rss

Test Drive cu noul Renault Grand Passanger 2.0 dCI- O zi in viata unei utilitare de lux la Ramada Nord

Echipa Autolatest si Whattruck a testat in premiera pentru piata auto din Romania cea mai scumpa versiune a modelului utilitar Renault Trafic.

Test Drive cu noul Renault Grand Passanger 2.0 dCI- O zi in viata unei utilitare de lux la Ramada Nord

Ce este de fapt noul Renault Grand Passanger 2012


Modelul din acest test drive este unul cu totul special deorece Renault demonstreaza din nou de ce este Number 1 pe piata de profil din Uniunea Europeana, loc unde sigla de pe capota conteaza mai putin atunci cand vorbim de flote sau de utilitare. Transportatorul este un cu totul altfel de cumparator fata de cel care achizitioneaza o masina compacta deoarece el trebuie sa tina cont de alti factori de achizitie precum un raport foarte bun pret de achizitie-performante-costuri de utilizare si retea de service.


Daca luam fiecare dintre aceste ingrediente in calcul pe piata din Romania nu putem decat sa spunem ca Renault este singurul importator de utilitare care a investit cu adevarat in dezvoltarea unei relatii extrem de profesionale cu principalii sai clienti. Aici putem sa reamintim de reteaua Renault Pro+ care este singura de pe teritoriul Romaniei care se adreseaza exclusiv celor care achizitioneaza o masina utilitara (preturi mai mici la piese de schimb si prioritate la accesul spre service).


Cu aceste avantaje in minte Renault ofera clientilor din Romania una dintre cele mai atragatoare masini de transport persoane de pe piata de profil pe nume Grand Passanger


Aceasta este dupa cum bine de stie un derivat al modelului arhicunoscut Trafic, care are menirea de a se adresa unei clientele extrem de exigente. Pe scurt trebuie spus ca acest Grand Passanger este cu adevart singurul concurent al modelului Mercedes Vito Shuttle testat de echipa noastra in urma cu ceva vreme.


Avantajele lui Grand Passanger 2012


In primul rand trebuie mentionat faptul ca masina din acest test este un model destinat in principal industriei hoteliere care necesita un transportator de mici dimensiuni insa care sa ofere un confort de top.


Pentru a vedea exact cum se comporta noul Passanger am fost pentru jumatate de zi transportatorul hotelului Ramada Nord. Clientii sau cunosc acest automobil deoarece Renault comercialieza cu succes aceasta versiune in Europa de Vest.


Fata de un Mercedes Vito Shuttle prezenta unui Renault in parcul unui hotel de top este o prezenta normala. Spunem normala deoarece masina de fata nu este doar un simplu Trafic si ce de fapt cel mai bun Trafic din istorie


Echipamente premium


Odata urcati la volanul noului Renault Grand Passanger simti imediat un aer premium care nu se regaseste decat la concurentul Mercedes. Pur si simplu tot ce vrei pe un Vito Shuttle se gaseste si la bordul acestul Renault.


Lista dotarile interesante este lunga insa nu putem sa nu amintim faptul ca noul Passanger 2012 vine echipat cu doua instalatii de aer conditionat automate, sistem de navigatie cu harta Romaniei, jante din aliaj pe 16 inch, scaune incalzite, senzori de lumini si ploaie, parbriz atermic sau senzori de parcare.


Pasagerii din spate sunt tratati la randul lor foarte bine prin echiparea masinii cu doua randuri de banchete confortabile care ofera un confort foarte bun chiar si cand distanta care trebuie parcursa este de peste 500 de km. Instalatia de aer conditionat automata functioneaza foarte bine in sarcina, toti cei 6 pasageri primind o cantitate eficienta de aer prin aeratoarele montate in plafon.


De asemenea sistemul de incalzire separat pentru toti pasagerii este la randul sau eficient prin montarea in podeaua masinii a unori guri de aerisire.


Citeste test-ul complet AICI!



Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive, drive test, renault trafic persoane, trafic passanger 2012, motor dci, distributie lant, consum motorina, renault trafic vs vw transporter, consum bucuresti, rezervor, autonomie, pret achizitie, pro plus, costuri utilizare, valoare de revanzare, opel vivaro persoane, trafic second hand, 1.9 dci, 2.0 dci 115 cp, viteza maxima

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 9.08.2012 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 9.08.2012 | 12:00 EEST

  Traficpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 diesel
CAPACITATE (cmc)1995
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)115/3500
Moment motor (Nm/rpm)300/1500
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)5182
LATIME C(mm)1904
INALTIME(mm)1982
GREUTATE (kg)2100
PERFORMANTE V Max (km/h)160
0-100 km/h (secunde)-
Consum Mediu (litri)7.1
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)26.780
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie7
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/10
Climatizare10
Zgomote8
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize9
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 8.12.2019 | 12:00 EET