Pe 26 septembrie 1810, societatea PEUGEOT Frères Aînés a fost oficialînființată printr-o contribuție în numerar înregistrată într-un registru disponibilpentru consultare și în prezent la Arhivele Terre-Blanche (Doubs).
Timp demai bine de două secole, familia PEUGEOT a activat în industria modei însecolul 19 – prin sârmele de oțel folosite pentru fustele cu crinolină – apoi înindustria mobilității, a bicicletelor și a automobilelor. Este o marcă formată decreatori, ingineri, designeri, care de mai bine de două secole au spart codurilecu scopul de a regândi standardele mobilității.
Prin această alianță între femeiși bărbați PEUGEOT nu a încetat niciodată să se reinventeze ca marcă. Adevenit de-a lungul anilor și mai puternică pentru a aborda viitorul cuseninătate.
Designerii din cadrul studioului PEUGEOT Design Lab au creat un logo specificpentru celebrarea a 210 de existență a Mărcii Leului. Acesta va semna toateevenimentele organizate în cinstea acestei aniversări.Leul, ambasadorul Mărcii, apare aici din profil și este subliniat de o săgeată.
Logo-ulface referire la cel mai vechi logo PEUGEOT existent (înregistrat în in 1858) caresimbolizează cele trei calități ale lamelor de fierăstrău PEUGEOT produse laînceputurile mărcii: flexibilitatea lamei, duritatea dinților și viteza tăierii. Săgeataexprimă noțiunea de viteză
Legenda 210 ani este o referință la istoria mărcii, dar și la următorii 210 ani.Culorile negru și alb împrumutate de logo subliniază sobrietatea și frugalitatea,leitmotivul mărcii PEUGEOT. Cercul care încercuiește Leul afirmă logo-ul ca emblemă, o etichetă pecare toată lumea va fi mândră să o adopte.