rss

Test Drive cu sportivul Ford Fiesta ST200 2017! Motorizare ST3 1.6 EcoBoost de peste 200 CP

Ford Fiesta ST200 2017 este in prezent una dintre cele mai bune masini sport, aflate intr-un segment de pret cum spun americanii "affordable"!

Test Drive cu sportivul Ford Fiesta ST200 2017! Motorizare ST3 1.6 EcoBoost de peste 200 CP

Spunem "affordable" pentru ca masina de fata are un pret de achizitie de 23.900 euro cu toate taxele incluse, pret usor mai mare decat cel al unui ST de mare serie, insa care nu are nici o legatura cu acesta.




Fanii Ford vor spune ca nu merita achizitia unei versiuni ST200 in detrimentul lui ST de 182 CP, insa noi venim si spunem ca Ford a realizat un pocket-rocket cu acest model ST200 pentru simplul fapt ca americanii nu ne spun in realitate ca masina nu are doar 200 de CP.


Conform celor de la Ford USA motorul 1.6 EcoBoost al versiunii ST200 este un propulsor echipat cu sistemul over-boost care permite soferului sa puna la roata pentru 20 de secunde o putere maxima de 215 CP si 320 Nm.



Acest surplus de putere permite micutului Fiesta ST200 sa afiseze performante de-a dreptul socante pentru clasa din care face parte.


Citeste primul test cu Fiesta ST 2.0 150 CP din 2008 AICI!


DE CE ST200 IN DETRIMENTUL LUI ST SIMPLU?




Pe langa faptul ca motorul masinii din test drive are o putere maxima mai mare, masina lui Ford a primit si cateva modifcari de substanta cand vine vorba de suspensie si feeling pe sosea.


Acum clientul de ST200 primeste in premiera un raport al transmisiei imbunatatit de 4.06:1 fata de 3.82:1 cat are o Fiesta ST normala de 182 CP.


Pe langa aceste setari ale transmisiei, Fiesta ST200 primeste si o bara stabilizatoare spate cu o rigiditate mai mare cu 27% fata de cea standard, iar setarea amortizoarelor este acum si mai agresiva.




Pe sosea, masina aceasta se conduce precum una de raliu, adica este extrem de agresiva si de ce nu, una care permite celui din spatele volanului sa depaseasca lejer multe limite legale cand se conduce pe un drum public.


CUM SE CONDUCE?


In primul rand, aici vorbim de o masina sport dedicata celor care vor senzatii tari, adica suspensia este extrem de tare iar pozitia la volan nu permite parcurgerea unor distante foarte mari, pentru ca scaunele Recaro au o sustinere laterala foarte buna pentru un mers alert pe circuit.




In viata de zi cu zi, trebuie sa te astepti la un ambreiaj tare tipic masinilor sport pur-sange si la o o directie extrem de rapida, detalii care sunt foarte bune pentru cei cu adevarat impatimiti, insa care devin obositoare pentru o utilizate cotidiana intr-un oras precum Bucurestiul.


Exact aici francezii de la Renault au facut un pas important prin oferirea transmisiei EDC Getrag pentru gama Clio RS Trophy.


Pe sosea, in mediul extraurban, masina lui Ford este incredibil de rapida, reusind sa afisam reprize mai bune chiar si cand am comparat masina de fata cu un F30 330xd sau cu Audi A4 2.0 TFSI. ST200 trage bine inca de la o turatie mica si are o limitare in zona de 6.500 rpm.



Pe scurt, despre acest model putem spune ca poate rula in treapta a IV-a, atat la viteza de 60 de km/h cat si la 160 km/h, fara prea mari probleme.


CONCLUZIILE AUTOLATEST


Noul Ford Fiesta ST200 este o masina sport pur-sange, care ofera mai multe senzatii chiar si cand este comparata cu un Ford Mustang 2.3 EcoBoost, detaliu care face din acest sport hot-hatch unul dintre cele mai bune din segmentul sau. Ramane doar faimosul Peugeot 208 GTI care ofera in plus un comportament rutier superior in ciuda unei puteri maxime mai mici.


VIDEO: Repriza 0-140 km/h!



Cine are de gand sa-si cumpere acest model, trebuie sa se grabeasca pentru ca viitoarea Fiesta ST va avea sub capota un motor cu doar 3 cilindri in linie, mult mai eficient decat acest 1.6 EcoBoost, insa care, cu siguranta va avea o pierdere la capitolul sportivitate.


Noi recomandam cu incredere aceasta masina, pentru ca este unul dintre putinele masini Ford care realmente te fac sa te gandesti la istoria bogata a marcii, cu modele icon precum Escort RS200I sau Focus ST170.



PRO


Imagine de marca


Motor ST200 extrem de puternic


Reprize fulminante


0-100 km/h insa si 100-230 km/h


Transmisie manuala impecabila


Scaune sport cu sustinere optima


Sistem audio Sony foarte bun


ST200 cu o valoare foarte mare de revanzare


 


CONTRA

Pret relativ mare de achizitie


Tren de rulare extrem pe orice fel de denivelari


Consum foarte mare de benzina 


Rezervor foarte mic de benzina


Lipsa sisteme de siguranta activa


Sistem multimedia depasit tehnologic


Limitare putin sportiva a motorului in zona rosie 






Autor: Autoloatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, drive test Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, test autolatest Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, testeauto Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, motor Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, consum Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, pret achizitie Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, valoare de revanzare Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, peugeot 208 gti vs Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, renault clio RS trophy vs Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, opel corsa opc vs Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, 0-100 Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, viteza maxima Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, 80-120 km/h Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, garda la sol Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017, sistem de franare Ford Fiesta ST200 1.6 Benzina Turbo 200CP 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 28.07.2017 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 28.07.2017 | 12:00 EEST

  Fiestapct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Benzina
CAPACITATE (cmc)1595
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)215/6000
Moment motor (Nm/rpm)320/2500
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)3969
LATIME C(mm)1709
INALTIME(mm)1495
GREUTATE (kg)1063
PERFORMANTE V Max (km/h)241
0-100 km/h (secunde)6.7
Consum Mediu (litri)6.5
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)23.900
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie8
Echipare Standard10
Portbagaj8
CONFORT Confort Rulare4
Scaune fata/spate10/4
Climatizare8
Zgomote8
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum4
Tractiune8
Franare8

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 13.10.2017 | 12:00 EEST