Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive in premiera cu noul Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019-Acum cu motoare mult mai puternice

Mitsubishi este unul dintre cei mai importanti constructori de automobile din Japonia, in ciuda faptului ca anul trecut acestia aveau probleme. Acum totul este in regula, dupa preluarea marcii de catre Alianta Nissan-Renault, iar una dintre cele mai importante masini din lume, ale celor de la Mitsubishi, a primit un amplu facelift.

La prima vedere, fanii marcii stiu deja faptul ca Outlander PHEV este cel mai bine vandut model din segmentul SUV electric din lume, pentru ca din momentul lansarii sale pe piata au fost vandute peste 150.000 de unitati.

DESIGN SCHIMBAT 2019

Noul an incepe pentru japonezi cu un amplu facelift, aplicat modelului Outlander, un facelift meritat de aceasta masina care este una dintre cele mai valoroase din intreg segmentul SUV din Europa.

Acum, clientii primesc un look mult mai agresiv si de ce nu, in ton cu linia optica a fratiorului sau mai mic Eclipse Cross, o masina care reprezinta fara doar si poate, una dintre cele mai bune modele din intreaga clasa din care face parte.

La interior, masina lui Mitsubishi primeste un nou volan cu o aranjare diferita a comenzilor, iar calitatea de fabricatie perceputa a fost imbunatatita fata de precedentul model.

Tot nou este si sistemul multimedia, care ofera noi functii, in comparatie cu vechiul sistem, insa de aceasta data sistemul de navigatie este doar optional pe baza unui app Mitsubishi, care functioneaza atat pe Android, cat si pe IOS de la Apple.

CE AVEM NOU SUB CAPOTA?


Poate aceasta era cea mai importanta intrebare, cand vorbim de cel mai bine vandut model SUV electric din lume.

In primul rand, Mitsubishi a ales sa monteze un nou motor pe benzina, care nu mai are acum doi litri, ci un motor de 2.4 litri in ciclu Atkinson.

Aceasta motorizare este construita de catre Mitsubishi impreuna cu Chrysler si Hyundai, un motor care acum ofera masinii de fata o putere maxima de 135 CP.

Pe scurt, noua motorizare impreuna cu modificarile sistemului electric, ofera clientilor urmatoarele avantaje in comparatie cu precedentul PHEV.


-Puterea generator este majorata cu 10%

-Puterea motorului electric punte spate majorata cu 10% pana la 70 kW (95 CP).

-Capacitatea de actionare a bateriei este majorata cu 15% la 13,8kWh

-Sistem de operare PHEV imbunatatit


Motorul pe benzina are acum o putere maxima de 135 CP, motorul electric are la randul sau o putere maxima de 95 CP, detalii care ofera masinii o repriza de la 0-100 km/h in doar 10.5 secunde si o viteza maxima in modul full electric de 135 km/h.

Autonomia masinii este acum in ciclul WLTP, de 45 km, o cifra aparent mai mica decat vechiului model, insa aici nu trebuie uitat ca vechiul Outlander avea autonomia calculata in ciclul NDEC, care nu afisa un consum real de energie.

CHIAR POTI MERGE 99% IN MODUL FULL ELECTRIC

Sistemul PHEV al Mitsubishi Motors este atat de eficient, incat permite oricarui sofer sa mearga zilnic, timp de 89 de zile, doar in modul electric (autonomia de 45km – WLTP fiind suficientă pentru majoritatea navetelor zilnice din Europa).

In ziua cu numărul 90, pe panoul de instrumente, se va aprinde o lumina de avertizare, iar motorul pe benzina va fi pornit automat de PHEV OS, pentru a proteja sistemul de injectie multipunct.

IN CAT TIMP SE INCARCA ACUMULATORUL LUI OUTLANDER 2019?


Masina de fata are din fabrica mai multe optiuni de incarcare, respectiv, o incarcare obisnuita poate dura chiar si 4 ore, la o priza AC cu 230 V.

Pasul urmator este un charger de putere CHAdeMO, care ofera in cateva minute o incarcare de 80% a acumulatorului, suficient pentru a traversa chiar si cel mai aglomerat oras din Europa.

Ultimul si poate cel mai ineficient mod de a merge cu aceasta masina, este CHARGE care foloseste motorul pe benzina si regenerarea energiei cinetice pierdute la franare, pentru a incarca acumulatorul.

PRO

In continuare cel mai bun SUV electric din Europa

Are si un motor termic pentru cei fricosi ca raman cu “bateria goala”

Motor pe benzina de 2.4 litri mult mai rafinat si performant

Sistem PHEV amplu modificat, adica mult mai elegant si eficient in utilizare

Valoare foarte mare de revanzare

Pret mai mic cu 26.500 de lei la achizitie-Ecotichet

 

CONTRA

Capacitate oarecum mica de stocare a acumulatorului

Imagine de marca pe o piata dominata de vechile motoare diesel

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente