rss

Test Drive in premiera cu noua Toyota Corolla E170 Luna facelift 2017! Motorizarea 1.6 Valvematic 132 CP si cutie Multitronic S cu 7 trepte

Masina din acest test drive, se numeste Corolla si este construita de cel mai mare fabricant de automobile din lume.

Test Drive in premiera cu noua Toyota Corolla E170 Luna facelift 2017! Motorizarea 1.6 Valvematic 132 CP si cutie Multitronic S cu 7 trepte

Este vorba de japonezii de la Toyota Motor Company, ce aduc pe piata din Europa un model Corolla, care a primit recent un amplu facelift.


CE REPREZINTA COROLLA PENTRU INDUSTRIA AUTO MONDIALA?


La aceasta intrebare se raspunde simplu si elegant, respectiv cea mai bine vanduta masina din intreaga istorie a automobilului, cu peste 40 de milioane de unitati construite.



Este, fara doar si poate, o masina care a fost si inca este construita intr-un numar mult mai mare decat orice VW Beetle sau VW Golf din istorie, pentru simplul fapt ca aceasta a fost realizata de catre Toyota sa fie vanduta pe toate pietele auto.


In prezent, modelul de fata, care poarta numele de cod E170, este construit in peste 13 tari, adica in peste 13 fabrici Toyota complet diferite.


Fie ca vorbim de fabrica din Susono, Shizuoka , cea din Blue Springs, Mississippi sau cea din Indaiatuba Brazilia, masina celor de la Toyota este singurul automobil care a reusit sa devina un brand mondial, in ciuda celor spuse de americanii de la GM sau de catre germanii de la VW.




Pur si simplu, putem spune ca brand-ul COROLLA este de sine un brand auto, fara a mai pune si marca constructoare Toyota.


COROLLA E170 PRIMESTE UN FACELIFT SI IN ROMANIA


Noul model comercializat de catre Toyota Romania, de ceva vreme a primit un amplu facelift care ofera modelului o noua imagine de marca, pe o piata inca dominata de masinile germane si cele construite in Cehia.


Acum, schimbarile aduse ofera o noua parte frontala, care ne duce cu gandul la imaginea celei mai bine vandute masini din SUA ( Camry USA), si o parte din spate care are cateva modificari de substanta.





Principalele schimbari ale masinii, sunt gasite la componenta tehnica, unde japonezii ofera acum STANDARD Toyota Safety Sense ( sistemul pre-coliziune, alerta depasire banda, asistenta rutiera, faza lunga automata) si un nou sistem multimedia care se regaseste si pe noile modele Hilux.


Cu acest schimbari, noua Corolla trebuie sa infrunte si mai facil concurenta de la VW ( Jetta fabricata in Mexic) si mult indragita Skoda Octavia.


TEHNICA SOLIDA TOYOTA MOTOR COMPANY


Sub capota lui Corolla, se ascunde o motorizare pe benzina de generatie veche, respectiv motorizarea 1.6L benzină Valvematic, care dezvolta o putere maxima de 132 CP si un moment motor de 160 Nm, incepand cu o turatie de 4.400 rpm.




Aceste performante, nu sunt la prima vedere unele de top, daca tinem cont de motoarele turbo ale concurentei, insa Toyota ofera pe piata din Romania o motorizare de peste 130 CP aspirata, cu o distributie pe lant, care este si recunoscuta de toata lumea drept una dintre cele mai fiabile din lume in clasa de 1.6 litri.


Asadar, noua Corolla nu vine in fata clientului cu motoare "high-tech" supraalimentate cu 3 cilindri, pentru ca aceasta masina trebuie sa-si pastreze imaginea de Automobilul Numarul 1 in Lume, adica motorul acesta pe benzina sa mearga fara probleme si peste doua decenii si peste 400.000 de km.




In plus fata de acest motor Valvematic extrem de fiabil, japonezii ofera si transmisia Multitronic S, testata de echipa Autolatest in urma cu 10 ani pe modelul Avensis 2010! Citeste testul AICI!


COMPORTAMENT RUTIER


Noua Corolla 2017, este o berlina de clasa compacta, care ofera un comportament rutier extrem de confortabil, atat pe soselele cu denivelari cat si pe autostrazi.


Fata de un Auris, trenul de rulare este mai zgomotos si mai putin dinamic, insa chiar si asa, masinile Corolla sunt de multe ori folosite si in afara soselei, de unde si garda la sol mai mare si anvelopele cu talon superior.


COROLLA VS CONCURENTA SA DIRECTA




Aici putem enumera doua modele de volum, respectiv noul Renault Megane Sedan construit in Turcia si Skoda Octavia fabricata in Cehia.


Ambele masini sunt bune la multe capitole, respectiv design pentru Megane si calitate de fabricatie pentru Octavia, insa nici una nu reuseste sa castige mai multe puncte in fata Corollei.


Spunem aceasta, pentru ca masina japonezilor are o motorizare mult mai buna din toate punctele de vedere decat una Skoda 1.2 TSi, are un habitaclu mai mare chiar si decat cel al lui Octavia, are un portbagaj imens, este disponibila cu Toyota Safety Sense  si vine echipata cu o transmisie CVT Multitronic S care functioneaza fara probleme sute de mii de km, in compartie cu transmisia DSG6 si 7 Skoda, care au probleme cu sistemul DSG Mechatronic.




Pretul de achizitie al Corollei nu este cel mai mic din clasa, insa aceasta are fara doar si poate, cea mai mare garantie, de 6 ani sau 200.000 de km atat pentru motor cat si pentru transmisia Multitronic S. De partea cealalta, Renault ofera 4 ani garantie, in timp ce Skoda are o garantie reala de 2 ani.


CONCLUZIILE AUTOLATEST




De fiecare data cand testam o Corolla, ne gandim ca suntem la volanul celei mai bine vandute masini din lume si este greu sa-i gasim puncte negative. Si de aceasta data, Corolla ne-a demonstrat ca este numarul 1 mondial, pentru ca este o masina foarte bine gandita atat ergonomic cat si tehnic, si cutie sa CVT Multritronic S este singura din Romania care are o garantie de 200.000 de km.


Motorizarea este una clasica Toyota, care functioneaza ireprosabil indiferent de conditiile de trafic din Romania.


Modul ECO, reprezinta solutia Toyota in reducerea consumului de benzina in oras, in ciuda faptului ca masina nu are sistemul Stop&Start care putea reduce la randul sau consumul.




 



PRO


Imagine de marca


Cea mai bine vanduta masina din lume


Motor 1.6 Valvematic clasic cu injectie multipunct si distributie pe lant


Cutie CVT cu 7 trepte rafinata si extrem de economica


6 ani garantie sau 200.000 de km


Pret competitiv chiar si in fata lui Megane Sedan si Skoda Octavia


Valoare foarte mare de revanzare


Sisteme de siguranta Toyota Safety Sense






CONTRA


Tren de rulare usor zgomotos


Lipsa sistem Stop&Start


Motor prea zgomotos in plaja maxima de turatie


Calitate perceputa a materialelor din plastic inferioara modelelor Octavia si Megane








Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Toyota Corolla E170 facelift 2017, drive test Toyota Corolla E170 facelift 2017, test ro Toyota Corolla E170 facelift 2017, autolatest, testeauto, automarket, test consum Toyota Corolla E170 facelift 2017, cutie toyota multitronic s, multritronic s cvt7, pret oferta Toyota Corolla E170 facelift 2017, consum oras Toyota Corolla E170 facelift 2017, 0-100 km/h Toyota Corolla E170 facelift 2017, toyota safety sense Toyota Corolla E170 facelift 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 21.08.2017 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 21.08.2017 | 12:00 EEST

  Corollapct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Benzina
CAPACITATE (cmc)1598
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)132/6400
Moment motor (Nm/rpm)160/4400
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4620
LATIME C(mm)1775
INALTIME(mm)1465
GREUTATE (kg)1210
PERFORMANTE V Max (km/h)190
0-100 km/h (secunde)11.1
Consum Mediu (litri)5.6
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)21.102
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie8
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote8
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize8
Consum10
Tractiune10
Franare9

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 24.09.2017 | 12:00 EEST