rss

Test Drive in premiera nationala cu noul BMW 316d F30 2015- O masina eleganta si extrem de economica

Autolatest a testat in premiera pentru piata de la noi cea mai economica versiune a celebrului model BMW Seria 3.

Test Drive in premiera nationala cu noul BMW 316d F30 2015- O masina eleganta si extrem de economica

De aceasta data vorbim de un BMW Seria 3 serie sasiu F30 care primeste conform bavarezilor cea mai economica motorizare diesel din gama.


Aceasta se numeste simplu 316d si reprezinta un Seria 3 care nu are nici o legatura cu sportivitatea, insa care este un real performer la capitolul economie de combustibil si pret de achizitie.


BMW F30 vs CONCURENTA




Asa cum era de asteptat modelul Seria 3 F30 ramane in continuare un model dezirabil indiferent ca Mercedes a lansat anul trecut noua generatie de Claasa C (Citeste testul AICI) sau ca Audi a mai efectuat un mic facelift modelului sau de volum A4.


BMW demonstreaza din nou ca modelul sau Seria 3 ramane cel mai bine vandut din intreaga gama a bavarezilor, iar motorizarie de top precum 335i sau 335d raman doar masini dezirabile chiar si pentru clientii de modele premium.


Un BMW Seria 3 se achizitioneaza atat in Europa de Vest cat si in Romania cu o motorizare diesel de cilindree mica care pe langa pretul de achizitie mai mic este si mult mai economic.



CAROSERIE


Asemenea predecesorilor sau precum E36, E46 sau E90 si acest Seria 3 denumit neoficial F30 ramane un 3 veritabil adica are o caroserie relativ mare din punct de vedere al dimensiunilor, o caroserie tipica pentru un BMW din clasa medie.


La fel ca si vechicul E90 si masina de fata se prezinta impecabil din punct de vedere al calitatii de fabricatie, clientii marcii fiind deja obisnuiti cu perceptia unui Seria 3.




Tinand cont de acestea nu putem sa nu observam faptul ca si de aceasta data montantul A este lasat mult pentru ca masina sa beneficieze de o aerodinamica de top, insa avantajul este un acces relativ incomod in fata. Aceeasi poveste se regaseste si in spate unde BMW Seria 3 ramane cel mai mic din segment cand este comparat cu noul Mercedes C sau cu vechiul A4.


Portbagajul a ramas in aceeasi nota asemenea predecesorului sau adica suficient de spatios si usor accesibil chiar si cand incarcam obiecte voluminoase.


NOUL 316d ESTE EXTREM DE ECONOMIC




Asa cum poate ne-am asteptat noua versiune BMW 316d este un real performer cand vorbim de performantele reale ale masinii din punct de vedre al consumul de combistibil.


Noi am parcurs aproximativ 500 de km cu noul 3 si putem spune ca masina aceasta este capabila sa parcurga fara probleme in mod extraurban peste 1.400 km cu un singur rezervor de combustibil.


Consumul mediu afisat in mediul urban a fost de 6.5 litri, cifra extraordinara daca tinem cont ca masina la inceputul testului avea la bord doar 9 km parcursi.


Conform celor de la BMW motorul de fata N47 are mari sanse sa consume si mai putin cand acesta are o uzura mai mare.


CUI SE ADRESEAZA NOUL 316d?




In nici un caz unui sofer impatimit care vrea performante de top indiferent de suprafata de rulare sau anotimp. Noul 316d este un model realizat pentru cei care doresc o masina cu un comportament rutier normal si care sa ofere o anduranta de top cand vorbim de parcurgerea distantelor mari.


In regim de autostrada in modul Eco Pro cutia automata ZF8 afiseaza o turatie de 2.000 rpm la o viteza constanta de 130 km/h. Acest lucru inseamna un consum real de 5.2 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.


Asadar un asemenea motor cuplat la o transmisie automata ZF8 este gandita pentru acel client care vrea eficienta maxima, sau unui client care doreste sa plateasca mai putin pentru motorizarea aleasa si care sa cumpere mai multe optiuni din imensa lista a modelului Seria 3.



Deci putem sa cumparam un 316d relativ ieftin si sa-l echipam cu optionale asemenea unui BMW Seria 7 de peste 90.000 euro.


Vezi cat costa o masina precum cea din acest test drive doar in cadrul Automobile Bavaria.


Click AICI pentru OFERTA SPECIALA!


 


PRO


Motor elegant si extrem de economic


Cutie ZF8 foarte buna


Tren de rulare comfortabil


Tractiune spate care nu mai are dezavantaje in comparatie cu o propulsie


Pret mic de achizitie


Valoare mare de revanzare


Oferta Speciala Automobile Bavaria


 


CONTRA

Motorizare putin sportiva


Lista de optionale foarte mare


Cine vrea sportivitate poate sa aleaga oricand un 335d 




Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive bmw 316d, drive test bmw 316d, #bmwf30, test premiera bmw f30, test in ro bmw seria 3, test 2015 bmw seria 3, automobile bavaria, consum bmw n47 2015

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 4.02.2015 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 4.02.2015 | 12:00 EET

  Serie 3pct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1995
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)116/4000
Moment motor (Nm/rpm)260/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4624
LATIME C(mm)1811
INALTIME(mm)1429
GREUTATE (kg)1405
PERFORMANTE V Max (km/h)202
0-100 km/h (secunde)11.2
Consum Mediu (litri)4.4
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard7
Portbagaj9
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/8
Climatizare9
Zgomote8
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize7
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 15.07.2019 | 12:00 EEST