rss

Test in premiera cu noul Peugeot Rifter VP GT Line 1.5 BlueHDI 130 CP BVM6 2019

Masina din acest test drive este una deosebit de importanta pentru segmentul MPV compact din Europa, pentru ca vorbim de noul Peugeot Rifter 2019, masina care vine sa inlocuiasca vechiul Peugeot Partner.

Test in premiera cu noul Peugeot Rifter VP GT Line 1.5 BlueHDI 130 CP BVM6 2019

DESIGN


Asa cum era si normal, francezii au ales din nou sa realizeze o masina de top in segmentul MPV compact, respectiv un model care trebuie sa concureze noile modele Kangoo, care urmeaza sa fie lansat anul viitor si gama VW Caddy testat de noi AICI!



Pentru a face o figura buna si pentru anii care urmeaza, cei de la PSA a decis sa dezvolte de la zero o masina MPV compacta, care utilizeaza platforma tehnica EMP2, gasita acum aproape la toate masinile Peugeot si Citroen.


Marele avantaj al platformei EMP2 este ca ofera o modulabilitate de top, adica lungimea poate creste de la 4 m pana aproape de 4.8 m fara schimbari majore.




Aceasta solutie tehnica ofera din start o caroserie extrem de spatioasa si de ce nu, rezistenta, pentru ca vorbim de o solutie tehnica gasita si la modele precum Peugeot 3007 sau Citroen C5 Aircross, care sunt capabile sa iasa si in afara soselei.


HABITABILITATE DE TOP


Inca din primele momente observam faptul ca PSA a mers pe cartea castigatoare, respectiv a avea cea mai mare caroserie din segment, din orice punct privesti aceasta masina.



La interior, Rifter-ul de fata ofera un spatiu interior aproape la nivelul unui VW Transporter T6, adica cu mult mai mare decat ceea ce vedem la compactul VW Caddy.


Portierele culisante sunt cu geamuri electrice, o premiera pentru acest segment in Europa!




Volumul portbagajului la aceasta versiune cu ampatament scurt, este de 597-1414 l si reprezinta o solutie pentru cei care calatoresc cu masina incarcata.


Singurul element usor de criticat, au fost portierele culisante, relativ greu de inchis si deschis, insa si aici nu trebuie uitat de faptul ca vorbim de o masina noua cu maxima 1.000 de km parcursi.


MOTORIZARE BLUEHDI DE TOP CU 130 CP!




Unul din punctele forte ale noului Rifter 2019 este motorizarea diesel 1.5 BlueHDI, care face parte din noua generatie de motoare PSA diesel compatibile cu cele mai drastice norme de poluare WLTP si Euro 6 TempB.


Acesta are o cilindree de 1.5 litri asemenea motorului lui Renault 1.5 BlueDCI/Mercedes 1.5 CDI pe Citan, insa asemanarile se opresc aici, pentru ca motorizarea PSA este clar mult puternica si economica.



Pana acum, daca credeai ca cel mai bun diesel de clasa mica este 1.6 BlueHDI sau 1.6 dCI, trebuie sa te razgandesti, pentru ca motorizarea Peufgeot este extrem de rafinata in utilizare, insa si foarte economica chiar si cand echipeaza un MPV compact, cu o greutate la gol de peste 1.5 tone!


CITESTE MAI MULTE AICI!


 








Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest & Whattruck

Tags:
Peugeot Rifter VP GT Line 1.5 BlueHDI 130 CP BVM6 2019, test drive Peugeot Rifter VP GT Line 1.5 BlueHDI 130 CP BVM6 2019, drive test, autolatest whattruck, pret Peugeot Rifter VP GT Line 1.5 BlueHDI 130 CP BVM6 2019, review Peugeot Rifter VP GT Line 1.5 BlueHDI 130 CP BVM6 2019, essai Peugeot Rifter VP GT Line 1.5 BlueHDI 130 CP BVM6 2019, consum Peugeot Rifter VP GT Line 1.5 BlueHDI 130 CP BVM6 2019, test ro Peugeot Rifter VP GT Line 1.5 BlueHDI 130 CP BVM6 2019, interior Peugeot Rifter VP GT Line 1.5 BlueHDI 130 CP BVM6 2019

CAUTA IN TESTDRIVE