1.2 TSFI 90/102 CP Skoda, Audi, Seat si Skoda: Pierdere putere ( Actuator turbo), probleme injectoare benzina, distrugere motor distributie curea!
1.4 TSFI 122/125/140/150 CP intreaga gama VAG. Pierdere putere ( Actuator Turbo), distrubutie lant cedeaza complet la 60.000 de km, consum mare de ulei ( segmenti problematici).
BMW 114i / 116i / 118i / 120i (N13)– Distributie lant cu probleme!
Citroen 1.4 VTi / 1.6 VTi –C3 II, C4 II, C5 II, C3 Picasso, C4 Picasso I and II, Berlingo II– consum mare ulei
Dacia 1.2 TCe 115/125 CP-Consum are ulei, intra ulei in antigel, distrugere supape motor defect de fabricatie
Fiat 0.9 TwinAir– Pierde de putere datorita electronicii si a sistemului turbo
Ford 1.0 Ecoboost si 1.5 EcoBoost– Ambele motoare cu probleme cu sistemul de racire care duce la distrugerea completa a motorului. 1.5 EcoBoost pericol de incendiu!
Mini 1.4 / 1.6 / 1.6 Turbo– pompa de apa care curge, consum are de ulei si zgomot turbo
Nissan 1.2 DIG-T –Juke I, Pulsar, Qashqai II- Probleme supape, consum mare ulei, distrugere motor sistem racire
Opel 1.2 PureTech 110/130 CP-Crossland X si Grandland X-Distrugere distributie, suporti motor defecti, pompa de ulei cu probleme
Renault 1.2 TCe 120/130 CP–Clio 4, Megane 3, Scenic 3, Kangoo 2, Captur 1, Kadjar-Se distrug supapele, consum are ulei, intra antingel in ulei prin intercooler.
Seat 1.0 si 1.0 TSI (EA211)– Ibiza 5, Arona, Ateca-Intra benzina in uleiul motorului, cedeaza pompa de apa ( injectie directa inalta!).
Toyota 1.0 VVT-i 69 CP-Probleme cu pistoanele si bielele motorului! Necesita inlocuire motor!
Multumesc pentru postare. Multa lume vorbeste despre aceste neajunsuri dar nimeni nu a vorbit atat de clar si la obiect despre ele. M-a salvat dela o mare greseala pe care eram pe cale sa o fac.
Articolul contine informatii eronate, partial.
Ford 1.5 Ecoboost este urmasul motorului 1.6 Ecoboost. Problemele la racire au fost la motorul 1.6 Ecoboost. Motorul 1.0 Ecoboost are problemele remediate, din cate stiu eu.
Am deja 160.000 1.0 ecoboost și totul e ok până în prezent
Si nu a avut nici o rechemare pentru sistemul de racire?
Ce poate spune un detinator de Citroen C5 Aircross despre motorul de 1.2 PureTech 130cp ? Nu este cam mic ? Nu prea gasesc pareri pro/contra.
De aceea mercedes nu a facut motoare de cotet sub 1.3 niciodata
Unde, în toate articolele voastre, scrie ceva (de rău) despre motorul de 1,2l Peugeot/Citroën, despre care am aflat că are cureaua de distribuție imersată în baia de ulei, și că poate duce la distrugerea motorului până în 40k km? Cui faceți reclamă/antireclamă? Ce seriozitate să așteptăm de la voi?!
https://autolatest.ro/stiri/acestea-sunt-cele-mai-proaste-motoare-pe-benzina-din-ultimii-10-ani/
https://autolatest.ro/stiri/germanii-de-la-bild-ne-arata-care-sunt-top-10-masini-care-nu-pot-ajunge-la-100-000-de-km-cu-motorul-din-fabrica/