rss

TesteAUTO-Test de consum cu noul Renault Talisman 1.6 Turbo 200 CP si cutia secventiala EDC7 Getrag 2017

Renault a decis in urma cu mai bine de un deceniu sa construiasca cele mai economice masini care sunt comercializate in Europa.

TesteAUTO-Test de consum cu noul Renault Talisman 1.6 Turbo 200 CP si cutia secventiala EDC7 Getrag 2017

Toata lumea stie ca motoarele diesel Renault precum faimosul 1.5 dCI sau mai noul 1.6 dCI sunt cap de lista in topul celor mai performante si economice motoare din lume.


Acum in anul 2016 Alianta Renault-Nissan a decis sa arunce pe pitata si cele mai noi motoare pe benzina care sunt la randu lor creditate cu o eficienta de top.


1.6 TURBO DE 200 CP-PERFORMANTE SAU EFICIENTA?




Masina de fata este noul Renault Talisman care este in prezent cea mai mare masina comercializata de francezi in Europa. La prima vedere masina are dimensiunile exterioare aflate la nivelul unui BMW Seria 5 de generatie mai veche, insa greutate la gol a lui Talisman este doar de 1.500 kg.


Acest detaliu inseamna ca masina este masiva insa aceasta cantareste la gol asemenea unui model de clasa medie precum BMW Seria 3 sau Audi A4.


Pentru a scoate in evidenta greutatea relativ mica a masinii francezii au montat pe noul Talisman o motorizare de ultima generatie semnata de Nissan.


Motorul de fata poarta numele de cod M5MT si are o cilindree de 1.6 litri si este supraalimentat cu un sistem turbo secvential de ultima generatie.



Daca am putea descrie pe scurt ceea ce reprezinta acest motor putem spune ca Nissan are un motor cu 4 cilindri cu injectie directa de ultima generatie care ofera o putere maxima de 200 CP si totusi corespunde normelor de poluare Euro 6.


Pe anumite versiuni precum Nissan Juke Nismo sau Megane GT acest motor dezvolta peste 200 CP si fanii Nissan spun ca in curand urmeaza si  versiune de peste 250 CP.


CARE ESTE CONSUMUL REAL PENTRU TALISMAN 200 EDC?




La acest capitol trebuie spus faptul ca orice motor pe benzina trebuie judecat in aceelasi timp si cu transmisia detinuta, iar Renault are pe Talisman TCE noua cutie de viteze secventiala EDC cu 7 trepte realizata de germanii de la Getrag ( aceeasi companie care realizeaza toate transmisiile BMW si Ford).


Noua cutie de viteze EDC7 are doua ambreiaje uscate care schimba fara probleme vitezele, iar electronica este perfect setata pentru motorul 1.6 Turbo de 200 CP.



In mod normal noul Talisman EDC 200 consuma intr-un oras precum Bucurestiul toamna in regim de ora de varf doar 9.5-11 litri de benzina, iar cand se iese in afara orasului consumul scade pana undeva in zona de 5.5 litri.


Aceste cifre sunt extrem de mici pentru o masina de 1.5 tone si 200 CP pe benzina, de fapt aceste cifre sunt la nivelul unui diesel 2.0 TDI de 170 CP echipat cu transmisia DSG6.


 


CITESTE AICI CONCLUZIILE TESTEAUTO!








Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest & TesteAuto

Tags:
Renault Talisman 1.6 Turbo TCe 200 CP EDC7, test drive Renault Talisman 1.6 Turbo TCe 200 CP ED, test consum Renault Talisman 1.6 Turbo TCe 200 CP EDc7, test ro Renault Talisman 1.6 Turbo TCe 200 CP EDc7, drive test Renault Talisman 1.6 Turbo TCe 200 CP EDc7, consum real Renault Talisman 1.6 Turbo TCe 200 CP EDC, vw passat vs Renault Talisman 1.6 Turbo TCe 200 CP EDC7, opel insignia vs Renault Talisman 1.6 Turbo TCe 200 CP EDC, ford mondeo vs Renault Talisman 1.6 Turbo TCe 200 CP EDc, calitate de fabricatie Renault Talisman 1.6 Turbo TCe 200 CP EDc, review romania Renault Talisman 1.6 Turbo TCe 200 CP EDc

CAUTA IN TESTDRIVE