rss

Test Drive Peugeot Partner Teepee Dangel 2010! Off-Road cu utilitara de clasa mica!

Dangel este cel mai important constructor de automobile cu transmisie integrala al masinilor produse de francezii de la PSA (Peugeot si Citroen).

Test Drive Peugeot Partner Teepee Dangel 2010! Off-Road cu utilitara de clasa mica!
Din pacate in Romania nici Dangel nu a venit insa nici importatorii marcilor Peugeot si Citroen nu au comercializat aceste automobile.

In ciuda unui trend pozitiv (vezi inteaga gama de utilitare VW Caddy si VW Transporter 4Motion), romanii nu au avut ocazia de a testa si eventual cumpara aceste masini.

Pentru cei care doresc sa cunoasca mai multe trebuie spus ca Dangel modifica masinile Peugeot de mai bine de doua decenii acestea fiind atat utilitare mici precum Partner cat si cele mari precum Boxer.

Test Drive Partner Teepee 2010

Fata de o masina cunoscuta e multi dintre noi specialistul Dangel ofera clientilor si o versiune top a modelului compact Partner.

Noua utilitara recent lansata in Europa se prezinta intr-o forma noua cu un spatiu interior mult mai bun decat cel al generatiei precedente.

Dangel vine si opereaza aceste schimbari masinii de fata deoarece in Europa exista o piata in crestere de clienti care doresc ca aceste masini sa aibe o tractiune integrala. Fata de un 4Motion al celor de la VW sistemul Dangel este mult mai profesionist in mediul off-road deoarece francezii au optat pentru un tuning realmente extrem.

Astfel, fata de un Partner de serie noul Dangel Partner are o garda la sol marita cu mult iar trenul de rulare benficiaza de noi suspensii care permit masinii sa se aventureze fara probleme chiar si in locurile unde multe SUV-uri se predau.

Diferentialul spate este blocabil iar transmisia manuala beneficiaza de primele doua rapoarte mult mai scurte pentru a facilita un comportament mult mai sigur in mediul off-road.

Garda la sol mai mare si capacitatea trenului de rulare de a functiona foarte bine chiar si pe cele mai proaste drumuri ofera celui de la volan si o sarcina utila mai buna decat cea a modelului de serie.

MOTOR

Sub capota francezului se ascunde un motor HDI de 1.6 litri si 109 CP, propulsor care a dovedit in ultimii ani o anduranta superioara modelelor 1.5 dCI de la Renault sau 1.6 TDI al celor de la VW.

Momentul motor de 240 Nm este identic cu cel al generatiei precedente HDI si TDCi de 109 CP si ofera un comportament elegant in viata de zi cu zi.

Noul Dangel atinge 100 de km/h in 14 secunde, iar viteza maxima este de 173 km/h. Conform producatorului consumul mediu de motorina este de 6 litri pentru fiecare 100 de km parcursi, insa trebuie totusi sa ne asteptam la un mers in oras la o cifra de 8 litri.

PRO

Model exclusivist extrem de capabil off-road, diesel elegant si economic, performante bune pe sosea, spatiu interior de-a dreptul camionesc, garda la sol mare, diferential blocabil spate.

CONTRA

Pret de achizitie mare insa din aceeasi clasa cu modelele 4Motion VW, motor destul de slab pentru mersul in sarcina, oferta Dangel inexistenta in Romania.

Autor: AL
Sursa: Autolatest & Auto


CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 2.01.2011 | 02:47 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 2.01.2011 | 02:47 EET

  Partnerpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1560
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)109/4000
Moment motor (Nm/rpm)240/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4380
LATIME C(mm)1810
INALTIME(mm)1910
GREUTATE (kg)1519
PERFORMANTE V Max (km/h)173
0-100 km/h (secunde)14.0
Consum Mediu (litri)8.0
PRET fara TVA (euro)
cu TVA (euro)26.000
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie7
Echipare Standard9
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/9
Climatizare8
Zgomote6
DINAMICA Rafinament Motor8
Reprize6
Consum8
Tractiune10
Franare9

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 15.05.2019 | 12:00 EEST