rss

Whattruck-Test Drive in premiera cu noua generatie Isuzu D-Max RG01 1.9 2020 MT6 Style

Masina din acest test drive este una extrem de importanta pentru toti cei care iubesc modelele 4x4 si in special pe cele pick-up.

Whattruck-Test Drive in premiera cu noua generatie Isuzu D-Max RG01 1.9 2020 MT6 Style

Spunem asta pentru ca acum testam ultima generatie de modele Isuzu D-Max, unul dintre cele  mai iubite modele pick-up din lume. Si cand spunem asta, amintim de toate pietele din Europa, Asia si nu in ultimul rand, Australia, unde D-Max a devenit un cult.



Acolo, un pick-up trebuie sa indure mii de km de praf, o motorina de o calitate precara si sa functioneze impecabil sute de mii de km fara ca soferul sa raman blocat in zone neospitaliere.


Marci precum Ford, Jeep sau Land Rover nu prea exista pentru australieni, pentru ca produc masini de volum cu mari probleme tehnice, iar modele precum Isuzu D-Max sau Toyota Hilux sunt cam singurele doua optiuni reale.



Aici, in Europa, echipa Whattruck a testat de-a lungul anilor aproape toate modelele Isuzu, incepand cu Trooper care avea sa fie vandut si sub brand-ul Opel Monterey in anii '90, masini care au demonstrat o anduranta greu de crezut in prezent.


Sa parcurgi 600.000 de km pe santiere si drumuri forestiere, cu 1 tona in bena, in modul 4High si sa nu schimbi un diferential, motor sau cutie, este de-a dreptul ceva incredibil. 




In timp ce Ford Ranger sau Nissan Navara au devenit masini de sosea, cei de la Isuzu raman consecventi si oferea un vehicul off-road veritabil, cu zero probleme tehnice in ani de utlilizare.


CE ESTE NOU LA D-MAX 2021?


Pe scurt, putem spune ca totul in afara de motor este de conceptie noua, adica regandit de la zero pentru a ramane in productie chiar si in anul 2030, poate intr-o versiune electrizata.


 



Insa pana atunci, putem spune ca Isuzu a dorit ca aceasta noua generatie RG01 sa aiba un nou sasiu, o noua caroserie si de ce nu, un nou tren de rulare mult mai bine gandit fata de predecesoul sau model.



Noul D-Max RG01 este un salt imens la capitolul confort, atat pe sosea, cat si in mediul off-road, pentru ca producatorul a ales ca trenul de rulare fata, cu doua brate suprapuse, sa fie mai dinamic pe sosea, insa in egala masura sa faca fata celor mai adanci santuri din afara sa.


Respectiv, noul D-Max si-a pierdut la interior latura sa utilitara, care nu avea deloc un compotament elegant, soferul manevrand mult mai facil masina chiar si la viteze mari. Adica, noul D-Max a devenit un concurent de seama pentru un Amarok sau Ranger Wildtrack, cand vinde vorba de condusul in mediul urban.



Puntea spate este la randul sau noua, insa aici Isuzu ramane fidel arcurilor lamelare ( tip foaie), care sunt recunoscute ca fiind extrem de andurante in timp, in compartie cu cele elicoidale, cum vedem la Nissan Navara.


CUM SE CONDUCE NOUL D-MAX 2021?


Inca din primii km am constatat ca noul model are un comportament pe sosea mult mai docil, feeling care permite marcii sa atace acum si segmentul SUV, fara probleme.


Noua cutie de viteze manuala cu 6 trepte are o timonerie mult mai facil de utilizat, in special cand pleci de pe loc in prima treapta, in mediul urban.



Acum, placerea de a conduce in oras un D-Max a atins un nivel greu de anticipat de catre fanii marcii.


Habitaclul este la randul sau mult mai bine antifonat, zgomotele la viteze mari fiind aproape asemanatoare cu cele intalnite la un SUV de clasa mare din Europa.


Pe scurt, vorbim de un comportament rutier extrem de confortabil, care permite un parcurs pe sosea, de cateva sute de km, fara probleme.



ISUZU RAMANE CEL MAI MARE PRODUCATOR DE MOTOARE DIESEL DIN LUME


Sub capota gasim o noua transmisie manuala Aisin AE6, care este legata la un motor diesel RZ4E-TC GEN2 de 1.9 litri, care ofera o putere maxima de 164 CP la 3.600 rpm.


Adica, noul D-Max are acelasi motor diesel intalnit si la generatia precedenta, detaliu usor de anticipat daca ne uitam la consumul sau si fiabilitatea sa in ultimii 4 ani.


CITESTE MAI MULTE AICI!







Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Isuzu D-Max RG01 1.9 2020 MT6 Style, review Isuzu D-Max RG01 1.9 2020 MT6 Style 2021, whattruck, teste auto Isuzu D-Max RG01 1.9 2020 MT6 Style, pret romania, consum Isuzu D-Max RG01 1.9 2020 MT6 Style, 0-100 Isuzu D-Max RG01 1.9 2020 MT6 Style, lista preturi dmax 2021, garda la sol, drive test Isuzu D-Max RG01 1.9 2020 MT6 Style, test ro Isuzu D-Max RG01 1.9 2020 MT6 Style

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 15.12.2020 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 15.12.2020 | 12:00 EET

  D-Max/Rodeopct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1898
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)164/3600
Moment motor (Nm/rpm)360/2000
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)5265
LATIME C(mm)1870
INALTIME(mm)1790
GREUTATE (kg)2000
PERFORMANTE V Max (km/h)180
0-100 km/h (secunde)-
Consum Mediu (litri)7.4
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard7
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate9/8
Climatizare8
Zgomote9
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize8
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 18.12.2020 | 12:00 EET