Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noua KIA Stonic facelift primeste motorizari pe benzina mild-hybrid Smartstream 2020

Modelul Stonic îmbunătățit (facelift) oferă acum șoferilor o gamă eficientă de sisteme noi depropulsie ‘Smartstream’, cu inovații care contribuie la îmbunătățirea eficienței. Printre acestea,modelul Stonic oferă acum noul sistem de propulsie pe benzină mild-hybrid ‘EcoDynamics+’ de48V și este echipat de asemenea, cu noua transmisie manuală inteligentă ‘clutch-by-wire’,dezvoltată de companie.

Designul interior și exterior al modelului Stonic rămâne în mare măsură neschimbat, totuși,proprietarii au o libertate mai mare de a-și personaliza automobilul decât înainte, datorită noilorscheme de culori pentru caroserie și plafon și noilor modele de jante.

În interior, clienții pot alegeacum un sistem de navigație și infotainment cu touchscreen mai mare, de 8.0 inch cu noilefuncționalități ale sistemul telematic UVO Connect* ‘Phase II’, dezvoltat de Kia.

Sisteme desiguranță și asistență pentru șofer sunt îmbunătățite și mai mult, cu ajutorul unei noi game desisteme avansate de înaltă tehnologie pentru asistența șoferului.Lansat pe piața europeană la sfârșitul anului 2017, modelul Stonic a devenit de atunci alpatrulea cel mai bine vândut automobil Kia în fiecare an (după familia modelului Ceed, Sportageși Picanto). Vânzările totale în Europa până în acest moment au ajuns la peste 150.000 deunități.

MOTORIZARI MILD HYBRID 2020

Modelul Kia Stonic îmbunătățit va oferi noul sistem de propulsie pe benzină ‘EcoDynamics+’MHEV (mild-hybrid electric vehicle). Cuplat la noul motor T-GDi de 1.0 litri ‘Smartstream’ cusistemul MHEV de 48V, sistemul de propulsie EcoDynamics+ oferă o eficiență mai bună prinlivrarea și recuperarea puterii electrice.

O baterie compactă litiu-ion polimer de 48Vsuplimentează cuplul motorului cu putere electrică și extinde perioada în care mașina rulează cumotorul oprit, cu ajutorul unui nou generator MHSG (Mild-Hybrid Starter-Generator).


Generatorul MHSG este conectat cu ajutorul unei curele la arborele cotit al motorului și comutăîntre modurile ‘motor’ și ‘generator’ în funcție de condițiile de rulare. În modul ‘motor’, în timpulaccelerării, sistemul MHSG oferă un plus de putere electrică pentru a reduce sarcina motoruluiși emisiile. Pe măsură ce automobilul decelerează, sistemul MHSG are capacitatea, în anumitecondiții, să comute în modul ‘generator’, recuperând energie de la arborele cotit pentru areîncărca bateria.

Noul motor Smartstream înlocuiește generația anterioară a motorului ‘Kappa’ T-GDi de 1.0 litri almodelului Stonic și este echipat cu tehnologia CVVD (Continuously Variable Valve Duration).Tehnologia CVVD permite motorului să comute între diferite cicluri de combustie în funcție desarcină, maximizând eficiența în toate condițiile de rulare.

Motorul Smartstream oferă aceleașiputeri ca și motorul Kappa anterior – 100 CP sau 120 CP – dar permite un cuplu maxim mai mare, în funcție de transmisie.

De exemplu, cuplul maxim oferit de modelele echipate cu motorulde 120 CP și transmisia automată cu dublu ambreiaj și șapte trepte de viteze (7DCT) este cu16% mai mare, de 200 Nm.

CITESTE TESTUL NOSTRU AICI!


Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente