rss

Test in premiera in Romania cu cea mai buna masina a momentului- Noul Mercedes Clasa S 350 Bluetec 2013

Autolatest a testat in premiera nationala pentru dumneavoastra cea mai buna masina a prezentului.

Test in premiera in Romania cu cea mai buna masina a momentului- Noul Mercedes Clasa S 350 Bluetec 2013

Aceasta se numeste evident Clasa S si este produsa de catre germanii de la Mercedes Benz, producator care se mandreste cu cea mai mare oferta de masini de lux din lume in prezent.


Primul test in Romania cu noul S este realizat de Autolatest Romania




De fiecare data cand testam un Mercedes parca suntem pusi in situatia de a relata nu doar ceea ce obervam de fapt in perioada testului, ci chiar ceea ce trebuie sa urmariti atunci cand  vreti sa achizitionati o masina de clasa medie sau compacta peste 10 ani.


Nivelul tehnologic atins de masinile Mercedes este atat de inalt in comparatie cu modelele concurente BMW si Audi, inca atunci cand trebuie sa vorbim de un S trebuie sa devenim oarecum usor subiectivi.


Sa conduci un S fabricat in 2013 reprezinta un vis pentru orice sofer, fie ca acesta este un fan Audi sau de ce nu BMW. Masina aceasta a ajuns la un nivel atat de ridicat cand vorbim de confort si tehnologie, incat daca am pune fata in fata un BMW Seria 7 sau un Audi A8 cu aceasta masina nu putem sa nu obervam faptul ca cei din Stuttgart au ridicat atat de mult stacheta incat concurenta enuntata mai sus se vede clar depasita la toate capitolele.


COMPORTAMENT RUTIER


Noul S nu este o simpla masina de lux, ci chiar cea  mai importanta masina din lume la aceasta categorie, pentru ca noul tren de rulare este setat atat de bine in comparatie cu modelele precedente incat realmente putem sa vorbim de un monopol indiscutabil in acest segment in anii care urmeaza.


Senzatia de plutire a noului S pe soselele noastre nu tocmai bune reprezinta un as in maneca celor de la Mercedes cand vorbim de A8 sau Seria 7. 



Masina aceasta ruleaza atat de elegant pe sosea incat putem spune fara nici un menajament ca suntem in prezenta celei mai bune masini din lume!


 Exact aceealasi feeling l-am avut si atunci cand Mercedes a trecut de la W126 la W140, marele S din anii 90.


Acest statement oarecum subiectiv pentru un jurnalist de cariera in domeniul auto nu a venit usor, insa noul S merita pe deplin aceste laude indiferent daca suntem fani BMW, Audi sau Lexus.


Pur si simplu, un S 2013 dovedeste ca germanii nu au dorit doar sa-si pastreze prima pozitie in clasa de lux, ci au dorit sa loveasca atat de tare in concurenta incat putem spune ca BMW si Audi trebuie sa lucreze reprede la noii generatii ale masinilor concurente cu acest S pentru ca nu mai au nici o sansa.




INTERIOR


Mercedes a lansat in premiera mondiala in urma cu cateva luni un interior de masina chiar inainte masinii propriu-zise, detaliu care ne face sa ne gandim din nou care este targetul celor din Stuttgart de dominatia mondiala a acestui segment.


La interior masina de fata duce termentul de lux la un nivel care poate sa rivalizeze cu Rolls Royce sau Bentely fara prea mari probleme. Aici nu o sa gasim nici un cm de plastic pentru ca un S trebuie sa fie capitonat in toatalitate cu piele, lemn si de ce nu metale nobile.



Toate comutatoarele sunt realizate din aluminiu, iar zonele unde omul atinge masina sunt acoperite cu piele de cea mai buna calitate. Acum chiar si fetele de usi sunt incalzite pentru un confort deplin in sezonul rece.


Lemnul nobil se regaseste acum si in alte zone in comparatie cu modelele precedente.


MOTORIZARE


Daca am putea sa criticam intr-o oarecare masura noul S este evident atunci cand ne referim la ceea ce gasim sub capota pentru ca motorul ales de catre dealerul Mercedes pentru aceasta masina a fost unul diesel de trei litri. Toate bune si frumoase daca ne gandim care sunt clientii reali de S din Romania  ( sa fie S, sa consume putin si de ce nu sa consume si mai putin! ), insa agregatul de trei litri V6 nu poate sa reprezinte in nici un caz un motor emblematic pentru aceasta vitrina tehnologica.


Singura solutie pentru a conduce un S in adevaratul sens este sa achizitionati un motor pe benzina de ultima generatie montat pe modele precum S400 H sau S500, sau de ce nu o versiune hibrida S500 care are un consum anuntat de producator de 2.8 litri benzina pentru fiecare 100 de km parcursi.




Cutia de viteze este momentan aceeasi 7G-Tronic Plus care se regaseste pe toata gama C si E, insa clientii de S urmaza sa primeasca la anul noua transmisie 9G-Tronic recomandata de Mercedes drept cea mai buna cutie automata din lume.


CONCURENTA


Principalii concurenti pentru aceasta masina in Romania sunt BMW Seria 7 si Audi A8, ambele masini foarte bune si foarte performante, insa care nu se pot ridica la nivelul unui S din nici un punct de vedere.


Asadar, daca vreti sa achizitionati un BMW sau un Audi noi cei de la Autolatest recomandam sa mergeti la un dealer Mercedes sa testat si noul S dupa care, cu siguranta veti avea o parere completa despre acest segment de lux si nu in ultimul rand despre cea mai buna masina din lume a momentului.




 


PRO


Cel mai bun interior din lume


Cea mai high tech masina din lume


Cea mai buna calitate de fabricatie


Cele mai ample dotari din prezent


Mult mai buna decat BMW 7 si Audi A8


Cea mai mare valoare de revanzare


Cel mai economic hibrid din segment- S500 Hybrid


 


CONTRA


Motorul diesel este galagios si nerecomandat in comparatie cu motoarele pe benzina


Lipsa in momentul lansarii a transmisie 9G-Tronic


Lista ampla cu optionale scumpe




Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive noul mercedes clasa s, test drive s 2013, drive test mercedes s350 bluetec, test cu noul s 2013, review s 350 bluetec 2014. calitate mercedes clasa s, test in ro mercedes clasa s, primul test clasa s 2013, autoklass chitila, 0-100 km/h, pret achizitie, oferta lansare noul mercedes clasa s

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 4.09.2013 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 4.09.2013 | 12:00 EEST

  Classe Spct
MOTOR/ENGINE MOTORV6 diesel
CAPACITATE (cmc)2987
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)258/3600
Moment motor (Nm/rpm)620/1600
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)5116
LATIME C(mm)1899
INALTIME(mm)1496
GREUTATE (kg)1900
PERFORMANTE V Max (km/h)250
0-100 km/h (secunde)6.8
Consum Mediu (litri)5.5
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj9
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/10
Climatizare10
Zgomote9
DINAMICA Rafinament Motor8
Reprize9
Consum8
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 15.05.2019 | 12:00 EEST