rss

Test Drive in premiera cu noul Renault Clio Estate Bose 1.5 dCI 110 CP 2018

Gama Clio a celor de la Renault se afla intr-un moment de maturitate greu de anticipat de concurenta sa directa.

Test Drive in premiera cu noul Renault Clio Estate Bose 1.5 dCI 110 CP 2018

Acum, cand VW are un nou Polo sau Seat un nou model Ibiza, cei de la Renault au decis corect ca modelul lor de clasa mica sa primeasca un amplu facelift.


La prima vedere, observam faptul ca noul Clio 2018 este identic cu modelele precedente, insa cand conduci aceasta masina vedem ca aceasta a primit ample modificari.



De fapt, Clio de fata a devenit o masina matura, pentru ca are o calitate de fabricatie mult mai buna si cel mai performant diesel din segmentul sau.


DESIGN




In Europa de Vest sunt foarte multi clienti care doresc un model estate de clasa mica, pentru ca are un portbagaj mai mare decat cel al versiunii hatch, si pentru ca de obicei masinile estate au o valoare de revanzare mai mare, in comparatie cu modelele clasice.


Din aceasta cauza, cei de la Renault au ales sa pastreze in gama Clio versiunea Estate testata de echipa Autolatest in urma cu cativa ani AICI.



Una dintre cele mai importante schimbari aplicate masinii, este setarea complet diferita a trenului de rulare, care ramane in continuare cel mai dinamic din segment, insa care ofera o amortizare superioara a denivelarilor scurte.


Adica Renault a schimbat, poate, cea mai criticata componenta a gamei Clio IV din trecut. Acum, parcurgerea a peste 1.000 de km in regim de autostrada nu mai reprezinta un mare inconvenient, chiar daca vorbim de o masina citadina.


 La interior, acest binemeritat facelift aduce in premiera o imbunatatire considerabila a calitatii de fabricatie, portierele si plansa de bord fiind realizate din spuma poliuretanica, mult superioara calitativ celei intalnite pe gama Fabia sau Polo.





Adica, Renault Clio se mandreste in prezent cu cea mai buna calitate de fabricatie din intreg segmentul din care face parte!


MOTORIZARE DCI DE TOP! CEL MAI BUN DIESEL DIN SEGMENT IN 2018!


De aceasta data, francezii nu s-au mai jenat si au decis sa monteze pe acest Clio facelift cea mai puternica versiune a motorului diesel 1.5 dCI.


Acesta dezvolta o putere maxima de 110 CP si un moment motor de 260 Nm incepand cu o turatie de 1.750 rpm. Aceste date tehnice sunt relativ impresionante pe hartie, insa dupa ce mergi cu acest Clio observi ca masina aceasta are reale capacitati sport.



Reprizele de la 60-130 km/h sunt mult peste oferta concurentei, iar reprizele in regim de autostrada de la 130-160 km/h sunt socante pentru o masina din clasa ei, diesel. Renault spune ca acest Clio atinge 100 de km/h in doar 11  secunde, insa in realitate acest timp este eronat.


Aceste performante de top se datoreaza noii injectii a lui 1.5 dCi si nu in ultimul rand a transmisiei manuale cu 6 trepte intalnita de noi si pe modelul Captur 110 CP, in urma cu ceva vreme.


Un alt mare avantaj al motorizarii de fata, este ca masina consuma in medie doar 5.2 litri la o viteza constanta de 140 km/h, si un consum real de aproximativ 3.5 litri cand mergem cu o viteza legala, sub granita de 100 km/h.



De fapt, cu un singur plin de 45 litri, am reusit sa parcurgem peste 1.000 de km, fara a aplica un regim de condus economic.


Motorul acesta permite masinii sa ruleze cu viteze mari, in regim de autostrada, fara a avea probeleme de consum si de putere al versiunii de 90 CP.


CONCLUZIILE AUTOLATEST




In ciuda unei imagini inca deficitare cand este comparat cu un VW Polo in Romania, noul Clio Estate facelift reprezinta fara doar si poate una dintre cele mai bune masini din acest segment.


Motorul diesel de 110 CP este extrem de performant cand echipeaza un model estate cu o greutate la gol de 1.110 kg, iar cand vorbim de consumul real de motorina, cei de la Renault sunt intr-o clasa de sine statatoare.




Calitativ, masina este superioara modelului precedent si are o gama de motorizari de top, adica exact ceea ce cauta un client de model din acest segment, cu un pret de achizitie in media segmentului.


Pentru cei care doresc sa-si achizitioneze un Clio 1.5 dCi de 90 CP, trebuie sa-i sfatuim sa mearga la un test cu versiunea de fata de 110 CP, pentru a intelege mai bine ce inseamna o masina cu adevarat performanta.



 



 


PRO


Imagine de marca


Cel mai bun diesel din clasa 


Cel mai economic diesel din clasa 


Cel mai rafinat diesel din clasa 


Dinamica buna a trenului de rulare


Autonomie foarte mare chiar si cu 45 de litri


Singur masina cu faruri Bi-LED din clasa 


Sistem audio Bose de top


Antifonare superioara a caroseriei


 



 


CONTRA

Pret relativ mare in comparatie cu 1.5 dCI 90 CP


Lipsa sistem de franare cu discuri pentru puntea spate


Valoare mica de revanzare







Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
Renault Clio Estate Bose 1.5 dCI 110 CP 2018m, test drive Renault Clio Estate Bose 1.5 dCI 110 CP 2018, drive test Renault Clio Estate Bose 1.5 dCI 110 CP 2018, test romania Renault Clio Estate Bose 1.5 dCI 110 CP 2018, consum Renault Clio Estate Bose 1.5 dCI 110 CP 2018, pret Renault Clio Estate Bose 1.5 dCI 110 CP 2018, 0-100 km/.h Renault Clio Estate Bose 1.5 dCI 110 CP 2018, viteza maxima Renault Clio Estate Bose 1.5 dCI 110 CP 2018, calitate fabricatie, cutie 6 trepte clio 2018, r link II cRenault Clio Estate Bose 1.5 dCI 110 CP 2018, review Renault Clio Estate Bose 1.5 dCI 110 CP 2018, essasi Renault Clio Estate Bose 1.5 dCI 110 CP 2018

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 3.09.2018 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 3.09.2018 | 12:00 EEST

  CLIO IVpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1461
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)110/4000
Moment motor (Nm/rpm)260/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4267
LATIME C(mm)1732
INALTIME(mm)1475
GREUTATE (kg)1180
PERFORMANTE V Max (km/h)200
0-100 km/h (secunde)11.2
Consum Mediu (litri)3.5
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie8
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/8
Climatizare10
Zgomote9
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum10
Tractiune9
Franare8

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 3.12.2018 | 12:00 EET