rss

Test Drive cu noul Renault Kadjar Intens cu noua motorizare diesel 1.7 BluedCI 150 CP 4x4 2019

Kadjar este una dintre masinile SUV extrem de importante pentru piata din Europa.

Test Drive cu noul Renault Kadjar Intens cu noua motorizare diesel 1.7 BluedCI 150 CP 4x4 2019

Despre acest model am tot vorbit in testele precedente unde am avut onoarea de a merge cu toate motorizarile atat pe benzina cat si diesel.




Dintre acestea cea mai buna a fost fara discutii motorizarea 1.6 dCI 130 CP din seria Energy cu transmisie integrala si o putere maxima optima pentru un SUV de clasa compacta.


Citeste testul cu vechiul Kadjar 1.6 dCI AICI!


CU CE VINE NOU KADJAR IN 2019?




Dupa cum bine stiati gama Kadjar a suferit anul trecut un amplu facelift meritat pentru ca masina fancezilor a ajuns la a doua tinerete, iar concurenta in acest segment este din ce in ce mai acerba.


Pentru a face cumva uitata varsta masinii, Renault a modifcat optica lui Kadjar 2019, acum clientii primind o noua linie a caroseriei care aduce spoilere fata-spate cu un design mult mai dinamic.



Tot nou este si interiorul unde vedem cum Renault a crescut calitatea de fabricatie perceputa, respectiv plansa de bord este acum realizata din materiale premium asemenea fetelor de usi.


ACUM AVEM LA BORD UN NOU SISTEM MULTIMEDIA R-LINK II


Din punct de vedere tehnologic avem in premiera un R Link II care dispune de noi functii fata de precedenta generatie, sistem foarte bun pe gama Renault pentru ca este realizat impreuna cu cei de la Tom Tom.




Din pacate nu vedem versiunea R Link II verticala gasita pe modelele de top Renault Talisman si Koleos, insa chair si asa sistemul functioneaza fara probleme.




Poate doar volumul digital aplicat direct pe display-ul navigatiei poate sa creeze cateva probleme de ergonomie fata de precedentul sistem.

Cei traditionalisti vor regreta lipsa unui buton rotativ clasic, insa si acest Renault si-a pastrat "satelitul" din spatele volanului care functioneaza extrem de eficient.




LOVITURA DE GRATIE DATA CONCURENTEI ESTE NOUA MOTORIZARE 1.7 BLUEDCI


Adica vorbim de noua motorizare diesel a Aliantei Renault-Nissan-Dacia-Mitsubishi, un diesel de ultima generatie care are o capcitate de 1 747 cm3 si care vine sa inlocuiasca in gama un motor extrem de bun, respectiv vechiul 1.6 dCI echipare si pentru masinile Mercedes Benz.


Noua motorizare este conform celor de la Renault o versiune imbunatatia a mai vechiului R9M pentru ca francezii spun ca este vorba de schimbarea alezajului in timp ce restul blocului motor a ramas la fel.




Noi venim si spumem ca motorizarea de fata 1.7 BlueDCI este complet diferita fata de vechiul dCI clasic pentru ca are din start o injectie complet diferita ( lucreaza la presiuni mai mari), o cilindree mai mare si care utilizeaza din start un sistem AdBlue pentru atingerea noilor norme de poluare din Europa.


Pe sosea vedem ca noul motor are si un comportament in exploatare complet diferit, respectiv acesta are un cuplu mare de 340 Nm incepand cu o turatie de 1.750 rpm, putere care permite masinii sa ruleze chiar sportiv atunci cand este nevoie.


Cei 20 de CP in plus sunt sesizabili doar in mediul extraurban unde acest SUV are un comportament fara suprize chiar si atunci cand facem depasiri in zone doar cu o singura banda pe sens.



CE CONSUM ARE NOUA MOTORIZARE


Pentru ca acum avem de fata un motor capabil a atinge noile norme Euro 6d-Temp vorbim si de un consum mediu de 5.2 litri pentru fiecare 100 de km sau o valoare de 136 grams CO2 / km.


Cu acestea in minte vedem cum francezii continua seria de masini SUV extrem de economice, modelul de fata condus economic poate parcurge chiar si peste 1.100 de km cu un singul plin de 54 litri.




Intr-un oras aglomerat cum este Capitala Romaniei nu mai putem sa vorbim de un consum mediu pentru ca traficul este atat de congestionat incat si masinile hybrid afiseaza cifre incredibile. 


CONCLUZIILE AUTOLATEST




Una dintre cele mai importante masini SUV din Europa a primit un facelift si o motorizare diesel de ultima generatie si noi putem relata faptul ca acest Kadjar a ajuns la maturitate si ofera cam tot ceea ce doreste un client in 2019.


Motorul este destul de zgomotos insa ofera reprize foarte bune si un consum incredibil de mic pentru o masina care este conforma cu noile norme WLTP 2020.




In final spunem ca daca vrei cu adevarat sa vezi cum poate merge un Kadjar trebuie sa testezi o versiune de top 1.7 BlueDCI in detrimentul micutlui 1.5 BlueDCI, motor economic insa doar atat! Performerul gamei este acest diesel de 150 CP care in viitor putem sa-l vedem chiar si intr-o versiune twin turbo de peste 180 CP.


Pana atunci ne multumim cu noul 1.7 litri, motor care poate da dureri de cap concurentei germane.



PRO


Calitate de fabricatie crescuta


Motor diesel de generatie noua puternic si economic


Diesel cu distributie pe lant


Nou sistem multimedia R Link II


Tapieterie de piele si sistem audio Bose


Transmisie integrala 4x4 imprumutata de la Nissan Qashqai


 


CONTRA


Motor nou insa usor zgomotos


Ergonomie sistem multimedia


Pret mare de achizitie al versiunii de fata


Lipsa cutie EDC7 pe motorul de top diesel







Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
Renault Kadjar Intens 1.7 BluedCI 150 CP 4x4 2019, test drive, drive test, consum Renault Kadjar Intens 1.7 BluedCI 150 CP 4x4 2019, pret Renault Kadjar Intens 1.7 BluedCI 150 CP 4x4 2019, autolatest, testeauto, review Renault Kadjar Intens 1.7 BluedCI 150 CP 4x4 2019, essai Renault Kadjar Intens 1.7 BluedCI 150 CP 4x4 2019

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 16.10.2019 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 16.10.2019 | 12:00 EEST

  Kadjarpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1749
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)150/4000
Moment motor (Nm/rpm)340/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4489
LATIME C(mm)1836
INALTIME(mm)1613
GREUTATE (kg)1695
PERFORMANTE V Max (km/h)200
0-100 km/h (secunde)10.6
Consum Mediu (litri)5.3
PRET fara TVA (euro)
cu TVA (euro)
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard9
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/8
Climatizare10
Zgomote8
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize10
Consum10
Tractiune9
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 18.11.2019 | 12:00 EET