rss

Test Drive cu surprinzatorul BMW X4 M40i 2019 Generatia G02- Panica in curtea celor de la Audi si AMG

Daca vrei cu adevarat un SUV sportiv in adevaratul sens al cuvantului nu poti alege decat un BMW X4 M40i Motorsport.

Test Drive cu surprinzatorul BMW X4 M40i 2019 Generatia G02- Panica in curtea celor de la Audi si AMG

Fanii bavarezi vor spune ca "tata" lor ramane un X5 M insa realitatea este crunta pentru acestia pentru simplu faptul ca noul X4 M in versiunea de baza M40i este mai mult decat suficienta pentru a avea o viata extrem de palpitanta pe soselele patriei.




Inca din primele momente observam faptul ca Automobil Bavaria a dotat acest model sa fie unul "anonim", adica au ales o culoare neagra si trim-uri inchise care ascund chiar si dimensiunea reala a grilei radiatorului. Sunt oarecum mascate si evacuarile duble pentru ca sunt vopsite tot in culoarea neagra.


Rezultatul este un BMW X4 care pare la prima vedere unul banal, unul aproape diesel, insa care are menirea de a te suprinde in fiecare moment cand soferul decide sa arate ceea ce reprezinta sigla M40i.


DE CE X4 M40I SI NU UN X5 M?




La aceasta intrebare se raspunde simplu, respectiv printr-un anonimat aparent extrem de important pentru anumite persoane care nu vor sa arate lumii ca sunt la volanul unui X5M cu rotile alea extrem de late, adica pentru cei care vor sa se bucure in continuare de performantele unui X5 M insa .



Daca vezi aceasta masina in trafic nu poti sa nu uiti faptul ca vorbim de un X4 special all black care nu are nici un trim cromat! Nici macar evacuarea dubla nu este cromata linie de design gandita pentru a face acest model sa para si mai anonim in comparatie cu gama M SUV.




Pe scurt vorbim de o masina care nu iese atat de mult in evidenta comparativ cu un X5, insa care reuseste sa-si pastreze performantele rutiere chiar daca nu are sub capota un V8 twin turbo.


DE CE BMW X4 M40I ESTE TOP OF THE LINE?




La aceasta intrebare poate sa raspunda un fan BMW care spune ca de fiecare data cand BMW echipeaza un model cu motorizarea sa pe benzina cu 6 cilindri in linie twin turbo B58B30M0 reuseste sa-si surclaseze fara drept de apel toti concurentii.



Evident cei care iubesc masinile Motorsport vor vedea ca acest B58B30M0 nu are nici o legatura cu magnificul S58 , insa chiar si asa vorbim de performante oarecum apropiate.



Tehnic noul BMW X4 M40i dezvolta o putere maxima de 355 si 500 de Nm incepand cu o turatie de 1.520 rpm. Pe sosea greutatea la gol a masinii dispare cu desavarsire pentru simplul fapt ca acest motor functioneaza fara cusur atat in modul normal cat si in zona sport.


Un detaliu care merita mentionat este faptul ca BMW echipeaza acest suprinzator BMW X4 M40i cu transmisia ZF8 Motorosport care se regaseste pe toate masinile BMW M de peste 500 CP.


CUM SE CONDUCE UN X4 M40I IN BUCURESTI?




La aceasta intrebare vom raspunde ca extrem de usor in ciuda celor peste 350 CP dezvoltati de motorizarea M, principalul motiv fiind setarea transmisiei ZF8 M.


Intr-un trafic urban banal cutia schimba rapoartele la o turatie extrem de joasa pentru a facilita un consum cat mai mic, insa chiar si in modul kick-down fara a ne atinge de modul Sport avem reprize fulminante pentru o masina SUV cu o greuate la gol de peste 1.9 tone.



Pe circuit avem posibilitatea de a conduce intr-un mod Motorsport masina, caracteristica care permite modelului sa se transforme complet fata de modul Confort. Reprizele de la 0 la 100 de km/h sunt atinge in medie in zona de 4.8 secunde.


Pur si simplu daca conduci acest model putem spune ca nu vei regreta ca nu ti-ai cumparat un X5 M. Singura problema poate sa fie versiunea diesel M40d care din pacate nu are ce cauta pe o masina Motorsport chiar daca ea se numeste X4.



PRO


Un model Motorsport veritabil


Motor B58B30M0 puternic si rafinat 


Consum relativ mic de benzina


Tren de rulare si frane Motorsport


Noua cutie ZF8 Motorsport


Valoare foarte mare de revazare


In viitor o sa fie un model de colectie


 


CONTRA


Pretul foarte mare de achizitie


Capacitate mica a rezervorului








Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
BMW X4 M40i 2019 G02 B58B30M0, test drive BMW X4 M40i 2019 G02 B58B30M0, drive test BMW X4 M40i 2019 G02 B58B30M0, consum BMW X4 M40i 2019 G02 B58B30M0, testeauto BMW X4 M40i 2019 G02 B58B30M0, autolatest, review BMW X4 M40i 2019 G02 B58B30M0, 0-100 max speed motorsport, essai BMW X4 M40i 2019 G02 B58B30M0

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 18.11.2019 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 18.11.2019 | 12:00 EET

  X4pct
MOTOR/ENGINE MOTORL6 Benzina Turbo
CAPACITATE (cmc)2998
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)354/5500
Moment motor (Nm/rpm)500/1520
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4733
LATIME C(mm)1938
INALTIME(mm)1621
GREUTATE (kg)1900
PERFORMANTE V Max (km/h)250
0-100 km/h (secunde)4.8
Consum Mediu (litri)9.0
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/7
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum8
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 8.12.2019 | 12:00 EET