Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test drive in premiera nationala cu noul Mitsubishi ASX facelift 2017! ASX 2.2 4WD DI-D 150 CP cutie automata

Spunem aceasta pentru ca japonezii au avut probleme la capitolul vanzari pe plan mondial, insa salvarea a venit tot din Japonia repspectiv din partea celor de la Nissan.


In prezent gama Mitsubishi urmeaza sa fie modernizata completa in acest an, primul pas fiind restilizarea modelului de succes ASX 2017.

Facelift-ul caroseriei lui ASX aduce acum linia optica a fratiorului sau mai mare Outlander, o masina de succes pe toate pietele unde este comercializata.

CARE SUNT SCHIMBARILE ASX 2017?


La prima vedere nu putem sa nu observam faptul ca Mitsubishi a crescut considerabil calitatea materialelor care se regasesc acum la interiorul lui ASX, spuma poliuretanica de cea mai buna calitate fiind gasita acum pe intreaga plansa de bord.

Calitatea perceputa a lui ASX primeste note maxime, modelul de fata fiind intr-o echipare de top care ofera toate echipamentele posibile clientului de ASX 2017.


Acum nu mai putem spune ca un ASX este o masina cu o vechime pe piata care nu se ridica la nivelul concurentei sale europene la capoitolul gadget-uri interioare.

Mari schimbari se regasesc si pentru trenul de rulare care are acum o setare mult mai bine realizata, masina aceasta avand un feeling asemanator cu cel al fratelui mai mare Pajero pe drumurile cu denivelari scurte.

Noua suspensie este de fapt o surpriza pentru ca majoritatea concurentilor sai ofera un feeling de masina de strada modelelor lor SUV si crossover, si acestia achizitioneaza un SUV pentru a avea un nivel de comfort peste cel al unei berline de clasa compacta.


Mitsubishi vine si contrazice acest trend european si ofera un SUV extrem de performat atat pe sosea cat si in afara ei. Garda la sol mare si unghiurile de atac si degajare bune permite masinii sa iasa fara probleme si in afara soselei fara a avea probleme.

CEL MAI PUTERNIC MOTOR DIN CLASA SUV CROSSOVER COMPACT


Sub capota japonezii au montat pe acest ASX o motorizare diesel de top de 2.3 litri care ofera o putere maxima de 150 CP si 380 Nm.

La prima vedere acest motor pare a avea o capacitate cilindrica mult prea mare pentru a concura cu modele precum Tiguan, Mokka sau Kadjar insa motorizarea japonezilor ramane si in acest an cel mai puternic motor din segmentul SUV compact.

Pe sosea motorizarea DI-D de 150 CP ofera prestatii de top chiar si cand este comparata cu modelele SUV europene cu puteri maxime de peste 190 CP, detaliu tehnic care ramane un punct forte al japonezilor.

Acestia au ales sa ofere in continuare o motorizare de top pe o piata auto invadata de motorizari mici care in realitate au consumuri reale mult mai mari decat cele ale motorizarilor de generatie mai veche.

Daca acest motor ofera performante de top pe un Outlander Euro 6 atunci trebuie spus faptul ca atunci cand motorul acesta echipeaza un ASX vorbim de fapt de o un SUV sport.

CUTIE AUTOMATA CLASICA CU 6 TREPTE PENTRU CA ESTE MAI BUNA DECAT UNA SECVENTIALA

Noul ASX 2.2 DI-D este echipat optional cu noua cutie de viteze automata clasica cu 6 trepte, cutie realizata de specialistul Aisin care produce cutii automate pentru gama Toyota, Lexus si mai nou BMW si PSA.

Cutia celor de la Mitsubishi nu este cea mai rapida de pe piata, insa ofera fara discutii un grade anduranta mult peste orice cutie secventiala europeana fie ca aceasta se numeste DSG sau EDC.


Pur si simplu masina japonezilor a ramas singura din clasa sa care inca are o transmisie integrala setata si pentru off road si o motorizare diesel de cilindree mare care aduce doar avantaje in uitilizare.

Daca mai punem aici si faptul ca ASX vine echipat cu cel mai performant sistem audio din clasa ( Rockford Fosgate USA) nu prea mai ramane decat sa efectuati un test drive cu acest model.

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Noul ASX 2017 este o masina serioasa care nu incearca sa te insele cu elemente optice de ultima generatie insa care sa ofere o componenta tehnica discutabila. Pur si simplu Mitsubishi reuesete sa ofere un ASX modern cu o tehnica premium totul intr-o caroserie compacta.

Performantele sale pe sosea sunt problematice pentru modelele concurente, de vina fiind motorul DI-D de 2.3 litri care ofera un moment motor de 380 incepand cu o turatie de 1.500 rpm.

Noul ASX 2.2 DID-D de 150 CP este oferit in premiera doar pentru anumite piete in care se afla si Romania. Cei din Europa de Vest primesc doar motorizarea de baza de 1.6 litri de origine PSA.


PRO

Imagine de marca

Mitsubishi ramane un expert in constructia de masini 4×4

Cel mai bun motor diesel din clasa sa

Transmisie automata clasica rafinata si extrem de fiabila

Garda la sol peste concurneta sa directa

Calitate de fabricatie de top

Performante rutiere mult peste concurenta echipta cu motoare diesel de cilindree mica

Distribuitie pe lant

Tren de rulare setat si pentru a merge in soft off-road

Cel mai bun sistem auto din clasa sa ( Rockord Fosgate USA!)

 

CONTRA

Pret relativ mare de achizitie

Greutate maxima la gol

 

Oferta ASX 2017 AICI!


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente