rss

Test Drive Ford Ranger Wildtrack 3.0 TDCI! Performante, consum si pret de achizitie!

Singurul model de teren accidentat al marcii americane Ford pe taramul european, Ranger, a primit o noua versiune de echipare.

Test Drive Ford Ranger Wildtrack 3.0 TDCI! Performante, consum si pret de achizitie!

Acesta se numeste Wildtrack si reprezinta o echipare de top pe acest model. Produs in continuare in uzina Ford din Tailanda, Ranger reprezinta in prezent un foarte bun exemplu de Pick-Up de clasa veche care se comercializeaza cu succes intr-o era a industriei auto plina de evolutii tehnologice.


Spunem acest lucru deoarece din punct de vedere tehnic Ranger utilizeaza un sasiu separat si un sistem de tractiune integrala cu reductor manual. Oldies but goodies! Despre Ranger Wildtrack Chiar daca aceasta utilitara a aparut pe piata in urma cu ceva vreme, versiunea de top de fata si-a facut prezenta destul de tarziu.


Numele sau este Wildtrack si beneficiaza de toate dotarile posibile care pot sa fie montate pe un Ranger de baza. Aceasta echipare top of the line a lui Ranger, are insa cateva lipsuri precum instalatie de aer conditionat automata, frana de mana cu actionare normala sau ESP-ul, detalii care se regasesc de ceva vreme la interiorul concurentului Toyota Hilux.


Echilibrul lui Wildtrack vine la capitolul design exterior, aceasta fiind cu siguranta autoutilitara cu cel mai atragator aspect. Design Fata de un banal Ranger, Wildtrack are designul caroseriei schimbat prin echiparea sa cu un spoiler fata individual si mai impunator, noi praguri din aluminiu si o bena acoperita. Aceste dotari se gasesc doar la acesta versiune, la fel ca si tapiteria de piele din interior si noile presuri personalizate. Pentru cei care doresc sa utilizeze acest caraus in mediu urban, Ford echipeaza strandard masina cu senzori de parcare spate.


Motor


Chiar daca la prima vedere diferenta fata de un Ranger XL este de peste 5.000 euro fara TVA, Wildtrack beneficiaza de un important as in maneca, respectiv de un nou propulsor diesel de trei litri. Acesta nu are decat 10 CP in plus fata de agregatul de baza de 2.5 litri, insa beneficiaza de un moment motor de peste 360 Nm disponibil incepand cu o turatie mai mica.


La capitolul consum de motorina marele diesel cu patru cilindri in linie consuma sub media concurentei, respectiv 9 litri in circuit mixt. Daca se merge normal, noul Ranger consuma in medie aproximativ 7.5 litri pentru fiecare 100 de km parcursi in mediu extraurban. Concurenta Cel mai mare concurent al lui Wildtrack este surprinzator chiar fratiorul sau, Mazda BT-50 care ofera un mai bun raport pret-dotari.


Cel mai apreciat Pick-Up din Asia, Toyota Hilux reprezinta o optiune mult mai scumpa decat acest Ranger, iar Mitsubishi-ul L200 continua sa fie submotorizat in batalia cu propulsoarele de trei litri.



Autor: Al
Sursa: Autolatest


CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 19.01.2010 | 11:27 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 19.01.2010 | 11:27 EET

  Rangerpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)2953
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)153/3200
Moment motor (Nm/rpm)380/1800
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)5170
LATIME C(mm)1805
INALTIME(mm)1762
GREUTATE (kg)1988
PERFORMANTE V Max (km/h)170
0-100 km/h (secunde)11.3
Consum Mediu (litri)9.2
PRET fara TVA (euro)30.333
cu TVA (euro)36.093
CAROSERIE Habitaclu8
Calitate de Fabricatie4
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate9/5
Climatizare8
Zgomote9
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize8
Consum8
Tractiune10
Franare2

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 20.09.2019 | 12:00 EEST