rss

Test Drive-VW Golf VII are o noua versiune Blue Motion TDI Euro 6 care dezvolta 110 CP

Dupa imensul succes cu prima generatie de Golf Blue Motion TDI a venit randul si actualei generatii sa primeasca o versiune economica.

Test Drive-VW Golf  VII are o noua versiune Blue Motion TDI Euro 6  care dezvolta 110 CP

De fapt aici vorbim de aceelasi VW Golf VII care se gaseste deja pe soselele din Romania insa care a primit cateva modificari pentru a reduce si mai mult consumul real de motorina.


Piesa de rezistenta a noului Golf Blue TDI este de fapt motorul de 1.6 litri care ajunge acum sa dezvolte o putere maxima de 110 CP.



Momentul motor afisat de aceasta noua versiune de putere este de 250 Nm la o turatie de 1.500 rpm,iar puterea maxima de 110 CP este dezvoltata acum la o turatie de 3.200 rpm.


Noile schimbari aduse motorului VW aduc in medie o scadere a consumului de motorina.


Conform celor de la ADAC masina de fata consuma in urma testelor 3.8 litri pentru fiecare 100 de km, unde consumul se situeaza la 3.9 litri in oars ( evident in Germania) si la 3.2 litri in mediul extraurban.


Viteza maxima a noului VW Golf Blue Motion TDI este de 200 km/h, iar repriza de la 0-100 km/h este atinsa in doar 10 secunde.


Conform datelor ADAC cu un rezervor plin cu 50 de litri se pot efectua peste 1.315 km.



Cu o greutate la gol de 1.296 kg noul Golf BM este una dintre cele  mai usoare masini compacte din segment, detaliu care nu poate decat sa aduca avantaje la capitolul consum de combustibil.



Fata de un VW Golf 1.6 TDI normal pe langa cresterea de putere noul Blue Motion are un nou sistem de recirculare a gazelor arse si un un sistem mai rapid de incalzire al motorului.


De asemenea o schimbare tipica pentru gama Blue Motion este o scadere cu pana al 15 mm a garzii la sol a masinii realizata pentru o aerodinamica superioara.



Cutia de viteze a masinii este una clasica cu 6 trepte manuala care are o demultiplicare schimbata pentru ultimele doua viteze care ofera la randul lor o scadere a turatiei atunci cand se ruleaza pe autostrazi la viteze mari.


PRO


Imagine de marca


Motor elegant si economic


Schimbarile Blue Motion greu de observat


Consum realmente mic pentru o compacta



CONTRA


Pretul de achizitie este foarte mare


Lista de optionale este incarcata


Anumite dotari indisponibile pentru versiunea Blue Motion


Lipsa pachet gropi insa optional se poate monta o suspensie sport


Motor inca prea slab in comparatie cu 1.6 dCI de 130 CP de la Renault


 




Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest & ADAC

Tags:
Test drive Noul Golf Trendline 1.6 TDI BlueMotion, consum Noul Golf Trendline 1.6 TDI BlueMotion, 0-100 km/h, motor 1.6 tdi 110 cp, cel mai sportiv motor 1.6 tdi, viteza maxima Noul Golf Trendline 1.6 TDI BlueMotion 2014

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 5.01.2014 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 5.01.2014 | 12:00 EET

  Golfpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1598
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)110/3200
Moment motor (Nm/rpm)250/1500
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4255
LATIME C(mm)1790
INALTIME(mm)1452
GREUTATE (kg)1295
PERFORMANTE V Max (km/h)200
0-100 km/h (secunde)10.5
Consum Mediu (litri)3.8
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard7
Portbagaj8
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate9/8
Climatizare7
Zgomote9
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize9
Consum10
Tractiune9
Franare9

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 12.06.2019 | 12:00 EEST