rss

Test Drive in premiera cu noul Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna+ 2017

Nissan este unul dintre cei mai importanti constructori de automobile din lume, iar masina de fata este una de top a japonezilor.

Test Drive in premiera cu noul Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna+ 2017


Istoria Qashqai a inceput in urma cu multi ani, cand Nissan Europe a decis sa comercializeze o masina care nu era nici un SUV, nici un Crossover  insa, care avea cu siguranta pe atunci un nume greu de pronuntat.




Acum dupa mai bine de 10 ani din acel moment, gama Qashqai a atins un nivel al vanzarilor, calitatii si al performantelor, greu de anticipat chiar si de catre Nissan.


Toata lumea cunoaste ce inseamna Qashqai, insa cel mai bine o vad cei de la VW cu al lor Tiguan sau PSA cu 3008 si mai nou gama Opel Mokka, masini bune, care insa nu se vand la nivelul celei a lui Nissan.


DE CE QASHQAI ESTE UN SUV BEST IN CLASS?




Aici, fanii Renault vor spune ca fratiorul lui Qashqai, Renault Kadjar, este mai bun si mai ieftin, insa realitatea a aratat ca cele doua masini nu prea concureaza si ca Nissan ramane un specialist in realizarea de masini SUV in Europa.


Clientul tipic de Qashqai doreste o masina de imagine, care sa arate mult mai bine decat un Tiguan sau Mokka, o masina cu tehnologie japoneza si performante rutiere demne de un hothatch din anii 90.



Noul model 2017, este de fapt "vechiul" Qashqai care a ajuns la maturitate, pentru ca modelul de fata este un amplu facelift care "repara" poate tot ce era gresit la vechiul model testat de catre noi AICI, insa care  vine in plus si cu o latura premium benefica marcii de a concura si modele ale unor marci precum BMW, Audi sau chiar si Mercedes Benz.


Noi inca vedem gama Qashqai drept o masina care merita sa fie achizitionata intr-o versiune de top, pentru ca doar atunci primeste tot ceea ce este mai bun pe acest model, moment cand vorbim fara doar si poate de un Crossover realmente premium.


DESIGN QASHQAI 2017




Facelift-ul a adus masinii  un design schimbat, care pune acum accentul pe un dinamism crescut. De fapt, vorbim de o linie optica care ne duce cu gandul la modelul Pathfinder din SUA si de ce nu, gama X-Trail comercializata si in Romania.


La interior schimbarile nu sunt asa de mari, iar sistemul multimedia cu un display de mici dimensiuni fata de R-Link II, reprezinta poate singura problema a lui Qashqai.


In rest  totul este la locul lui, adica patru camere video plus senzori de parcare fata-spate si o calitate de fabricatie foarte buna, atat la nivelul materialelor cat si la nivelul asamblarii.


GADGET CAR QASHQAI FACELIFT 2017




Masina din acest test drive a fost echipata de catre Nissan Romania in versiunea Tekna+ care implica multe echipamente standard.


Optionalele interesante sunt reprezentate de catre Pachetul Nissan Connect Plus, care include sistem de navigație cu SD, radio CD MP3+ 6 boxe+ port USB și mufă auxiliară, control al dispozitivelor auxiliare conectate (MP3, USB player sau IPOD) prin comenzile sistemului audio si conectare Smart Phone+ Around View Monitor (sistem de asistenta la parcare cu vedere 360°).


De asemenea, noul Qashqai facelift include si pachetul Nissan Safety Shield Plus (Sistem Inteligent de Asistenţă la Parcare / Avertizare Unghi Mort / Alertă trafic prin spatele vehiculului / Alertă Atenţie Şofer Scăzută) care include si sistemele Nissan Safety Shield.




Pe scurt, este vorba de un crossover care dispune de toate sistemele active si pasive de siguranta intalnite pe modele de top SUV din segmentul premium.


MOTORIZARE NISSAN 1.6 DIG-T 163 CP


Versiunea de fata, este un Qashqai echipat cu motorizarea pe benzina de 1.6 litri din seria DIG-T, care este de fapt acelasi motor gasit pe modelele de top Renault Megane GT sau Talisman sau chiar si pe gama X-Trail pe anumite piete.


Despre acest motor nu putem spune decat ca este dezvoltat de catre Nissan si departamentul Nismo, pe anumite modele precum Juke Nismo si reprezinta fara doar si poate un propulsor elegant cu mari rezerve de putere.




Momentul motor de 240 Nm ramane constant pe o plaja de turatie care incepe la 2.000 rpm si care se termina la 4.000 rpm, detaliu care ofera masinii un comportament rutier extrem de musculos chiar si in depasirile tipice drumurilor din Romania.


In ciuda faptului ca foarte multi clienti vor alege un Qashqai diesel dCI de 110 CP sau 130 CP, versiunea pe benzina ramane totusi cel mai puternic model Qashqai oferit in Europa.


Cine doreste sa-si cumpere un motor de baza 1.2 Turbo de 115 CP trebuie neaparat sa mearga cu acest DIG-T de 163 CP!



PRO


Imagine de marca


Cel mai bun crossover din segmentul compact


Motorizare Nissan puternica si rafinata in utilizare


Distributie pe lant care nu necesita o schimbare


Calitate de fabricatie buna


Pret de achizitie sub 24.000 euro Tekna+


Valoare mare de revanzare





CONTRA


Motor pe benzina nu foarte economic


Lipsa transmisie integrala si cutie X-Tronic


Optionale interesante disponibile doar in pachete






Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna 2017, drive test Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna 2017, test ro Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna 2017, review Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna 2017, new Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna 2017, off road Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna 2017, pret Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna 2017, consum Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna 2017, pret discount Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna 2017, lansare Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna 2017, 0-100 km/h Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna 2017, motor benzina nissan, distributie lant, cutie manuala Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna 2017, garda la sol Nissan Qashqai facelift 1.6 DIG-T 163 CP Tekna 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 3.11.2017 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 3.11.2017 | 12:00 EET

  Qashqaipct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Benzina
CAPACITATE (cmc)1618
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)163/5600
Moment motor (Nm/rpm)240/2000
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4394
LATIME C(mm)1806
INALTIME(mm)1590
GREUTATE (kg)1290
PERFORMANTE V Max (km/h)200
0-100 km/h (secunde)8.9
Consum Mediu (litri)5.8
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj8
CONFORT Confort Rulare8
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum7
Tractiune8
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 20.11.2017 | 12:00 EET