rss

Test Drive in premiera cu noul Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI Feel 100 CP Euro 6 2018

PSA face un pas extrem de important odata cu lansarea masinii din acest test drive, pe piata din Europa.

Test Drive in premiera cu noul Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI Feel 100 CP Euro 6 2018

La prima vedere, acest C3 Aircross poate parea "inca un Citroen de oras", insa in realitate modelul testat devine o adevarata problema pentru toti cei care concureaza in segmentul crossover de clasa mica.


DESIGN




Asa cum poate ne-am obisnuit cand vorbim de un Citroen si acest C3 Aircross reprezinta o masina extrem de bine realizata la capitolul design si caroserie, noul Aircross fiind un model mai mare decat un Renault Captur sau chiar si noul VW T-ROC.


Inca din primele momente observam faptul ca francezii au tinut cont de parerile clientilor, adica caroseria are forma unui MPV compact unde inaltimea masinii ofera un spatiu interior extrem de mare.


Aici putem spune fara doar si poate ca C3 Aircross este cel mai spatios crossover din segmentul sau, adica are cea mai mare inaltime interioara si un volum al portbagajului variabil datorita banchetei spate culisante.



PSA a decis cu acest crossover nu doar sa dea nastere unui model banal care sa reprezinte un concurent pentru VW T-ROC, ci o masina mult mai versatila care dispune si de un design mult mai expresiv.


Farurile de mari dimensiuni integrate in spoilerul fata si DRL-urile parca imprumutate de la C4 Cactus de generatie mai veche, permit francezilor sa ofere o linie masiva a partii din spate care implica o crestere si a vizibilitatii in fata si de ce nu, un feeling de masina SUV dintr-o clasa imediat superioara.


INTERIOR




Versiunea din acest test drive este un Citroen C3 Aircross, aflat la un nivel de echipare Feel, care nu ne aduce din pacate un sistem de control al tractiunii pe drumurile denivelate Grip Control sau alte sisteme de top.


Masina de fata este de fapt C3-ul Aircross, care va avea cele mai mari vanzari in Romania, pentru ca are o tableta multifunctionala de ultima generatie ( chiar si fara sistem de navigatie), o instalatie de aer conditionat automata integrata in sistemul multimedia si multe alte dotari pentru care la un VW T-ROC se plateste in plus.



O surpriza de proportii pentru aceasta clasa este echiparea masinii cu faruri cu halogen clasice, insa cu sistemul de faza mare automata, sistem care functioneaza fara probleme pe soselele din Romania.



Calitatea de fabricatie a lui Aircross este corecta pentru pretul afisat, insa insertiile de material textil pe fetele de usi si tapiteria piele mixta fac convietuirea cu noua masina mult mai placuta decat la modelele sale concurente.


De fapt, linia optica a interiorului, ne duce mai mult cu gandul la gama C4 Cactus decat la un C3 hatch de mare serie.


MOTORIZARE 1.6 BLUEHDI 99 CP EURO 6 CU ADBLUE




Propulsorul de sub capota lui Aircross este unul dintre cele mai bune din lume in segmentul sau, respectiv mult apreciatul 1.6 BlueHDI.


De aceasta data vorbim de primul diesel de volum, capabil a corespunde celor mai aprige norme de poluare Euro 6, francezii optand pentru un rezervor suplimentar de 17 litri cu AdBlue care se injecteaza automat in catalizator.


Comportamentul masinii este surprinzator de elegant intr-un mediu aglomerat cum este cel din Bucuresti, sistemul AdBlue al lui PSA avand fara doar si poate, cea mai mare autonomie.



Reprizele se afla la nivelul lui Captur 110 CP dCI, adica modelul de fata daca este echipat cu versiunea BlueHDI de 120 CP, reprezinta una dintre cele mai sportive modele crossover diesel.


Consumul real de motorina a fost de 5.8 in Bucuresti fara aerul conditionat activat, iar in mediul extra urban trebuie sa ne asteptam la un consum mediu de 3.5 litri pentru fiecare 100 de km parcursi. Pe scurt, aici vorbim de cel mai economic model din acest segment in Europa.



PRO


Imagine de marca


Caroserie spatioasa si bine gandita ergonomic


Cutie cu 5 trepte suficienta pentru soselele din Romania


Garda la sol mare si performante pe sosea foarte bune


Cel mai mic consum din segment


Rezervor AdBlue foarte mare


Tren de rulare setat ideal si pentru iesirea in afara soselei


Pret bun de achizitie



CONTRA


Lipsa sistem Grip Control pe masina de test


Dotarile interesante sunt doar optionale ( HUD, Navigatie, Trapa Panoramica etc)


Valoare mica de revanzare





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI Feel 100 CP Euro 6 2018, drive test Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI Feel 100 CP Euro 6 2018, test romania Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI Feel 100 CP Euro 6 2018, autolatest Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI Feel 100 CP Euro 6 2018, teste auto Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI Feel 100 CP Euro 6 2018, consum Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI Feel 100 CP Euro 6 2018, pret Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI Feel 100 CP Euro 6 2018, renault captur vs Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI Feel 100 CP Euro 6 2018, vw troc vs Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI Feel 100 CP Euro 6 2018, kia stonic vs Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI Feel 100 CP Euro 6 2018, garda la sol, lista preturi, oferte Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI Feel 100 CP Euro 6 2018, viteza maxima, review Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDI Feel 100 CP Euro 6 2018

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 31.01.2018 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 31.01.2018 | 12:00 EET

  C3pct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1560
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)99/3750
Moment motor (Nm/rpm)254/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4154
LATIME C(mm)1740
INALTIME(mm)1597
GREUTATE (kg)1203
PERFORMANTE V Max (km/h)175
0-100 km/h (secunde)11.5
Consum Mediu (litri)4.0
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum10
Tractiune9
Franare9

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 3.12.2018 | 12:00 EET