rss

Test drive in premiera nationala cu noul Mitsubishi ASX facelift 2017! ASX 2.2 4WD DI-D 150 CP cutie automata

Mitsubishi a trecut anul trecut prin cea mai grea perioada a existentei sale.

Test drive in premiera nationala cu noul Mitsubishi ASX facelift 2017! ASX 2.2 4WD DI-D 150 CP cutie automata

Spunem aceasta pentru ca japonezii au avut probleme la capitolul vanzari pe plan mondial, insa salvarea a venit tot din Japonia repspectiv din partea celor de la Nissan.




In prezent gama Mitsubishi urmeaza sa fie modernizata completa in acest an, primul pas fiind restilizarea modelului de succes ASX 2017.


Facelift-ul caroseriei lui ASX aduce acum linia optica a fratiorului sau mai mare Outlander, o masina de succes pe toate pietele unde este comercializata.


CARE SUNT SCHIMBARILE ASX 2017?




La prima vedere nu putem sa nu observam faptul ca Mitsubishi a crescut considerabil calitatea materialelor care se regasesc acum la interiorul lui ASX, spuma poliuretanica de cea mai buna calitate fiind gasita acum pe intreaga plansa de bord.


Calitatea perceputa a lui ASX primeste note maxime, modelul de fata fiind intr-o echipare de top care ofera toate echipamentele posibile clientului de ASX 2017.




Acum nu mai putem spune ca un ASX este o masina cu o vechime pe piata care nu se ridica la nivelul concurentei sale europene la capoitolul gadget-uri interioare.


Mari schimbari se regasesc si pentru trenul de rulare care are acum o setare mult mai bine realizata, masina aceasta avand un feeling asemanator cu cel al fratelui mai mare Pajero pe drumurile cu denivelari scurte.


Noua suspensie este de fapt o surpriza pentru ca majoritatea concurentilor sai ofera un feeling de masina de strada modelelor lor SUV si crossover, si acestia achizitioneaza un SUV pentru a avea un nivel de comfort peste cel al unei berline de clasa compacta.




Mitsubishi vine si contrazice acest trend european si ofera un SUV extrem de performat atat pe sosea cat si in afara ei. Garda la sol mare si unghiurile de atac si degajare bune permite masinii sa iasa fara probleme si in afara soselei fara a avea probleme.


CEL MAI PUTERNIC MOTOR DIN CLASA SUV CROSSOVER COMPACT




Sub capota japonezii au montat pe acest ASX o motorizare diesel de top de 2.3 litri care ofera o putere maxima de 150 CP si 380 Nm.


La prima vedere acest motor pare a avea o capacitate cilindrica mult prea mare pentru a concura cu modele precum Tiguan, Mokka sau Kadjar insa motorizarea japonezilor ramane si in acest an cel mai puternic motor din segmentul SUV compact.



Pe sosea motorizarea DI-D de 150 CP ofera prestatii de top chiar si cand este comparata cu modelele SUV europene cu puteri maxime de peste 190 CP, detaliu tehnic care ramane un punct forte al japonezilor.


Acestia au ales sa ofere in continuare o motorizare de top pe o piata auto invadata de motorizari mici care in realitate au consumuri reale mult mai mari decat cele ale motorizarilor de generatie mai veche.



Daca acest motor ofera performante de top pe un Outlander Euro 6 atunci trebuie spus faptul ca atunci cand motorul acesta echipeaza un ASX vorbim de fapt de o un SUV sport.


CUTIE AUTOMATA CLASICA CU 6 TREPTE PENTRU CA ESTE MAI BUNA DECAT UNA SECVENTIALA


Noul ASX 2.2 DI-D este echipat optional cu noua cutie de viteze automata clasica cu 6 trepte, cutie realizata de specialistul Aisin care produce cutii automate pentru gama Toyota, Lexus si mai nou BMW si PSA.


Cutia celor de la Mitsubishi nu este cea mai rapida de pe piata, insa ofera fara discutii un grade anduranta mult peste orice cutie secventiala europeana fie ca aceasta se numeste DSG sau EDC.




Pur si simplu masina japonezilor a ramas singura din clasa sa care inca are o transmisie integrala setata si pentru off road si o motorizare diesel de cilindree mare care aduce doar avantaje in uitilizare.



Daca mai punem aici si faptul ca ASX vine echipat cu cel mai performant sistem audio din clasa ( Rockford Fosgate USA) nu prea mai ramane decat sa efectuati un test drive cu acest model.


CONCLUZIILE AUTOLATEST


Noul ASX 2017 este o masina serioasa care nu incearca sa te insele cu elemente optice de ultima generatie insa care sa ofere o componenta tehnica discutabila. Pur si simplu Mitsubishi reuesete sa ofere un ASX modern cu o tehnica premium totul intr-o caroserie compacta.



Performantele sale pe sosea sunt problematice pentru modelele concurente, de vina fiind motorul DI-D de 2.3 litri care ofera un moment motor de 380 incepand cu o turatie de 1.500 rpm.


Noul ASX 2.2 DID-D de 150 CP este oferit in premiera doar pentru anumite piete in care se afla si Romania. Cei din Europa de Vest primesc doar motorizarea de baza de 1.6 litri de origine PSA.




PRO


Imagine de marca


Mitsubishi ramane un expert in constructia de masini 4x4


Cel mai bun motor diesel din clasa sa


Transmisie automata clasica rafinata si extrem de fiabila


Garda la sol peste concurneta sa directa


Calitate de fabricatie de top


Performante rutiere mult peste concurenta echipta cu motoare diesel de cilindree mica


Distribuitie pe lant


Tren de rulare setat si pentru a merge in soft off-road


Cel mai bun sistem auto din clasa sa ( Rockord Fosgate USA!)


 


CONTRA

Pret relativ mare de achizitie


Greutate maxima la gol


 


Oferta ASX 2017 AICI!






Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
Mitsubishi ASX facelift 2017, test drive Mitsubishi ASX facelift 2017, drive test Mitsubishi ASX facelift 2017, test ro Mitsubishi ASX facelift 2017, test premiera Mitsubishi ASX facelift 2017, review Mitsubishi ASX facelift 2017, off road Mitsubishi ASX facelift 2017, Mitsubishi ASX facelift 2017 2.2 did 150, cutie automata Mitsubishi ASX facelift 2017, lista preturi Mitsubishi ASX facelift 2017, garda la sol Mitsubishi ASX facelift 2017, viteza maxima Mitsubishi ASX facelift 2017, 0-100 km/h Mitsubishi ASX facelift 2017, essai nouveaux Mitsubishi ASX facelift 2017, review new Mitsubishi ASX facelift 2017, tiguan vs Mitsubishi ASX facelift 2017, renault kadjar vs Mitsubishi ASX facelift 2017, skoda kodiaq vs Mitsubishi ASX facelift 2017, hionda hrv vs Mitsubishi ASX facelift 2017, qashqai vs Mitsubishi ASX facelift 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 30.01.2017 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 30.01.2017 | 12:00 EET

  ASXpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 diesel
CAPACITATE (cmc)2268
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)150/3500
Moment motor (Nm/rpm)380/1500
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4295
LATIME C(mm)1770
INALTIME(mm)1640
GREUTATE (kg)1540
PERFORMANTE V Max (km/h)200
0-100 km/h (secunde)10.8
Consum Mediu (litri)5.8
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/8
Climatizare9
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum9
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 26.05.2017 | 12:00 EEST