
Test Drive in Romania cu noul Peugeot 3008 Allure 2017! 3008 primeste motorul 1.6 Blue HDI de 120 CP
Francezii de la PSA sunt intr-o continua expansiune a gamei de automobile, modelul de fata fiind primul din noua linie Peugeot.

DESIGN
Daca pana acum puteam spune ca admiram partea optica a masinilor realizate de catre cei de la Peugeot, acum in anul 2-16 putem spune ca francezii au facut un salt in acest domeniu pentru ca masinile lor arata extravagant de bine.
Pur si simplu, noua linie optica a lui 3008 nu doar ca nu mai are nici o legatura cu cea a precedentului model, aceasta fiind revolutionara pentru intreg segmentul SUV.
Partea din fata da o nota de agresivitate tipica produselor de top semnate Peugeot, in timp ce in spate stopurile cu LED sunt parca imprumutate de la fratiorul sau mai mare 508.
Pe scurt, noul Peugeot 3008 nu doar ca arata foarte bine pentru o masina Peugeot, aceasta arata mult mai bine si cand este comparata cu modele premium precum BMW, Audi sau Mercedes. Acest lucru nu este usor spus pentru ca totusi vorbim de o masina Peugeot, insa noul 3008 vine sa ne arate faptul ca si francezii stiu sa faca masini extrem de bine la captiolul design, lucru imposibil de atins de marcile germane.
INTERIOR I-Cockpit
Daca la exterior acest noul 3008 este o masina care place indifernet de pozitia din care este admirata, la interior francezii au realizat un salt atat de mare incat putem spune ca un VW Tigaun 2016 sau un Opel Mokka sunt modele pur si simplu demodate!
Noua plansa de bord are acum o linie asemanatoare cu cea a fratirilor sai premium din gama DS, detaliu care permite celor de la Peugeot sa spuna tare si fara menajamente ca au cel mai bun interior din clasa SUV compact din Europa.
Display-ul standard din spatele volanului ofera acum o imagine 3D a intregului sistem de navigatie asemenea modelelor de top Audi, insa masina francezilor are un design mult mai reusit care are de asemenea o ergonomie mult mai bine studiata.
Pe consola centrala troneaza de asemenea un display generos care are un design la fel de atragator precum cel din spatele volanului.
Comenzile traditionale sunt realizate calitativ foarte bine, detaliu care ne aduce aminte din nou de faptul ca Peugeot este o marca care evolueaza rapid intr-o directie premium.
MOTORIZARE
Sub capota masinii celor de la Peugeot se ascunde un diesel clasic pentru gama PSA, respectiv motorul 2.0 Blue HDI de 180 CP. Acesta dezvolta ca si pentru modelele 508 un moment motor de 400 Nm, cifra mai mult decat suficienta pentru a concura de la egal la egal un BMW X1 2.0 sau un Audi Q5 2.0 TDI de 190 CP.
Diferenta dintre modelele premium germane este ca motorul francezilor este mult mai rafinat si ofera de asemenea si un consum mediu in medie cu pana la 1 litru mai putin.
Masina din acest test drive a venit echipata cu o motorizare 1.6 Blue HDI de 120 CP si 300 Nm , motor care si in prezent da dovada de un rafinament demn de un propulsor premium.
De vina pentru rafinamentul noului 3008 1.6 Blue HDI este si cutia de viteze automata clasica semnata de japonezii de la Aisin, cutie care echipeaza si in prezent multe modele Lexus sau Acura.
Pe scurt putem spune ca Peugeot nu mai grestete cand vorbim de motorizari si transmisii pentru ca ei sunt specialisti in realizarea de motoare diesel, iar alegerea unei transmisii automate japoneze ne arata cat de importanta este fiabilitatea masinilor PSA.
Pe sosea noul 3008 da dovada de un comportament rutiere direct fara nici o supriza, acum gama SUV a celor de la PSA oferind si un grad de confort greu de atins de vechiul 3008.
PRO
Imagine de marca
Cel mai bun interior din clasa sa
Calitate ridicata a fabricatiei
Pret achizitie
Valoare de revanzare
Cutie automata clasica
CONTRA
Lipsa tractiune integrala
Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest
Tags:
Peugeot 3008 2.0 blue hdi 180 cp 2017, test drive Peugeot 3008 2.0 blue hdi 180 cp 2017, drive test Peugeot 3008 2.0 blue hdi 180 cp 2017, test ro Peugeot 3008 2.0 blue hdi 180 cp 2017, lansare nationala Peugeot 3008 2.0 blue hdi 180 cp 2017, consum Peugeot 3008 2.0 blue hdi 180 cp 2017, lista pret Peugeot 3008 2.0 blue hdi 180 cp 2017, 0-100 km/h Peugeot 3008 2.0 blue hdi 180 cp 2017, viteza maxima Peugeot 3008 2.0 blue hdi 180 cp 2017, eat6 cutie aisin Peugeot 3008 2.0 blue hdi 180 cp 2017, vw tiguan vs Peugeot 3008 2.0 blue hdi 180 cp 2017, opel mokka vs Peugeot 3008 2.0 blue hdi 180 cp 2017, renault kadjar vs Peugeot 3008 2.0 blue hdi 180 cp 2017
CAUTA IN TESTDRIVE
GALERIE FOTO TESTDRIVE
Test efectuat la: 22.11.2016 | 12:00 EET
SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE
Test efectuat la: 22.11.2016 | 12:00 EET
3008 | pct | |
MOTOR/ENGINE | MOTOR | L4 Diesel |
CAPACITATE (cmc) | 1560 | |
PUTERE MAXIMA (cp/rpm) | 120/3500 | |
Moment motor (Nm/rpm) | 300/1750 | |
DIMENSIUNI | LUNGIME (mm) | 4447 |
LATIME C(mm) | 1906 | |
INALTIME(mm) | 1624 | |
GREUTATE (kg) | 1280 | |
PERFORMANTE | V Max (km/h) | 185 |
0-100 km/h (secunde) | 11.6 | |
Consum Mediu (litri) | 5.3 | |
PRET | fara TVA (euro) | - |
cu TVA (euro) | - | |
CAROSERIE | Habitaclu | 9 |
Calitate de Fabricatie | 10 | |
Echipare Standard | 10 | |
Portbagaj | 9 | |
CONFORT | Confort Rulare | 9 |
Scaune fata/spate | 10/9 | |
Climatizare | 10 | |
Zgomote | 10 | |
DINAMICA | Rafinament Motor | 10 |
Reprize | 8 | |
Consum | 10 | |
Tractiune | 9 | |
Franare | 9 |
Alte teste
Ultimul test efectuat la: 8.12.2019 | 12:00 EET



