rss

Test Drive in premiera nationala cu noua KIA Stinger V6 3.3 T-GDI 370 CP cutie automata AT8- Viteza maxima 270 de km/h

KIA RomAuto a prezentat in premiera pentru piata auto din Romania cea mai buna masina a sa.

Test Drive in premiera nationala cu noua KIA Stinger V6 3.3 T-GDI 370 CP cutie automata AT8- Viteza maxima 270 de km/h

Este vorba de modelul Stinger 2017, un GT exotic, care vine nu doar sa completeze gama celor de la KIA, ci sa ofere in premiera clientilor un model all around Grand Tourismo cu o putere de aproape 400 CP.


CE REPREZINTA STINGER PENTRU KIA MOTORS?




Aici trebuie spus ca aceasta marca auto este una incredibila din toate punctele de vedere, pentru ca in doar doua decenii, a ajuns sa fie un concurent de temut pentru Volkswagen, General Motors si de ce nu Toyota.


Cultura tehnologica a celor de la KIA, a permis marcii sa ofere in premiera, singura garantie reala de 7 ani bumper-to-bumper pentru toate masinile sale din Europa ( In SUA garantia este de 10 ani!), garantie care reflecta de fapt o mentalitate care pune clientul pe prima pozitie, in detrimentul unui castig al producatorului.




Acum si in Romania, putem spune ca cei care si-au cumpart in anii 2006-2010 o masina KIA, stiu ca vor alege in continuare un model tot al aceluiasi brand, in ciuda concurentilor din ce in ce mai agresivi.


 


Sub aceste linii, KIA Motors lanseaza in Europa, acum si in Romania, cea mai buna masina a lor, un GT de senzatie care vine sa ofere totul pentru un pret de achizitie mult sub cel al germanilor.


MOTORIZARE T-GDI DE 370 CP!




Prima si poate cea mai importanta motorizare, este cea pe benzina de 3.3 litri in configuratie V6, motor care ofera un comportament exploziv in zona rosie a turometrului, insa si care poate sa fie un partener de nadejde atunci cand vrem sa mergem 800 de km fara oprire!


Pe scurt, vorbim de un motor MULT MAI PUTERNIC decat propulsoarele BMW, Audi si Mercedes, cu 4 cilindri, indiferent de ceea ce ar zice fanii masinilor germane.




Cilindreea mare, permite celor de la KIA sa afiseze din start o putere maxima de 370 CP la 6.000 rpm si un incredibil moment motor de 510 Nm constant, pe o plaja de turatie care incepe la 1.300 rpm si se termina la 5.000 rpm.


Pe intelesul tuturor, avem de fata un motor care trage extrem de bine atat la turatii joase, cat si in zona de top, unde motoarele mici cu 4 cilindri in linie nu au nici o sansa de reusita in fata motorizarii de fata.




KIA spune ca un asemenea Stinger GT atinge 100 de km/h in doar 4.9 secunde si atinge o viteza maxima de 270 km/h!


CUM SE COMPORTA PE CIRCUIT?


La aceasta intrebare suntem in masura a discuta pentru ca am testat la limita noul Stinger pe circuitul de la Adancata.


In ciuda unei temperaturi exterioare scazute, masina celor de la KIA s-a comportat exemplar, chiar si pe cele mai stranse viraje, pentru ca transmisia automata clasica cu 8 trepte este extrem de rapida in functionare, asemenea tractiunii AWD de ultima generatie KIA.




Daca mergi pe soselele nationale nu vei atinge aproape niciodata limitele trenului de rulare. Pe scurt, observam un comportament rutier asemantor cu cel al unui BMW 540i sau al unui Mercedes E400 pe benzina, adica exact si fara prea multe lucruri de criticat.




Poate ca singura diferenta se regaseste in buzunarul clientului de KIA, care plateste in medie cu pana la 30.000 euro mai putin pentru acest Stinger.


Cat despre garantia de 7 ani sau 150.000 de km pentru toate componentele ( inclusiv cutia de viteze automata!) nu mai vorbim.


CONFIGUREAZA NOUL STINGER AICI!






PRO


Imagine de marca


Motor V6 de 370 CP extrem de performant


Cutie automata cu 8 trepte la nivelul lui ZF8


Viteza maxima de peste 270 km/h


Repriza 0-100 km/h in doar 4.9 secunde


Sistem AWD STANDARD asemenea franelor Brembo


Caroserie practica cu acces facil si hayon de mari dimensiuni


 


CONTRA


Lipsa transmisiei AWD pentru 2.0 T-GDI


Design interior 


Imagine de marca in segmentul masinilor premium






Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Autolatest

Tags:
kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017, test drive kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017, drive test kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017, test motorpark adancata kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017, 0-100 km/h kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017, preturi kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017, lansare kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017, test romania kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017, consum kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017, bmw seria 4 vs kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017, mercedes C400 vs kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017, audi A4 vs kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017, interior kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017, calitate de fabricatie kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017, cutie automata 8 trepte stinger, garda la sol, volum portbagaj, frane brembo stinger, review kia Stinger 3.3 T-GDI GT AWD 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 26.11.2017 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 26.11.2017 | 12:00 EET

  Stingerpct
MOTOR/ENGINE MOTORV6 Benzina TwinTurbo
CAPACITATE (cmc)3342
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)370/6000
Moment motor (Nm/rpm)510/1300
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4830
LATIME C(mm)1870
INALTIME(mm)1400
GREUTATE (kg)1833
PERFORMANTE V Max (km/h)270
0-100 km/h (secunde)4.9
Consum Mediu (litri)8.0
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/8
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum7
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 25.11.2017 | 12:00 EET