rss

Test Drive in Romania- Infinti G37 Sedan 3.7 litri 320 CP si 260 km/h

Masina testata in aceasta saptamana nu putea sa fie trecuta usor cu vederea de echipa Autolatest, aceasta fiind unul dintre putinele exemplare care ne-au facut sangele sa pompeze mai tare in vene.

Test Drive in Romania- Infinti G37 Sedan 3.7 litri 320 CP si 260 km/h

Pentru inceput trebuie sa mentionam ca un G37 Sedan este o masina construita pentru cei care doresc pe langa performante si o exclusivitate superioara.


In tara noastra marcile germane BMW, Mercedes si Audi reprezinta etalonul, insa incetul cu incetul si marile branduri auto japoneze isi croiesc drum rapid si eficient spre cei cu putere financiara.



Primul japonez care a avut un oarecare impact a fost constructorul Lexus cu modelele sale de succes IS, GS si RX. Nava amiral LS concurand modele precum Mercedes Clasa S si BMW Seria 7, insa chiar si asa acesta se lupta intr-o clasa a sa, unde putere motoarelor electrice stabileste un nou standard.


Ce este Infinti?


Aceasta marca de automobile de lux este de fapt brandul premium al japonezilor de la Nissan, brand care a fost comercializat pana in prezent doar pentru piata din SUA.



Chiar daca este produsa in Japonia ,clientii din pacific nu beneficiaza de aceste modele. Mai mult, Infiniti nu reprezinta o marca compromis cum vedem clar in Europa constructorii germani si mai nou cei din Marea Britanie.


Pur si simplu Infinti nu are motoare sub 320 CP, nu are motoare diesel sau hibride. Infiniti este acel brand oferit doar celor care merita.


In acest caz nu o sa vedem un Infinti G37 care sa scoata fum precum un banal BMW Seria 3, Mercedes C220 CDI sau Audi A4 TDI.


Cu cine concureaza G37?




A doua intrebare adresata noua la apritia cu aceasta masina a fost aceea cu cine concureaza acest G37? Pentru a va raspunde trebuie sa mentionam ca datorita dimensinilor caroserieie Infiniti G37 are drept concurenti modelele BMW 335i (306 CP si pret peste 50.000 euro), Audi A4 3.2 FSI (260 CP + 50.000 euro) si Mercedes C350 (296 CP si pret peste 55.000 euro).


Motorizare


Ceea ce este mai bun la un model Infiniti se ascunde tot timpul sub capota. Gama G esteechipata doar cu un singur motor, cel de 3.7 litri si 320 CP. Cand vine vorba de putere, rafinament sau exclusivitate orice model Infiniti se situeaza usor peste concurenta germana fie ca aceasta se numeste Mercedes, BMW sau Audi.



Pur si simplu nici un Infinti nu este submotorizat sau scoate fum ( aici citim motor diesel). Inginerii japonezi au dorit tot timpul sa ofere performante de top in detrimentul compromisului afisat de concurenta prin montarea de motoare diesel sau hibride. Un Infiniti este un statement evident in trafic, masina aceasta are ceva de spus indiferent de ce o sa spuna fanii BMW si Mercedes.


Cat despre consumul de combustibil putem sa spunem ca o valoare de 15-16 litri de benzina 95 nu reprezinta mare lucru cand sub capoata troneaza mai bine de 320 CP. In mersul extraurban un Infinti G37 poate consuma in medie si 8 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.


Transmisie


Elementul care a surprins cel mai mult a fost noua cutie de viteze automata cu 7 rapoarte. Aceasta a fost conceputa pentru a concura ca rafinament si bun simt renumita 7-Getronic a celor de la Mercedes, insa transmisia lui Infiniti este superioara deoarece este singura transmisie automata de acest calibru care realizeaza eficient si frana de motor.


Schimbarea vitezelor se face rafinat si fara mari probleme, iar daca se opteaza pentru un mers economic aceasta schimba rapoartele eficient in jurul turatiei de 1.600 rpm.


Cu un plin de benzina de 80 de litri aceasta masina ar putea atinge o autonomie de peste 800 km fara probleme.


Pret


Cea mai surprinzatoare componeta a modelelor japoneze Infiniti este pe departe pretul de achiztie care porneste de la 36.000 euro.


Pentru aceasta suma de bani Infinti ofera un motor V6 de 3.7 litri care dezvolta 320 CP, si optional (2.000 euro TVA inclus) o transmisie automata de prima mana cu 7 rapoarte.


Pentru inca 1.600 euro masina vine si cu transmisie integrala si roti directoare pe puntea spate, solutie abandanata de germani odata cu moartea legendarului BMW 850 CSI.




Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive infiniti, drive test infiniti g37, consum real g37s, autoitalia, service infiniti romania, probleme infiniti, vanzari masini infiniti, oferte infiniti second hand, performante, consum real, motoare, distributie lant, pret achizitie, spatiu interior, volum portbagaj, tren de rulare, garda la sol, calitate de fabricatie, cutie de viteze, pro si contra, avantaje, dezavantaje, probleme, retea service, pret romania, oferte importatori

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 20.08.2009 | 07:46 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 20.08.2009 | 07:46 EEST

  G37pct
MOTOR/ENGINE MOTORV6 Benzina
CAPACITATE (cmc)3696
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)320/7000
Moment motor (Nm/rpm)360/5200
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4770
LATIME C(mm)1770
INALTIME(mm)1450
GREUTATE (kg)1619
PERFORMANTE V Max (km/h)+249
0-100 km/h (secunde)5.8
Consum Mediu (litri)10.0
PRET fara TVA (euro)35.000
cu TVA (euro)41.800
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj7
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/8
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 15.07.2019 | 12:00 EEST