Toate bune si frumoase insa cand vorbim de nouaToyota RAV4 Hybrid 2019 vorbim de un SUV de clasa compacta care are conform producatorului un consum de benzina extrem de mic.
Acest lucru este adevarat cand mergem in oras pentru ca acolo sistemul Hybrid este extrem de eficient, insa doar acolo. Cand iesim in afara orasului vedem ca masina de fata consuma in medie 6.5 litri pentru fiecare 100 de km la o viteza constanta de 90 km/h.
Daca mergem pe autostrazi vedem cum acel consum foarte mic al lui Toyota RAV4 Hybrid 2019 sare de fapt la un nivel de peste 8 litri, cifra foarte mare daca este comparata cu un diesel de doi litri si 200 CP.
Alte mari probleme ale lui Toyota RAV4 Hybrid 2019 sunt:
Pret foarte mare de achizitie pentru o masina medium-cost. De fapt cu aproape 40.000 euro poti oricand sa-ti cumperi un SUV premium precum BMW X3, Mercedes GLC sau Audi Q5.
Masina lui Toyota are o viteza maxima limitata la 180 de km/h, adica chiar si Dacia Duster 1.3 TCe de 150 CP poate merge cu o viteza de 200 km/h.
PRO
SUV hibrid economic in oras
Fiabilitate Toyota
CONTRA
Pret foarte mare de achizitie
Motor si cutie CVT lente si zgomotoase
Consum mare de benzina- 8 si 9 litri in regim de autostrada
Valoare de revanzare
Autonomie mica in modul full electric
Lipsa incarcare plug-in asemenea lui Mitsubishi Outlander PHEV
Consum real mai mare decat cel al unui diesel de doi litri
Repriza slaba 0-100 km/h
Viteza maxima doar de 180 km/h
Probleme cu geamurile laterale nu se șterg la lansare și urcare rămân ude și nu se vede bine în oglinzi