rss

Test Drive cu sportivul Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo de 190 CP 2016! Japonezii se intorc

Pulsar este numele celei mai noi masini din gama celor de la Nissan.

Test Drive cu sportivul Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo de 190 CP 2016! Japonezii se intorc

Fanii Nissan nu prea cunosc acest model pentru simplu fapt ca Pulsar vine in Europa sa fie un urmas al modelului mai vechi Almera de clasa compacta.





Despre Almera si Almera Tino stie apoape toate lumea, insa piata auto europeana a trecut in ultimii ani prin mari schimbari care au adus in segmentul compact foarte multe modele.


De fapt toti marii constructori au in aceasta clasa auto una sau doua modele pentru faptul ca acest segment este cel mai disputat din Europa, regele sau ramanand fara discutii modelul VW Golf.


CUM SE PREZINTA NOUL PULSAR 2016






In urma cu un an de zile testam in premiera pentru Autolatest modelul Pulsar echipat cu motorul diesel 1.5 dCI de 110 CP, masina care  si-a dovedit utilitarea pe o piata din Romania inca dornica de motoare diesel mici si extrem de economice.


Acum testam tot in premiera cea mai sportiva versiune a lui Pulsar, model care se numeste Pulsar DIG-T.




Caroseria masinii a ramas aceeasi, adica una dintre putinele masini cu un spatiu interior care poate rivaliza cu cel al unui MPV de clasa compacta, insa sub capota tutulatura DIG-T reprezinta de fapt ca avem de fata cea mai puternica versiune din Europa.


MOTORIZARE Pulsar DIG-T 2016




Toti fanii Renault au inceput de un an de zile sa recunoasca faptul ca motorul pe benzina de 1.6 litri turbo care echipeaza modelele Clio RS sau Megane GT este unul de top, insa putini stiu ca motorul lui Renault este unul 100% produs de catre Nissan, iar pe masina de fata Pulsar DIG-T acest motor straluceste.


Cu o cilindree de 1.618 cmc motorizarea japonezilor are asa cum era de astepta o supraalimentare de top plus injectie directa de benzina care permite propulsorului sa afiseze o putere maxima de 190 CP.



Toate bune si frumoase, insa cand ne uitam la greutate la gol a masinii care nu depaseste 1.250 kg si corelam si putere maxima de 190 CP vedem ca Pulsarul lui Nissan nu este o masina obisnuita, una de volum.


Este o sportiva care nu vrea sa iasa cu nimic in trafic, insa cand avem nevoie motorul pe benzina semant Nismo permite modelului sa atinga 100 de km/h in doar 7.7 secunde. Viteza sa maxima este de 220 km/h.



CUM SE CONDUCE PULSAR TURBO DE 190 CP?


Inca din primii km cine nu este avizat de faptul ca masina are aproape 200 de CP nu va avea probleme in trafic pentru simplu fapt ca primele doua rapoarte ale transmisiei manuale sunt sincronizate relativ lungi, adica aceasta masina poate sa fie condusa in deplina siguranta de orice sofer.



Nissan a realizat astfel un hot-hatch compact fara suprize, o masina de strada cu performante imbunatatie.


Daca merge spre extreme, motorul Nismo chiar dezvolta 190 CP si permite soferului reprize fulminante in zona 80-140 km/h, exact acolo unde se face 90% din depasirile din Romania.


Motorul trage foarte bine, insa Nissan a realizat o ultima treapta mult prea scurta pentru a avea un consum mediu bun in regim de autostrada.




Trenul de rulare este setat la randul sau bine pentru performantele masinii, insa si aici parca am mai fi vrut un sistem de franare mult mai agresiv.


CONCLUZIILE AUTOLATEST




Noul Pulsar DIG-T este o masina care a fost construita sa nu iasa in evidenta asemenea lui Juke Nismo, adica o masina setata pentru drumurile tipice din Europa. La capitolul performante este usor mai slab decat un Megane GT.


Cutia de viteze cu 6 trepte este exacta si placut de utilizat chiar si in marile orase europene, insa lipsa unei transmisii EDC sau X Tronic poate sa constituie in dezavantaj.


Per total masina lui Nissan este performanta, extrem de spatioasa, are un tren de rulare setat dinamic insa si comfortabil, adica are ingrediente de top pentru o sportiva de clasa compacta.



PRO

Motor  DIG-T de 190 CP


Distributie lant


0-100 km/h in doar 7.7 secunde


Mult mai performant decat un VW Golf GTD


Mult mai performant decat un Opel Astra GTC 2.0 CRDI


Valoare mare de revanzare


Calitate buna de fabricatie


 


CONTRA

Sistem de franare usor subdimensionat performantelor


Imagine de marca in Romania in segmentul compact


Consum relativ mare de benzina





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo 190, test drive Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo 190, drive test Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo 190, test ro Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo 190, consum Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo 190, pret Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo 190, megane gt vs Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo 190, vw golf gtd vs Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo 190, opel astra gtc vs Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo 190, kia ceed gt vs Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo 190, 0-100 km/h Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo 190, Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo 190 nismo, max speed Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo 190, 0-200 km/h Nissan Pulsar DIG-T 1.6 Turbo 190

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 7.11.2016 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 7.11.2016 | 12:00 EET

  Pulsarpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Benzina
CAPACITATE (cmc)1618
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)190/5600
Moment motor (Nm/rpm)240/1600
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4387
LATIME C(mm)1768
INALTIME(mm)1515
GREUTATE (kg)1270
PERFORMANTE V Max (km/h)220
0-100 km/h (secunde)7.7
Consum Mediu (litri)6.5
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize10
Consum7
Tractiune9
Franare7

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 29.11.2017 | 12:00 EET