rss

Test Drive Whattruck cu noul Mitsubishi L200 2.4 DID 181 CP echipat cu noua cutie automata 5AT 2016

Mitsubishi este unul dintre cei mai importanti producatori de automobile cu tractiune pe patru roti, iar modelul de fata este piesa sa de rezistenta in Europa.

Test Drive Whattruck cu noul Mitsubishi L200 2.4 DID 181 CP echipat cu noua cutie automata 5AT 2016

Spunem piesa de rezistenta in detrimentul lui Pajero pentru ca modelul L200 se vinde in Germania ( cea mai mare piata auto din Europa) mult mai bine decat concurentii sai directi precum Navara sau Hilux.


L200 ESTE COMPLET SCHIMBATA


Mitsubishi a lansat in urma cu cateva luni in Romania o noua generatie de modele L200, masina care acum este in premiera schimbata in proportie de 100%.


Acest lucru poate parea normal cand ne raportam la o masina de mare serie, insa cand vorbim de un model pick-up lucrurile sunt cu adevarat suprinzatoare pentru ca de obicei aceste masini primesc nenumarate facelift-uri pentru intinerirea gamei.




Ei bine acum L200 este o masina complet noua, lucru bine de tinut minte atat pentru fanii Mitsubishi cat si in special pentru cei care conduc o masina concurenta.


CARE SUNT SCHIMBARILE L200 2016?


Inca de la prima vedere putem spune ca noul L200 este o masina mult mai mare din punct de vedere al caroseriei, japonezii preferand sa ofere doar o versiunea double cab cu o singura lungime de bena in comparatie cu generatia precedenta care a fost destul de scurta la inceput dupa care a fost oferita si cu o bena mai mare.



Acum daca vrei un L200 cu patru portiere primesti un full size pick-up, adica masina are un spatiu interior peste media segmentului, iar capacitatea de incarcare este la randul sau mult mai buna decat cea a multor modele concurente.

L200 ARE UN INTERIOR COMPLET NOU


Marea schimbare la noul L200 se observa cel mai bine la interior unde japonezii ofera o plansa de bord cu multe elemente imprumutate de la SUV-ul Outlander, detalii care fac viata in spatele volanului lui L200 mult asemanatoare cu cea a unei masini normale.



Acest feeling a fost lansat in urma cu mult ani de modelul Nissan Navare, masina construita in Spania care a avut un mare succes pe Batranul Continet.


Acum si japonezii au luat aminte de avantajele unui interior ergonomic si ofera in prezent cea mai buna habitabilitate din categoria masinilor pick-up.



La volan soferul se pozitioneaza comod, toate comenzile fiind usor de actionat. Pe bancheta din spate spatiul la genunchi este la randul sau o mica revolutie in aceasta clasa pentru ca acum chiar si trei pasageri de talie medie pot sta comfortabil chiar si pe distante lungi.


Accesul se face prin intermediul unor portiere de mari dimensiuni, insa cei care au impresia ca vor avea sansa se se urca precum intr-un automobil de oras trebuie sa nu uite ca avem de a face cu un pick-up cu o garda la sol de peste 200 mm.


MOTORIZARE 2.4 D-ID Euro 6 181 CP




Marea noutate a celor de la Mitsubishi este lansarea in premiera pe acest L200 a noului motor diesel 2.4 D-ID care este conceput de la zero pentru masinile utilitare Mitsubishi.


Acesta pe langa faptul ca are o cilindree usor mai mica decat a vechiului 2.5 litri este si mult mai puternic datorit utilizarii unui nou sistem de injectie common-rail si a unei supraalimentari mult imbunatatita.


Noul motor este disponibil in doua versiuni de putere insa cea de 181 CP cu al sau moment motor de 430 Nm este cu adevarat una dintre cele mai bune din segment.


Cand este condus pe sosea noul L200 se comporta relativ sigur pentru ca noua suspensie cu brate duble suprapuse ofera o dinamica superioara modelului precedent.


Puntea spate cu arcuri lamelare este dura insa permite soferului sa benefecieze de un comportament rutier elegant si pe sosea unde vitezele depasesc granita a 100 km/h.


In urma testului noul motor a demonstrat ca este economic asa cum o spune si producatorul pentru ca motorul este gandit  sa consume putin si greutatea la gol a masinii este cea mai mica din segment.



PRO


Imagine de marca


Comportament rutier admirabil


Cea mai buna transmisie integrala


Motor diesel cu distributie pe lant


Greutate mica la gol


Pret mic de achizitie


 


CONTRA


Cutie automata doar pentru versiunea de top


Dotarile interesante sunt oferite doar pe versiunile de top


Concurenta acerba in Romania in acest segment




Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Whattruck

Tags:
test drive mitsubishi l200, drive test mitsubishi l200, review mitsubishi l200 2016, noul mitsubishi l200 2016, oferta mitsubishi l200, 0-100 km/h mitsubishi l200, garda la sol mitsubishi l200, motor 2.2 diesel mitsubishi l200, consum mitsubishi l200 2016, test in ro mitsubishi l200

CAUTA IN TESTDRIVE