018

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 29.11.2017 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 29.11.2017 | 12:00 EET

  Capturpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Benzina
CAPACITATE (cmc)1197
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)120/5000
Moment motor (Nm/rpm)205/2000
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4122
LATIME C(mm)1778
INALTIME(mm)1566
GREUTATE (kg)1177
PERFORMANTE V Max (km/h)200
0-100 km/h (secunde)10.6
Consum Mediu (litri)5.6
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/8
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize10
Consum8
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 3.12.2018 | 12:00 EET