rss

Test scurt cu noul Peugeot 2008 facelift si noul motor 1.2 Pure Tech 110 CP 2016

Francezii de la PSA se alfa in aceasta perioada in schimbari majore care anunta noi modele revolutionare si multa tehnologie de top.

Test scurt cu noul Peugeot 2008 facelift si noul motor 1.2 Pure Tech 110 CP 2016

2008 A PRIMIT UN FACELIFT


Masina de fata, Peugeot 2008 este una dintre cele mai bine primite de catre clientii din Europa pentru ca este un crossover de top care este realizat de la zero pentru a satisface nevoile clientilor din acest segment.



Bazat tehnic pe modelul 208 noul 2008 se demonstreaza ca este o masina bine gandita care nu trebuie neparat sa se vada ca este un 208 mai mare la capitolul caroserie.


DESIGN 2008 FACELIFT


Acum in anul 2016 francezii de la Peugeot au decis sa opereze un amplu facelift modelului 2008, masina care are acum un design usor modificat si o gama de motorizari de ultima generatie.



Fanii modelelor cu reale pretentii sport primesc si o versiunea speciala GT Line care ofera un nou tren de rulare si un pachet optic care face aceasta masina extrem de atractiva.


Modelele de volum cu motoarele de baza au noi blocuri optice fata-spate care ofera o imagine moderna masinii, iar la interior sistemul multimedia este modernizat pentru a ajunge la nivelul celui gasit pe compacta 308.



Tot noi sunt si multe elemente gasite la interior unde primeaza un plafon atipic segmentului de fata si noi niveluri de echipare.


CUM MERGE 2008 ECHIPAT CU MOTORIZAREA 1.2 Turbo de 110 CP?


In acest test scurt am avut ocazia de a merge cu un model 2008 echipat cu motorizarea pe benzina de 1.2 litri din gama 1.2 Puretech care dezvolta o putere maxima de 110 CP.




Acest motor in aceasta versiune de putere reueste sa ofere performante rutiere mai bune decat cele ale unui diesel de aceeasi putere si un consum mediu relativ mic.


Cutia de viteze este una clasica cu 5 trepte care te ajuta mult intr-un trafic tipic celui din Romania care nu are multe autostrazi pentru a avea nevoie de 6 trepte.




Motorul celor de la Peugeot este extrem de rafinat si ofera un consum mediu de 5 litri pentru un condus nornal pe soselele din Romania unde este nevoie cateodata sa mergi si cu 130 km/h pentru a efectua o depasire in siguranta.


Noul PureTech de 110 CP este o solutie viabila pentru cei care fac anual mai putin de 10.000 de km, pretul de achizitie fiind coniderabil mai mic.



PRO


Imagine de marca


Calitate de fabricatie peste cea a lui Renault Captur 


Motor rafinat si performant


Versiune GT Line sportiva


Valoare mare de revanzare


Cutie automata clasica Aisin Japonia


Cel mai bun motor din clasa, 1.2 PureTech de 130 CP


 


CONTRA


Pret mare de achizitie


Toate dotarile interesante sunt optionale





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive 2008 faceliftm test in ro 2008 facelift, lansare romania 2008 gt, 2008 1.2 puretech 130 cp, lansare peugeot 2008, 2008 test drive, drive test 2008 facelift, test scurt 2008 facelift, 2008 ethp 130 cp, 2008 1.6 blue hdi, consum peugeot 2008 facelift, 2008 manasia

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 23.06.2016 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 23.06.2016 | 12:00 EEST

  2008pct
MOTOR/ENGINE MOTORL3 Turbo
CAPACITATE (cmc)1199
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)110/5500
Moment motor (Nm/rpm)205/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4159
LATIME C(mm)1739
INALTIME(mm)1556
GREUTATE (kg)1065
PERFORMANTE V Max (km/h)191
0-100 km/h (secunde)9.9
Consum Mediu (litri)4.4
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard8
Portbagaj9
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/8
Climatizare9
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize9
Consum9
Tractiune10
Franare9

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 8.12.2019 | 12:00 EET