rss

Test Drive in premiera cu noul Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019-Acum cu motoare mult mai puternice

Despre masina de fata trebuie spus ca totul a inceput in 2009, cu modelul Mitsubishi Concept PX-MiEV!

Test Drive in premiera cu noul Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019-Acum cu motoare mult mai puternice

Mitsubishi este unul dintre cei mai importanti constructori de automobile din Japonia, in ciuda faptului ca anul trecut acestia aveau probleme. Acum totul este in regula, dupa preluarea marcii de catre Alianta Nissan-Renault, iar una dintre cele mai importante masini din lume, ale celor de la Mitsubishi, a primit un amplu facelift.



La prima vedere, fanii marcii stiu deja faptul ca Outlander PHEV este cel mai bine vandut model din segmentul SUV electric din lume, pentru ca din momentul lansarii sale pe piata au fost vandute peste 150.000 de unitati.


DESIGN SCHIMBAT 2019


Noul an incepe pentru japonezi cu un amplu facelift, aplicat modelului Outlander, un facelift meritat de aceasta masina care este una dintre cele mai valoroase din intreg segmentul SUV din Europa.



Acum, clientii primesc un look mult mai agresiv si de ce nu, in ton cu linia optica a fratiorului sau mai mic Eclipse Cross, o masina care reprezinta fara doar si poate, una dintre cele mai bune modele din intreaga clasa din care face parte.


La interior, masina lui Mitsubishi primeste un nou volan cu o aranjare diferita a comenzilor, iar calitatea de fabricatie perceputa a fost imbunatatita fata de precedentul model.


Tot nou este si sistemul multimedia, care ofera noi functii, in comparatie cu vechiul sistem, insa de aceasta data sistemul de navigatie este doar optional pe baza unui app Mitsubishi, care functioneaza atat pe Android, cat si pe IOS de la Apple.


CE AVEM NOU SUB CAPOTA?




Poate aceasta era cea mai importanta intrebare, cand vorbim de cel mai bine vandut model SUV electric din lume.


In primul rand, Mitsubishi a ales sa monteze un nou motor pe benzina, care nu mai are acum doi litri, ci un motor de 2.4 litri in ciclu Atkinson.


Aceasta motorizare este construita de catre Mitsubishi impreuna cu Chrysler si Hyundai, un motor care acum ofera masinii de fata o putere maxima de 135 CP.


Pe scurt, noua motorizare impreuna cu modificarile sistemului electric, ofera clientilor urmatoarele avantaje in comparatie cu precedentul PHEV.





-Puterea generator este majorata cu 10%


-Puterea motorului electric punte spate majorata cu 10% pana la 70 kW (95 CP).


-Capacitatea de actionare a bateriei este majorata cu 15% la 13,8kWh


-Sistem de operare PHEV imbunatatit




Motorul pe benzina are acum o putere maxima de 135 CP, motorul electric are la randul sau o putere maxima de 95 CP, detalii care ofera masinii o repriza de la 0-100 km/h in doar 10.5 secunde si o viteza maxima in modul full electric de 135 km/h.


Autonomia masinii este acum in ciclul WLTP, de 45 km, o cifra aparent mai mica decat vechiului model, insa aici nu trebuie uitat ca vechiul Outlander avea autonomia calculata in ciclul NDEC, care nu afisa un consum real de energie.



CHIAR POTI MERGE 99% IN MODUL FULL ELECTRIC


Sistemul PHEV al Mitsubishi Motors este atat de eficient, incat permite oricarui sofer sa mearga zilnic, timp de 89 de zile, doar in modul electric (autonomia de 45km - WLTP fiind suficient─â pentru majoritatea navetelor zilnice din Europa).


In ziua cu num─ârul 90, pe panoul de instrumente, se va aprinde o lumina de avertizare, iar motorul pe benzina va fi pornit automat de PHEV OS, pentru a proteja sistemul de injectie multipunct.


IN CAT TIMP SE INCARCA ACUMULATORUL LUI OUTLANDER 2019?




Masina de fata are din fabrica mai multe optiuni de incarcare, respectiv, o incarcare obisnuita poate dura chiar si 4 ore, la o priza AC cu 230 V.


Pasul urmator este un charger de putere CHAdeMO, care ofera in cateva minute o incarcare de 80% a acumulatorului, suficient pentru a traversa chiar si cel mai aglomerat oras din Europa.


Ultimul si poate cel mai ineficient mod de a merge cu aceasta masina, este CHARGE care foloseste motorul pe benzina si regenerarea energiei cinetice pierdute la franare, pentru a incarca acumulatorul.



PRO


In continuare cel mai bun SUV electric din Europa


Are si un motor termic pentru cei fricosi ca raman cu "bateria goala"


Motor pe benzina de 2.4 litri mult mai rafinat si performant


Sistem PHEV amplu modificat, adica mult mai elegant si eficient in utilizare


Valoare foarte mare de revanzare


Pret mai mic cu 26.500 de lei la achizitie-Ecotichet


 


CONTRA


Capacitate oarecum mica de stocare a acumulatorului


Imagine de marca pe o piata dominata de vechile motoare diesel





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019, drive test Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019, test drive Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019, consum Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019, pret Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019, ecotichet Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019, rabla Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019, timp incarcare Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019, acumulator panasonic Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019, pret discount Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019, autolatest Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019, testeauto Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019, 0-100 km/h Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019, modul EV Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019, modul sport Mitsubishi Outlander PHEV facelift 2019

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 8.01.2019 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 8.01.2019 | 12:00 EET

  Outlanderpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4Benzina + Electric
CAPACITATE (cmc)2360
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)135+82+95 (312)
Moment motor (Nm/rpm)211+137+195 (543)
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4695
LATIME C(mm)1800
INALTIME(mm)1710
GREUTATE (kg)1880
PERFORMANTE V Max (km/h)170
0-100 km/h (secunde)10.5
Consum Mediu (litri)2.0
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie8
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 12.06.2019 | 12:00 EEST