Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Toyota zice NU Downsizing-ului cu noul Auris 1.6 VVT-i 132 CP 2013

Aceasta masina este raspunsul Toyota la modelele de factura europeana precum VW Golf, Opel Astra si de ce nu Renault Megane, masini care reprezinta cele mai vandute exemplare din acest segment.

Solutia tehnica aleasa de Toyota pentru noul Auris este dezvoltarea unei a doua generatii de masini hibride Auris, o masina extraordinara din toate punctele de vedere, un automobil care in mediul urban este mai economic chiar si decat un concurente diesel TDI.


Chiar si asa, principalele vanzari urmeaza sa fie realizate de motorizarile de baza care sunt oferite la preturi de baza sub granita a 20.000 euro, iar motorul de baza pentru Auris este cel pe benzina de 1.6 litri VVT-I .

DOWNSIZING FREE


Inginerii Toyota au decis sa echipeze actuala generatie Auris cu un motor pe benzina de 1.6 litri din seria VVT-I, un propulsor pe benzina cu admisie variabila care din toate punctele de vedere este un motor clasic in comparatie cu ceea ce ofera concurenta.

In primul rand cilindreea sa este de 1.6 litri, nu are o injectie directa de benzina si nu in ultimul rand nu este echipat cu o supraalimentare turbo. Pur si simplu acest motor este unul vintage in comparatie cu TSI-ul concurentei, insa acest lucru nu inseamna neaparat ca este un motor mai prejos.

Avantajul unui asemenea motor este acela ca ofera o fiabilitate superioara pentru ca nu este supraalimentat, si de ce nu este o motorizare Toyota conoscuta de clientii marcii fiind pe piata de ani buni de zile.

O alta caracteristica a motorului este aceea ca de aceasta data Toyota echipeaza acest propulsor cu o distributie pe lant care nu necesita o schimbare prealabila.

COMPORTAMENT RUTIER 1.6 VVT-I


Noul Auris este o masina moderna care are un tren de rulare de ultima generatie care ofera un compromis ideal atunci cand trebuie sa parcurgem distante considerabile in Romania.

Evident ca nu avem un feeling la fel de bun precum cel intalnit la modelul VW Golf, insa evolutia lui Auris 2013 permite o apropiere a sa fata de cea mai vanduta masina compacta din Europa.

Transmisia modelului Auris din acest test drive este una clasica Toyota, adica o cutie de viteze CVT cu 6 rapoarte prestabilite.


Aceasta schimba treptele fara cusur in mediul urban, singurul loc unde orice CVT se vede pus in dificultate fiind atunci cand vrem sa fim sportivi. Insa si de aceasta data nu vorbim de o masina sport!

Turatia maxima constanta a motorului si schimbarea fara feeling a vitezelor este tipica transmisiilor CVT.

CONSUM REAL BENZINA


Masina din acest test drive echipata cu motorul VVT-i de 132 CP a consumat in mediul urban in Bucuresti in medie 7.8 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.

Cand am parcurs distante extraurbane consumul a scazut considerabil pana undeva in jurul valorii de 5.4 litri, cifra perfect normala pentru o masina cu o greutate la gol de peste 1.4 tone.

 

PRO

Motor pe benzina clasic si extrem de fiabil

Lipsa supraalimentare

Garantie de 5 ani sau 150.000 km

Pret de achizitie

Cutie CVT eficienta in mediul urban

 

CONTRA

Lipsa sportivitate transmisie CVT

Echipamente optionale scumpe

Sistem de navigatie cu display mic

Valoare de revanzare

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente