Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive in premiera cu noul Hyundai i20 2015-Motorizare benzina extrem de rafinata

Noua masina recent lansat si in Romania vine sa ofere nu doar clientilor traditionali Hyundai cat si celor care pana acum au condus o masina frantuzeasca sau una germana un model ajuns la maturitate, o masina care suprinde de fiecare data.

Inca de la prima generatie de i20 cei de la Hyundai au vizat fara menajamente modele precum Renault Clio sau VW Polo, insa primele modele au suferit la capitolul calitate de fabricatie si de ce nu imagine de marca.

Acum in anul 2015 putem spune ca marca Hyundai este una consacrata pe toate pietele din Europa, iar ultima sa creatie se numeste i20.

CAROSERIE i20 2015

Modelul din acest test drive se numeste tot i20 insa acum avem de fata o noua generatie a masinii celor de la Hyundai. Acest lucru se traduce in viata de zi cu zi printr-o caroserie complet noua si motorizari performante si economice.

Carseria noului Hyundai este una mult mai mare decat in trecut, noul i20 fiind acum aproape la fel de mare precum este prima generatie a compactei i30. Portierele de mari dimensiuni si interiorul spatios sunt doua caracteristrici pozitive masinii, insa care pot crea probleme fratiorului sau mai mare mult mai scump la achizitie.

De fapt noul i20 este o masina suficient de spatioasa pentru a permite soferului sau parcurga si distante mari precum cele din vancante.

INTERIOR SIMPLU SI EFICIENT

Asa cum ne-am obisnuit cu masinile Hyundai si acest i20 are un interior fara prea mari exercitii de design, lucru care place inca de la prima vedere pentru simplu fapt ca i20 este construit sa fie facil de utilizat de orice posesor Hyundai sau KIA.

Plansa de bord are acum o consola centrala de mari dimensiuni care grupeaza toate comenzile pentru sistemul audio si cel al cliamtizarii.

Culoarea de baza a interiorului este cea albastra condusul pe timp de noapte fiind extrem de expresiv asemenea predecesorului sau Elantra 2000.


Scaunele sunt acum mai late si ofera o sustinere laterala mai buna, iar nivelul echipamentelor este peste media clasei, detaliu standard pentru o masina produsa de grupul Hyundai-KIA.

MOTORIZARE PE BENZINA CLASICA

Sub capota masinii din acest test drive se asunde un motor pe benzina clasic cu o cilindree de 1.2 litri care dezvolta o putere maxima de 84 CP. Acest propulsor nu poate ridica pretentii sportive insa ofera all-around un comportament rafinat si elegant.

Cutia de viteze are acum o timonerie mult mai bine gandita, iar sincronizarea treptelor ofera un consum relaxant chiar si in mediul urban.

Singurul inconvenient al motorizarii Hyundai este faptul ca pentru a merge alert motorul trebuie dus in turatii inalte unde automat si consumul mediu sare peste media clasei.

Daca se conduce normal motorul de 1.2 litri este suficient, iar daca consumul este prea mare Hyundai ofera si o motorizare diesel CRDi de 1.1 litri.

CONCLUZIE

Noul Hyundai i20 este o masina corecta din toate punctele de vedere, aceasta oferind un exceptional raport pret-performante-garnatie.

Comportamentul rutier bun si sumedenia de dotari fac din acest i20 o optiune viabila pentru orice model Renault, PSA sau Opel, iar garantia de 5 ani fara limita de km este ingredientul care face din acest Hyundai o masina dezirabila. 


PRO

Imagine de marca

Calitate de fabricatie buna

5 ani garantie fara limita de km

Pret bun de achizitie si optionale interesante

Lipsa motor 1.4 CRDI de 90 CP

 

CONTRA

Motorizare pe benzina cu performante medii

Motorizare diesel 1.1 CRDI economica insa mai scumpa

Valoare mica de revanzare 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente