rss

Test in premiera cu noul Ford Tourneo Courier 2015-1.0 Ecoboost pentru concurentul Dacia Dokker

Ford a decis in urma cu 4 ani ca doreste sa schimbe complet intreaga gama de modele utilitare.

Test in premiera cu noul Ford Tourneo Courier 2015-1.0 Ecoboost pentru concurentul Dacia Dokker

Primul pe lista a fost modelul Transit Custom, o masina testat de echipa Wattruck in premiera nationala AICI.


Dupa Custom a venit randul lui Connect, un model compact care are menirea de a concura de la egal la egal modele precum Mercede Citan, Renault Kangoo si mult laudatul VW Caddy.


Despre acest model am vorbit pe larg AICI cand am efectuat un test de consum in premiera cu versiunea sa de top Tourneo Connect 1.6 TDCI.




Si pentru acest inceput de an Ford a dorit o masina noua in segmentul utilitarelor, aceasta purtand numele de Transit Courier. Pentru a vedea cum sta treba cu acesta am testat in premiera versiunea sa de top Tourneo Courier 2015 echipata cu motorizare pe benzina 1.0 EcoBoost, motor care a castigat titlul de Best Engine of the Year.


CAROSERIE FORD COURIER 2015


Asemenea fratiorilor sai mai mari si de aceasta data Ford a deci sa construiasca o masina revolutionara pentru segmentul sau, respectiv sa dea nastere unei caroserii atipice care sa aduca clienti chiar si din segmentul imediat superior, insa pretul de achizitie sa ramana la un nivel comparabil cu cel al lui Dacia Dokker.


Spatiu in fata este de-a dreptul best in class pentru ca si de aceasta data Ford a aplicat sistemul de constructie al caroseriei denumit de americani cab-farward, adica intraga cabila este impinsa in spate iar parbrizul are dimensiuni gigantice in comparatie cu lungimea totala a caroseriei.




Spatiu pentru cei din spate este mai mic decat ce gasim la Dacia Dokker, insa ergonomia fericita a banchetei spate ofera o solutie de compromis pentru cei care au o inaltime mai mare de 1.75 m.


Portbagajul este "decupat" extrem de jos asemenea lui Connect, iar incarcarea obiectelor voluminoase este mult mai facila decat la precedenta generatie.



Sigurul inconvenient este hayon-ul de mari dimensiuni care are o deschidere prea mare. Versiunea de marfa Transit Courier avand din fericire un sistem cu doua portiere de dimensiuni mai mici si mult mai facil de utilizat in zonele aglomerate.


CEA MAI "SPORTIVA" UTILITARA DIN SEGMENT


................................


Citeste Testul Complet AICI!


 


CUMPARA ACEST MODEL CU UN DISCOUNT AUTOLATEST DOAR PRIN TRIMITEREA UNUI EMAIL PE ADRESA: autolatest@gmail.com. 


CONSULTANTA AUTOLATEST ESTE GRATUITA IN ALEGEREA ORCARUI MODEL OPEL, KIA, FORD, DACIA, RENAULT, ISUZU, MITSUBISHI, NiSSAN SAU SUZUKI. 




 








Autor: Whattruck
Sursa: whattruck

Tags:
#testfordcourier, #tourneocourier, #reviewtourneocourier, #fordcouruier2015, test drive ford courier, test drive ford tourneo courier, drive test ford courier 2015, spatiu, sarcina, motor ecoboost, volum incarcare, oferte ford transit courier, 0-100 km/h, calitate de fabricatie, testwhattruck, test drive whattruck courier 2015, consum oras courier, date tehnice, imagini, test in ro, test in premiera

CAUTA IN TESTDRIVE